Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
10
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Izydor, Jan,
Wiktoryna
Do końca roku 235 dni.
Start arrow Leszno arrow Tragedia na piątce. Policjant i motocyklista nie żyją.

Tragedia

Tragedia na piątce. Policjant i motocyklista nie żyją.

07.04.2010. Radio Elka
thumb_lipno1.jpgLipno. Dwie ofiary śmiertelne tragicznego zderzenia w Lipnie. Młody motocyklista zderzył się tam z radiowozem i zginął na miejscu. Policjant kierujący samochodem trafił do szpitala, ale zmarł z powodu odniesionych obrażeń. Okoliczności wypadku ustala teraz policja i prokuratura.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60



Do wypadku doszło około 19.00. Motocyklista jechał od stron Radomicka w kierunku Leszna. - Wyprzedzał nas chwilę wcześniej. Pędził bardzo szybko. W samym Lipnie
jechał już na jednym kole. Chwilę później doszło do tego zderzenia - mówi jeden z kierowców obecnych na miejscu zdarzenia. Motocykl uderzył dokładnie w drzwi auta od strony kierowcy. - Samochód policyjny przewrócił się na bok. Ludzie pomagali wyjąć tego policjanta. Dawał jeszcze oznaki życia, bo motocyklista zginął na miejscu - mówi kierowca. - Motocyklista zginął na miejscu na skutek silnego zderzenia. Policjant jest w stanie ciężkim. Trwa śledztwo w sprawie okoliczności zdarzenia - mówił któtko po wypadku rzecznik policji w Lesznie, Piotr Rosiński. O godzinie 21.00 policja z Leszna potwierdziła informację o śmierci policjanta. Śledztwo nad sprawą przejęła prokuratura. (mich)

Zobacz film

lip.jpg















 
Komentarze (275)
1. Dodane przez motocyklista, w dniu - 07-04-2010 20:09
spoczywaj w spokoju [*] 
w sobote swiecenie , a juz tragedia przykro mi
2. Dodane przez kolega, w dniu - 07-04-2010 20:11
KOLEGO WRACAJ DO ZDROWIA :cry
3. Dodane przez NO, w dniu - 07-04-2010 20:16
:cry No i zaczęło się ! "Dawcy narządów "już się rządzą na 5.
4. Dodane przez ..., w dniu - 07-04-2010 20:21
Jedno kółeczko, gaz na maxa i efekty mamy... 
 
Rodzice kupujcie dalej bezmózgowcom ścigacze... A później macie problemy że kochany synek zabije siebie i nie daj Boże niewinnych ludzi...
5. Dodane przez Zasmucony tragedią., w dniu - 07-04-2010 20:21
Brak sygnalizacji na skrzyżowaniu w Lipnie oraz barierki które nie wiem przed kim przed czym mają chronić na pewno poprawiają bezpieczeństwo na drodze K-5. Może na ten Temat wypowie się Krajowa Dyrekcja Dróg publicznych i autostrad. A S-5 to na razie trasa wirtualna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. Dodane przez ......, w dniu - 07-04-2010 20:21
:cry Żal motocyklisty,niewinnie zginął :cry
7. Dodane przez buh, w dniu - 07-04-2010 20:22
kolejny dawca nerek !!
8. Dodane przez doti, w dniu - 07-04-2010 20:25
Przed chwilą przejeżdżałam przez Lipno. Panowie policjanci mają tam na skrzyżowaniu co robić :x
9. Dodane przez andre, w dniu - 07-04-2010 20:26
można coś więcej napisać
10. Dodane przez lipno, w dniu - 07-04-2010 20:30
zaczyna się sezon dawców a lipno to trasa szczególna do wariatów
11. Dodane przez piotr, w dniu - 07-04-2010 20:31
widzialem ten motocykl jak jechalem z pracy na krzyzowce w lipnie i napewno nie jechal 50 km tylko wiecej niz 100 km zreszta licznik pokarze
12. Dodane przez mlody leszczyniak, w dniu - 07-04-2010 20:32
wiosna się zaczęła i robi się niebezpiecznie więcej wyobraźni [*]
13. Dodane przez świadek, w dniu - 07-04-2010 20:33
Widiałem to masakra
reklama
14. Dodane przez kierowca bombowca, w dniu - 07-04-2010 20:33
jezu znowu sie zacznie martwy sezon. Panowie i panie motocykliści rączka z manetki wiem że macie czym postraszyc i przygazowac,ale zycie ważniejsze!! współczuje rodzinie :sigh
15. Dodane przez Kolega, w dniu - 07-04-2010 20:35
Byłem tam. Masakra. Trzymaj się Leszek
16. Dodane przez rudi, w dniu - 07-04-2010 20:37
i zaczął się sezon na dawców nerek, szkoda tylko tego policjanta
17. Dodane przez v, w dniu - 07-04-2010 20:38
współczucia dla rodzin uczestników tego wypadku
18. Dodane przez M, w dniu - 07-04-2010 20:38
[*]
19. Dodane przez mz, w dniu - 07-04-2010 20:40
I znowu Lipno,i znów policja... :cry
20. Dodane przez .............;(, w dniu - 07-04-2010 20:42
Kondolencje dla rodziny motocyklisty i policjanta :( wielka tragedia dwóch zabitych w taką krótką chwile
21. Dodane przez ADAMS, w dniu - 07-04-2010 20:45
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY :cry NIC NOWEGO ŻE KOLEJNY KIEROWCA AUTA ZAJEŻDZA NASZYM DROGĘ :sigh  
ADAMS
22. Dodane przez lorych, w dniu - 07-04-2010 20:47
pierwszy
23. Dodane przez :, w dniu - 07-04-2010 20:48
Kto wie skąd był motocyklista? Albo jaki top byl motor ?
24. Dodane przez gibi, w dniu - 07-04-2010 20:48
Patrz w lusterka Motocykle sa wszedzie-sprawdzaj zawsze dwa razy!!! [*]szkoda mlodego ale pewnie swirowal 
i lewa do gory....
25. Dodane przez OOOOO!!!, w dniu - 07-04-2010 20:49
Leszek!!!!!
26. Dodane przez kinga, w dniu - 07-04-2010 20:53
Boże znowu zginął młody człowiek,najszczersze kondolencje dla rodziny.
27. Dodane przez kinga, w dniu - 07-04-2010 20:53
Boże znowu zginął młody człowiek,najszczersze kondolencje dla rodziny.
28. Dodane przez matys- cbr, w dniu - 07-04-2010 21:06
Hubert spoczywaj w pokuju....bedzie mi Ciebie brachu strasznie brakowalo!!!!ogromne wyrazy wspolczucia dla rodziny.bylem jego dobrym kumplem......
29. Dodane przez Ona, w dniu - 07-04-2010 21:11
Masakra :( ehhh...
30. Dodane przez ALA, w dniu - 07-04-2010 21:13
a tych motocyklistów powinni karac!!!! nie potrzebnie sa ofiary !! ... kOndolencje da rodziny policjanta i motocyklisty :( Leszek Spoczywaj w pokoju i TY motpcyklisto TEZ !!!! ;/
31. Dodane przez Andrzej Z., w dniu - 07-04-2010 21:14
Spoczywaj w pokoju Leszku....:(
32. Dodane przez A., w dniu - 07-04-2010 21:15
zaczyna się.. kondolencje dla rodziny motocyklisty i policjanta :sigh
33. Dodane przez Andrzej Z., w dniu - 07-04-2010 21:16
Spoczywaj w pokoju Leszku...:(
34. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 07-04-2010 21:19
Słyszałam że policjant zmarł w szpitalu.
35. Dodane przez zenon, w dniu - 07-04-2010 21:28
Jaki Leszek, skąd, czy ktoś wie?? Mam znajomego Leszka!!!
36. Dodane przez swiadek, w dniu - 07-04-2010 21:32
bylem tam jako trzecie auto za tym motorem,SZOK !!!!!!!!!! oby tylko policjant przezyl
reklama
37. Dodane przez Wabun, w dniu - 07-04-2010 21:32
Policjant też nie żyje.[i][i][i][i] :cry :cry :cry :cry :cry
38. Dodane przez do zenon., w dniu - 07-04-2010 21:33
Policjant Leszek. Pochodzi z Leszna mieszkał w Lipnie.
39. Dodane przez byłem tam, w dniu - 07-04-2010 21:35
skąd był motocyklista ?
40. Dodane przez M..., w dniu - 07-04-2010 21:37
Leszku spoczywaj w spokoju.Będzie nam Ciebie brakowało [*][*] 
Kondolencje dla rodziny
41. Dodane przez Marta, w dniu - 07-04-2010 21:40
TRAGEDIA!!! WYRAZY WSPÓŁCZUCIA...
42. Dodane przez Marta, w dniu - 07-04-2010 21:41
TRAGEDIA!!! WYRAZY WSPÓŁCZUCIA...
43. Dodane przez Mateusz, w dniu - 07-04-2010 21:42
motocyklista wariat ale dlaczego policjant mu wymusił pierwszenstwo.Szkoda motycyklisty i policjanta ale w Polsce motocyklisci giną przez nie uwage kierowcow samochodów. Kierowcy patrzcie w lusterka. Szczere kondolencje
44. Dodane przez gosc, w dniu - 07-04-2010 21:48
zal motocyklisty ? pff! ... po co jezdzi jak .... Szkoda policjanta ktory zginal niewinnie ... :( :cry
45. Dodane przez emi, w dniu - 07-04-2010 21:50
Spoczywaj w spokoju. Kondolencje dla rodzin i bliskich obu zabitych...
46. Dodane przez ........, w dniu - 07-04-2010 21:50
[*] [*] 
[i]
47. Dodane przez koleżanka, w dniu - 07-04-2010 21:53
współczucia dla rodziny! spoczywaj w pokoju Leszku :cry
48. Dodane przez kasia, w dniu - 07-04-2010 21:54
spoczywaj w pokoju :cry
49. Dodane przez mspeedy, w dniu - 07-04-2010 21:56
jak by motocyklista jechał przepisowo 50km/h pewnie nic by sie nie stało.Współczucia.
50. Dodane przez Ben, w dniu - 07-04-2010 21:57
Elka pisze.... w tytule "Policjant i motocyklista nie żyją" ... a dalej stoi "policjant w stanie ciężkim"..... chyba BARDZO!!!!! I pewnie nie wrzuca tego komentarza, albo wrzuca po zmianie tekstu i to ja wyjdę na gł...
51. Dodane przez DAREK, w dniu - 07-04-2010 21:57
BYLEM SWIADKIEM TEGO WYPADKU,CHWILE WCZESNIEJ PRZED STACJA SHELA OD STRONY POZNANIA WYPRZEDZAL MNIE TEN MOTOCYKLISTA,JECHAL SZYBKO ALE PEWNIE PROWADZIL MOTOR A CHWILE POZNIEJ PROBOWALISMY Z INNYMI KIEROWCAMI RATOWAC TYCH DWOCH MLODYCH LUDZI.COS STRASZNEGO.WYRAZY WSPOLCZUCIA DLA RODZIN OFIAR TEGO WYPADKU.
52. Dodane przez lk, w dniu - 07-04-2010 21:57
do 7. chyba jakas krewna/y. po co wariuje :(
53. Dodane przez yamaha, w dniu - 07-04-2010 21:57
byłem tam - straszna masakra,a wie ktoś skąd był motocyklista - początek sezonu a taka tragedia :kondolencje dla rodzin obu panów- cry :cry
54. Dodane przez rafik, w dniu - 07-04-2010 21:58
WINNY JEST KIEROWCA RADIOWOZU, POLICJANT. WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO!!!!! 
 
PANIE REDAKTORZE SPOKOJNIE Z TĄ INFORMACJA O WYPADKU BO GUBI PAN LITERY W ARTYKULE, NP. "Policjan", "któtko". NIE PODNIECAJ SIĘ, OGARNIJ SIĘ :grin :grin :grin :grin :grin
55. Dodane przez nikt, w dniu - 07-04-2010 21:58
motocykliści ! ! ! ! ! może teraz policja się za nich weźmie. ! ; //  
ŻALLL !
56. Dodane przez znajoma K.S.., w dniu - 07-04-2010 22:01
KONDOLENCJE DLA CAŁEJ RODZINY, A TY LESZKU SPOCZYWAJ W POKOJU :javascript:ac_smilie(':cry')
57. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-04-2010 22:02
[*]spoczywajcie w spokoju! :cry :cry :cry :cry :cry
58. Dodane przez kierowca, w dniu - 07-04-2010 22:04
do Mateusz 44 bo jak radiowóz zaczął wyjeźdzać to motocykl musiał być jeszcze bardzo daleko. Gdyby motocylkista jechał z normalą (nich by to było nawet 70-80) prędkością to policjant zdążył by pewnie z 2 razy wyjechać, a sądząc po skutakch to może miał już 150 km/h w chwili zderzenia. I jak dla mnie to wina powinna być przypisana tylko i wyłącznie motocykliście.
59. Dodane przez ;(, w dniu - 07-04-2010 22:04
Współczucia dla rodzin żal policjanta spoczywaj w spokoju Leszek[*] :cry
60. Dodane przez gugu, w dniu - 07-04-2010 22:04
Na scigaczach to kretyni. Reszta motocyklistów spoko !
61. Dodane przez Listowy, w dniu - 07-04-2010 22:06
Czy to Leszek R.? Szkoda fajny facet
62. Dodane przez Emilka, w dniu - 07-04-2010 22:07
Boziu Święta co to się dzieje... Wiosna idzie to już za grosz rozumu te młodziaki nie mają :sigh  
Kondolencje dla obydwóch rodzin, trzymajcie się. :(
63. Dodane przez divz, w dniu - 07-04-2010 22:07
Jezu, jaka tragedia, w głowie się nie mieści :cry popatrzcie, jakiego pecha miał kierowca radiowozu, gdyby jechał troszkę szybciej to motocyklista uderzył by w tył samochodu, stało się tak, że motor uderzył centralnie w drzwi kierowcy. Widocznie tak miało być. Szkoda. 
 
Rest in Peace!
64. Dodane przez Mieszkanka lipna, w dniu - 07-04-2010 22:08
Kondolencje dla rodziny 
Bardzo sympatyczny policjant.
65. Dodane przez zalamanaa, w dniu - 07-04-2010 22:08
to byl pan leszek w??? 
Prosze powioedzcie mii!! 
to ważnee; (( :cry :cry :cry :cry
66. Dodane przez do rafik, w dniu - 07-04-2010 22:09
wez ty sie moze ogarnij co ? !  
jak niewiesz to nie gadaj kto jest winny kretynie ! u lepiej zamknij buzie bo tylko chcesz sensacje zorbic lamUS !
67. Dodane przez divz, w dniu - 07-04-2010 22:10
ps. Nie wiem jak było w tej sytuacji, jednak wiem, że spora część motocyklistów na ścigaczach nie ma za grosz wyobraźni. W zeszły piątek wracałem do domu od strony Gostynia, na zakręcie z naprzeciwka jechał samochód, ja jechałem jakieś 80km/h, nagle zza samochodu który jechał na przeciwko wyjechał ścigacz (wyprzedzał na zakręcie!). Gdybym szybko nie zahamował pewnie doszło by do tragicznego wypadku, po wszystkim musiałem się zatrzymać by dojść do siebie. Motocyklista pojechał dalej... :?
68. Dodane przez rosiu, w dniu - 07-04-2010 22:10
Lechu zajebisty gosciu trzymaj za wspaniałą żonę i młodego kciuki...na zawsze.
69. Dodane przez bolo, w dniu - 07-04-2010 22:11
Nie żal mi motocyklisty na jednym kole.CWANIAK ityle...
70. Dodane przez Kierowca, w dniu - 07-04-2010 22:12
Jak czytam komentarze o wymuszaniu przez kierowców pierwszeństwa na motocyklistach którzy są wszędzie to mnie krew zalewa... jak poleci 300km/h to też ma go zauważyć i przepuścić a co ja jestem na torze wyścigowym i z głupoty chce go przejechać w poprzek ... przecież to chore... najbliższy tor wyścigowy w Poznaniu i niech jeżdżą 500km/h...!!! Wyrazy współczucia ale rodziny nieodpowiedzialnego młodzieńca i Policjanta..!!!
71. Dodane przez maryś, w dniu - 07-04-2010 22:12
czy w polsce uda się zdyscyplinować m0tocyklistów powinno się odbierać prawa jazdy za piractwo.i nie na półroku ale na5lat.
72. Dodane przez Agent007, w dniu - 07-04-2010 22:14
Według mnie to ludzie nadal powinni jeździć końmi. Ale naprawdę tragedia współczucia dla rodzin:(
reklama
73. Dodane przez mark, w dniu - 07-04-2010 22:15
POLICJA WINNA1111
74. Dodane przez Magda W, w dniu - 07-04-2010 22:16
Leszku nie wierzę!!!!!!! Spoczywaj w spokoju!!! Kondolencje dla Ewy i Rodziny!!!
75. Dodane przez Ula, w dniu - 07-04-2010 22:16
Nie rozumię "obrońców"motocyklistów. Sama kiedyś doświadczyłam bezmyślnośctej grupy kierowców. Prawda jest taka,ze czasami nawet nie jesteśmy w stanie ich zauważyć bo trzeba by było cały czas patrze c w lusterka wsteczne a nie do przodu bo oni są wszędzie z lewej, prawej na poboczu i nachodnikach Mam tylko nadzieję, że to nie jest ten Leszek którego znam. wyrazy wspólczucia dla rodziny policjanta
76. Dodane przez hmm, w dniu - 07-04-2010 22:17
cos ta Policja z Lipna jest pechowa juz drugi radiowóz do kasacji. Co do winy to ten na tym motorze nie miał na pewno małej prędkości a na pewno dozwolonej na tym odcinku drogi. A to, że mogli policjanci wymusić to druga sprawa - bo jeżdżą tymi autami jak zaprzęgiem konnym. pozdrawiam czytających.
77. Dodane przez Magda W, w dniu - 07-04-2010 22:18
Może wreszcie policja weżmie się za wszystkich szaleńców na motorach!!! W końcu zginął policjant na służbie
78. Dodane przez xxz, w dniu - 07-04-2010 22:19
Leszku , spoczywaj w pokoju , najszczersze kondolencje dla rodziny, :cry
79. Dodane przez ?, w dniu - 07-04-2010 22:21
Ciągle są winni:rowerzyści albo jak w tym przypadku policjant ale jak zwykle niewinni są motocykliści wariaci.Kondolencje dla rodziny policjanta :cry :cry :cry :cry
80. Dodane przez ktoś, w dniu - 07-04-2010 22:22
obiektywnie patrząc to ten policjant jest winien w 100% tego co się stało.nie wierze że motocyklista jechał przepisowo ale to nie on wymusił pierwszeństwo.pozatym to kondolencje dla oby rodzin wiem co to znaczy stracić kogoś w wypadku.
81. Dodane przez krzys, w dniu - 07-04-2010 22:24
winien jest policjant a nie motcyklista
82. Dodane przez orlik, w dniu - 07-04-2010 22:25
Warzywniak otwarto? A w sobotę święcenia? Ilu dożyje?! Ciekawe ile sypał na ograniczeniu do 50km/h? Śpieszył się na wyświęcanie? Za bardzo, za bardzo. Szkoda policjanta [*]
83. Dodane przez Adam, w dniu - 07-04-2010 22:27
Leszek spoczywaj w spokoju :cry :cry
84. Dodane przez donat, w dniu - 07-04-2010 22:27
do 55 rafik :( ocenę winy pozostaw innym.Gdy motocyklista pędził ponad 150 km/godz.to go nie mozna było zauważyć i wymusić pierwszeństwo.Czas skonczyć z bezkarnym hasaniem i wyscigami na drogach motyocyklistów,samobójców i zabójców niewinnych ludzi.Kondolencje dla rodzin ofiar. :cry :cry :cry
85. Dodane przez świadek, w dniu - 07-04-2010 22:28
na krzyżówce miał przynajmniej 100 na godź.żal Policianta nikogo więcej
86. Dodane przez renata, w dniu - 07-04-2010 22:31
wyrazy współczucia dla rodziny Leszka,wszyscy go znali na AK.
87. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 07-04-2010 22:32
Czytam te wszystkie komentarze i mnie bierze... 
Ludzie pomyślcie! Jeśli nie ten radiowóz to może drzewo stanęłoby na drodze takiego szaleńca. :cry  
Ktoś wspomniał o barierkach... ma rację!!! Skutecznie ograniczają widoczność. Kierujący samochodem osobowym wyjeżdżający na skrzyżowaniu z podporządkowanej ma w oczach tylko barierki a nie światła nadjeżdżających pojazdów.
88. Dodane przez ZIOMAL, w dniu - 07-04-2010 22:32
Ale macie z glowa ludzie !!! sami jezdzicie jak wariaty ..!!! ponad 80% nigdy nie jechalo na motorku a sie wypowiadaja jakie to z nas wiariaty !! nie ma tu winnych chwila nieuwagi i klops..
89. Dodane przez gsxr, w dniu - 07-04-2010 22:33
do wszystkich idiotow i idiotek piszacych komentarze zastanowcie sie ile razy wy przekroczyliscie predkosc ile razy jechaliscie po pijanemu albo ile razy udalo wam sie wyjsc cudem z opresji i zanim napiszecie cos o nas lub na nasz temat to wejdzcie sobie na strone glownej komendy policji i poproscie o statystyki wypadkow wtedy bedziecie wiedziec kim wy jestescie na drodze bo nawet gdybysmy sie bardzo starali to i tak nie jestesmy stanie wam dorownac i taka jest bolesna prawda
90. Dodane przez [*], w dniu - 07-04-2010 22:34
Leszku Spoczywaj w pokoju[*] 
Droga rodzino najszczersze wyrazy współczucia jesteśmy z Wami całym sercem.
91. Dodane przez MALY R1, w dniu - 07-04-2010 22:35
JACHAL NA JEDNYM TO SAMO BY BYLO GDYBY JECHAL NA DWOCH ALBO GDY BY ZAMIAST MOTORU BYLO AUTO SPRAWA PROSTA POLICJANT WLANCZAL SIE DO RUCHU I WYMUSIL PIERWSZENSTWO 
WYRAZY WSPOLCZUCIA DLA RODZIN ZMARLYCH
92. Dodane przez On, w dniu - 07-04-2010 22:35
Do kom. 80 i 81 przeczytajcie z łaski swojej kom. 78 i przestańcie pisać głupoty...!!!
93. Dodane przez ANNA, w dniu - 07-04-2010 22:36
powinni wziąśc sie za tych wszystkich motocyklistów-LUDZIE BEZ WYOBRAŻNI!!!!!!!
94. Dodane przez Bartek, w dniu - 07-04-2010 22:36
Gdyby motocyklista nie był pewny siebie to by tak nie jeździł, szkoda chłopaka... Policjant wymusił pierwszeństwo!!! Chwila nie uwagi i tragedia... Sam jeżdżę moto i widzę jak kierowcy aut się zachowują - BEZMÓZGOWCY!!!!!!!!!!! 
Kondolencje dla rodzin... :sigh
95. Dodane przez kr, w dniu - 07-04-2010 22:37
i podejrzewam ze to wszystko przez barierki zamontowane na chodnikach które są na wysokości oczu kierowcy i dostrzec cokolwiek to naprawdę duza zasługa, podobnie jest na pobliskim skrzyżowaniu, które zamiast pomóc bardzo ograniczają widoczność
96. Dodane przez Skalpel, w dniu - 07-04-2010 22:37
Wiecie co te wasze komentarze są żałosne sam mam moto i wiem jak to jest co za różnica zgineło dwóch i kropka a wy piszecie takie bzdury dobrze mu tak dawca itd Zastanów się każdy z was jak to piszecie, bo jutro możecie to być wy w puszkach i z tą swoją przepisową prędkoscią Kondolencje dla rodzin tych panów :?
97. Dodane przez obcy, w dniu - 07-04-2010 22:37
do rafika:Wiesz który cios zabija? Ten którego nie widzisz,trwa ułamek sekundy,jest niespodziewany i to był właśnie taki cios! Gdyby motocyklista jechał przepisowe 50 km/h obaj by żyli bez względu na winę! Szkoda życia obu młodych ludzi! Żal,żal,żal! A literówki w takiej sytuacji tak bardzo Cię śmieszą? Współczuje!
98. Dodane przez pyza, w dniu - 07-04-2010 22:37
leszku spoczywaj w spokoju Bedziesz w naszej pamieci
99. Dodane przez kr, w dniu - 07-04-2010 22:40
i podejrzewam ze to wszystko przez barierki zamontowane na chodnikach które są na wysokości oczu kierowcy i dostrzec cokolwiek to naprawdę duza zasługa, podobnie jest na pobliskim skrzyżowaniu, które zamiast pomóc bardzo ograniczają widoczność :sigh
100. Dodane przez kumpel, w dniu - 07-04-2010 22:43
WSPÓŁCZUCIA dla zmarłych. Ale ta policja się wozi tymi G... i nawet ruszyć nie umie szybko. Tak to jest jak nie ma siana na bene i nie można szybciej dołączyć się do ruchu. A jutro miałem z Hubertem zrobić małego browarka. SPOCZYWAJ HUBERT W SPOKOJU... KU... a jeszcze o 12 razem gadaliśmy i się śmialiśmy i przez nie uwagę policjanta BLISKI KUMPEL nie żyje MASAKRA. KONDOLENCJE DLA OBU RODZIN!!!!!!!!!! 
 
KIEROWCY DWA RAZY W LUSTERKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
101. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 07-04-2010 22:47
ZIOMAL jeśli jazdę przez teren zabudowany z prędkością pond 100 km/h :eek nazwiesz chwilą nieuwagi to masz rację.
102. Dodane przez KRYSTIAN, w dniu - 07-04-2010 22:47
wspolczucia zarowno dla rodziny Policjanta ktorego dobrze znalem , (pozostawil zone i dzieci,) jak i dla rodziny motocyklisty (ZAL MLODEGO CZLOWIEKA , KTOREGO LOCZYLA PASJA A MIANO MOTOCYKLE )mOJE KONDOLENCJE DLA RODZIN ZABITYCH!!!!
103. Dodane przez krystian, w dniu - 07-04-2010 22:50
wspolczucia zarowno dla rodziny Policjanta ktorego dobrze znalem , (pozostawil zone i dzieci,) jak i dla rodziny motocyklisty (ZAL MLODEGO CZLOWIEKA , KTOREGO LOCZYLA PASJA A MIANO MOTOCYKLE )mOJE KONDOLENCJE DLA RODZIN ZABITYCH!!!!
104. Dodane przez MatysXP, w dniu - 07-04-2010 22:51
Kogo by nie uznali winnym to i tak postępowanie będzie umorzone bo już nie ma kogo ukarać!!! Szczere wyrazy współczucia dla rodzin obu tragicznie zmarłych!!!
105. Dodane przez aaa, w dniu - 07-04-2010 22:51
OSZOŁOMY NA MOTOCYKLACH!!!!!!!!!!!! 
ŻAL TYLKO NIEWINNEJ OFIARY.
106. Dodane przez REALISTA, w dniu - 07-04-2010 22:52
DZIĘKI ZA NERKI
107. Dodane przez niezrzeszony motocyklista, w dniu - 07-04-2010 22:54
ja sobie jeżdzę wolno ale cieszy mnie że namy kłopoty ze 
słuzbą zdrowia a tu takie prezenty w postaci organów oby tak dalej powodzenia ścigaczom przecież to jego wina szkoda rodzinki mam nadzieje że go będą opłakiwać na pogrzebie
108. Dodane przez EWA I HUBERT, w dniu - 07-04-2010 22:54
SPOCZYWAJ W SPOKOJU, SERDECZNE KONDOLENCJE DLA RODZINY
109. Dodane przez gsxr, w dniu - 07-04-2010 22:55
no wlasnie wszycy pisza zeby zabrac prawko motocyklistom tylko w zeszlym sezonie na drodze nr 5 dokladnie na obwodnicy smigla to motocyklisci ratowali zycie kierowcy samochodu ktory plonal a wy mimo ze mielicie gasnice nawet sie nie zatrzymywaliscie zeby pomoc a pozatym taki szacunek jak my mamy dla siebie to wy nigdy nie bedziecie miec jak chcecie siebie posluchac to wlaczcie cb radio uszy wiedna a jak chcecie zobaczyc jak jezdzicie to stancie na tym miejscu dzisiejszego wypadku jutro i popatrzcie ilu z was przegina tam z predkoscia kondolencje dla rodzin ofiar wypadku
110. Dodane przez Andrzej Lipno, w dniu - 07-04-2010 22:55
Od kilku lat wywołuje temat ronda w Lipnie przy okazji zebrań.Kiedy pierwszy raz poruszyłem ten temat ,pięć lat temu u radnych i wójta zobaczyłem ironiczny uśmiech.W miarę upływu czasu co roku przy każdej okazji powracałem do tego tematu.Widoczny brak jakichkolwiek działań ze strony władz naszej gminy bardzo mnie irytuje.Kilka miesięcy temu zadałem pytanie skierowane do wójta i obecnych radnych.Jakie starania poczynili w kierunku wywierania nacisku na zarządce "5" .Pan Zenek odpowiedział mi że generalna dyrekcja Dróg tłumaczy swój brak zainteresowania zbudowania w Lipnie ronda brakiem zdarzeń drogowych na naszym skrzyżowaniu .Zapytałem kiedy i kto, albo ilu ludzi musi zginąć na tym skrzyżowaniu żeby zamiast idiotycznych ograniczających widoczność barierek podjęto decyzje o budowie ronda w Lipnie.Jestem przekonany że gdyby ono tam było nie doszło by do tej strasznej tragedii.Winną obarczam też policję za nie wywieranie presji na odpowiednich organach w sprawie rzeczywistego podniesienia bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu, chyba w generalnej Dyrekcji leży kilkanaście albo choć kilka wniosków ze strony policji z uwagami co do bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu .W ostatnim czasie byliśmy świadkami kilkunastu na szczęście nie tak tragicznych, jak to dzisiejsze zdarzenie .Apeluje do policji o wnioskowanie do GDDiA o budowę ronda a przez to podniesienie bezpieczeństwa ruchu w tym miejscu.Wyrazy współczucia dla rodzin ofiar.
111. Dodane przez kojot, w dniu - 07-04-2010 22:55
leszku byles super policjantem swietnym kolega :cry
112. Dodane przez LIPNO997, w dniu - 07-04-2010 22:56
TO FAKT TE IDIOTYCZNE BARIERKI OGRANICZAJĄ WIDOCZNOŚĆ !!! 
 
ILE JESZCZE TRAGEDII BĘDZIE NA TYM SKRZYŻOWANIU ZANIM POWSTANIE RONDO, TAK JAK CHCĄ TEGO MIESZKAŃCY LIPNA I KIEROWCY?!!!
113. Dodane przez Adam, w dniu - 07-04-2010 22:56
Szok siła uderzenia była potworna ! wielki żal ,że za bezmyślnośc i brawurę giną niewinni ludzie ! a cierpią ich rodziny straszne.Szczere wyrazy wspólczucia!
114. Dodane przez Rna, w dniu - 07-04-2010 22:59
Policja wymusila 1szenstwo
115. Dodane przez Anka, w dniu - 07-04-2010 23:01
Hubert [*] niby policjanci ale tak i tak ludzie-popełniają błedy
116. Dodane przez rety, w dniu - 07-04-2010 23:02
pewnie jeszcze policjant mógłby uciec na pobocze, ale gdzie jak wszedzie drzewa? :eek
117. Dodane przez o 100, w dniu - 07-04-2010 23:02
weź koło i walnij się w czoło i nie pisz bzdetów
118. Dodane przez kawi, w dniu - 07-04-2010 23:04
do 100. Dodane przez kumpel 
 
nie bój się, z taką filozofią zyciową szybko do kolegi dołączysz :upset
119. Dodane przez do kumpel, w dniu - 07-04-2010 23:06
Zastanów się dwa razy nim zrobisz coś głupiego, bo to że ja dwa razy spojrzę w lusterko nie sprawi że przybędzie Ci rozumu.
120. Dodane przez LD, w dniu - 07-04-2010 23:06
Byłem świadkiem , to była ewidentnie wina motocyklisty . ale żal policjanta który był nie winny .
121. Dodane przez karolina, w dniu - 07-04-2010 23:07
to straszna tragedia!!! straszliwa :(
122. Dodane przez Piter, w dniu - 07-04-2010 23:07
Definitywnie wina motocyklisty, gdyby jechal przepisowo nie bylo by tej tragedi. Piszecie ze policjant wymusil, przeciez niemogl przewidziec ze pojedzie jakis szaleniec i zblizy sie do niego w czasie kilku sekund bo wtedy by niewyjechal. Bronicie motocyklistow, rozumiem, ale bez przesady lipno to nie miejsce na wyscigi, tam jest 50km/h!!!!!!!! 
A wy sobie z kazdej drogi robicie tor wyscigowy i przez to zginie jeszcze wielu motocyklistow:(.Niech to bedzie dla was przestroga. Pamietajcie ze ulicami chodza tez dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123. Dodane przez orka, w dniu - 07-04-2010 23:07
każdy motocyklista powinien dostać z góry dożywocie, bo to przyszły morderca :(
124. Dodane przez ???!!!, w dniu - 07-04-2010 23:09
te czerwono- białe płoty zamontowane po obu stronach 5-tki to jakieś nieporozumienie.....ograniczają widoczność na maxa i więcej szkodzą jak się okazuje niż pomagają.......czas chyba na demontaż!!!! :upset
125. Dodane przez kasia z Ia, w dniu - 07-04-2010 23:09
150km/h= 
150000m/h= 
2500m/min= 
41,66666M/SEKUNDĘ 
Amen
126. Dodane przez e....a...., w dniu - 07-04-2010 23:10
Leszku spoczywaj w pokoju...wyrazy współczucia dla żony i synka....
127. Dodane przez fan, w dniu - 07-04-2010 23:21
Odpowiedź na opinie nr 100. My mamy patrzyć w lusterka a wy możecie jeździć 160 km/h gdzie wam się zachce... Dlaczego tu nie wypowie się jakiś inteligentny motocyklista bo na razie to sami wszystkich utwierdzacie o waszej głupocie i nieodpowiedzialności. " przez nieuwagę policjanta..." Gdybyś nie miał mózgu wywianego przez wiatr to skalkulowałbyś że przy tej prędkości policjant zobaczył pewnie motocyklistę dopiero przy radiowozie. Przy tej prędkości ile miał czasu na reakcję? Uwielbiam motory ale wstyd mi za bezmózgich dzieciaków na motorach.
128. Dodane przez Psycholog, w dniu - 07-04-2010 23:23
Potworna tragedia ! :cry  
Takie historie przypominają nam, jak kruche jest życie... :x  
Jutro każdego w drodze do pracy (lub w pracy) może to spotkać :sigh  
Bądźmy bardziej przewidujący i ostrożni!!! Pośpiech NIGDY nie był dobrym doradcą!  
UWAŻAJCIE NA SIEBIE I STRZEŻCIE SIEBIE I INNYCH - przecież w sumie tak niewiele potrzeba!
129. Dodane przez sasiad, w dniu - 07-04-2010 23:24
brak rozwagi i wyobrazni doprowadzil do tragedii,licytowanie sie nie przywroci im zycia kondolencje dla rodzin
130. Dodane przez rom, w dniu - 07-04-2010 23:25
kondolencje dla rodzin.Życie jest okrutne.
131. Dodane przez Dawid M, w dniu - 07-04-2010 23:26
Leszku, spoczywaj w pokoju.
132. Dodane przez LIPNO997, w dniu - 07-04-2010 23:28
Droga publiczna to nie TOR WYŚCIGOWY!!! Motocyklisto-szpanerze! Tor w Poznaniu można wynająć na swoje jazdy, hmmm ale trzeba zapłacić ... może warto by były to tylko pieniądze a nie LUDZKIE ŻYCIE !!!!
133. Dodane przez spart - r1, w dniu - 07-04-2010 23:29
Spoczywaj w pokoju Hubert. Do tej chwili nie mogę uwierzyć. Będzie nam Ciebie bardzo brakowało!! Najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny.
134. Dodane przez motoo, w dniu - 07-04-2010 23:29
kierowcy samochodów myślą że są królami dróg, po których poruszają się inni uczestnicy ruchu nie tylko motocykliści ale również ludzie którzy jadą rowerem sam jeżdżę motorem i widać jak zachowują sie kierowcy samochodów wobec motocyklistów poprostu mają ich w DXXXX pomyślmy czasem również o innych uczestnikach ruchu nie tylko o sobie!!! kondolencje dla obu rodzin
135. Dodane przez Przyjaciel, kolega i ........., w dniu - 07-04-2010 23:29
Motocykliści nie znają umiaru. Ich nie obowiązują przepisy. Oni mają swoje. AdrenalinaIIIIIIIIIII Teren zabudowany i wszystkich obowiązują takie same prawa o ruchu drogowym. Leszku! nigdy nie zapomnę o Tobie.
136. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-04-2010 23:29
Wyrazy współczucia dla wdowy i jej małego synka. Straszna tragedia, nawet nie wyobrażam sobie cóż musi czuć taka kobieta. "Panie" miej go w swojej opiece
reklama
137. Dodane przez do kom126, w dniu - 07-04-2010 23:34
3 sekundy wcześniej motocyklista jest ok 150m od policjanta - spojrzenie w lewo-1s, w prawo-2sek ,jest ok -powoli rusza wóz, zerknięcie jeszcze raz w lewo-3sekunda. Koniec x2. Współczuję rodzinom i wszystkim piszącym głupoty.
138. Dodane przez fiołek, w dniu - 07-04-2010 23:34
Leszku spoczywaj w spokoju bedziesz w naszej pamięci na zawsze wyrazy współczucia dla rodziny Leszka
139. Dodane przez doti lipno, w dniu - 07-04-2010 23:35
Wymontować te postrzelone barierki przy skrzyżowaniu, g** przez nie widać, a potem że wypadki. Trudno ze stacji benzynowej wyjechać, co jest obok. Też się wjeżdża na pełnym gazie, bo inaczej oberwać można od nadjeżdżających aut. Kondolencje;(
140. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 07-04-2010 23:36
Policjant jest winny? Taa bo to on jechał 170. Jakiś tam Hubert nie jest winny? On jest winny! I niech nikt nie pisze że mógł go zauważyć bo nie mógł!~Jak? Powinni zmienić tą drogę. Jakieś zabezpieczenia! Jeszcze słyszałam huk. Potem karetki. Była 19:21.Dokładnie! Powinni w ogóle zakazać jeżdżenia na mootorach. Według mnie nie powinien zginąć policjant. Był dobry w tym co robił. Oczywiście motocyklistcie też nie życzyłam śmierci ale jak już ktoś miał zginąć to niewinnny poliscjant... Może musiało się tak stać. Wyrazy współczucia!
141. Dodane przez pikador, w dniu - 07-04-2010 23:41
współczucia dla żony i dziecka lecha zajebisty kumpel
142. Dodane przez s., w dniu - 07-04-2010 23:42
Lechu, mój najlepszy kumplu z patrolu, tyle lat, tyle wspólnych przeżyć i akcji... 
Ja i moja rodzina zapamietamy Cię takim jakim byłeś - wspaniałym człowiekiem
143. Dodane przez DAWCY NEREK!!!!, w dniu - 07-04-2010 23:44
MOTOCYKLIŚCI CHCECIE SIĘ ZABIJAĆ... WASZ WYBÓR ALE NA BOGA NIE ZABIJAJCIE NIEWINNYCH LUDZI!!!! I NIE KAZCIE NAM CAŁY CZS PATRZEĆ W LUSTERKA BO MY MAMY PATRZEĆ DO PRZODU A NIE ZA SIEBIE!!!!!
144. Dodane przez Do motocyklistów, w dniu - 07-04-2010 23:45
Pseudo motocykliści, którzy się w tym temacie wypowiadają to chyba w większości dresiarze, którzy jeżdżą od miesiąca albo dzieci na skuterach. Jest różnica między tym że umie się jechać na motocyklu a tym że umie się JEŹDZIĆ. Jechać umie prawie każdy ale jazdy trzeba się długo uczyć. Ja jeżdżę od 20 lat i mogę coś na ten temat powiedzieć. Chłopak na ścigaczu był bez wyobraźni, szaleniec. Przez niego zginęła niewinna osoba. Nie ma wytłumaczenia dla takiej bezmyślności. Rozsądku życzę!
145. Dodane przez Genek, w dniu - 07-04-2010 23:47
Tragedia zaznaczona bezmyslnoscia ludzką ! szkoda !
146. Dodane przez CBR R1 NINJA, w dniu - 07-04-2010 23:53
JA MAM MOTUR I JEZDZAM NIM NAWET 300KM/H NA OGRANICZENIU DO 40 I NIE BOJE SIĘ NICZEGO BO JESTEM KASKADER
147. Dodane przez KJ, w dniu - 07-04-2010 23:57
WIECIE CO MOTOCYKLIŚCI MÓWIĄ O PODWÓJNYM PATRZENIU W LUSTERKA I MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE ZACHOWUJĄ SIĘ JAKBY TO ONI RZĄDZILI DROGĄ, A WG. PRAWA DROGOWEGO JESTEŚMY NA DRODZE RÓWNI. TO ŻE MAJĄ WIĘKSZĄ PRĘDKOŚĆ NIE ZNACZY ZE SĄ LEPSI OD INNYCH I IM WOLNO WIĘCEJ. MOTOCYKLIŚCI NIE JESTEŚCIE SAMI NA DRODZE A PRZEPISÓW TEŻ BY SIĘ ZDAŁO PRZESTRZEGAĆ DLA WŁASNEGO DOBRA A DROGI JAKIE MAMY KAŻDY WIDZI. A POZA TYM W LIPNIE JEST 50 KM/H
148. Dodane przez jk, w dniu - 08-04-2010 00:06
Rozmontować te nieszczęsne bariery!!!Naprawdę nic przez nie nie widać!!!Tam na skrzyżowaniu powinno być rondo!!!!
149. Dodane przez fan 2 kółek, w dniu - 08-04-2010 00:10
Ograniczenia prędkości są dla mieczaków, prawdziwy miłośnik adrenaliny-twardziel ma je gdzieś. Mózgu nie używa, bo go nie ma, zawartość kasku jest pusta. :roll
150. Dodane przez viola, w dniu - 08-04-2010 00:14
Wyrazy współczucia dla rodziny policjanta.przez durnego motocyklistę który jechał na jednym kole bo chciał zrobić popis zginął niewinny człowiek. "Dawcy organów"jeśli chcecie to się zabijajcie na tych ścigaczach ale nie pozbawiajcie życia niewinnych ludzi.
151. Dodane przez :-) :-) :-) uśmiechnięty, w dniu - 08-04-2010 00:15
Jestem gliną i śmigam na motorku, przykro mi, że dwie dusze u Św. Piotra muszą czekać na rozstrzygnięcie :-(, nie piszcie bzdur, nie piszcie nieprawdy, policjant nie jechał dla frajdy, motocyklista nie jechał grzecznie jak mniemam, teraz jedynie modlitwy za OBIE dusze możemy wnieść!!!!! Proszę o chwilę zastanowienia i skupienia, nie ma ON Motocyklista, ON Policjant, teraz są rodziny w rozpaczy, dzieci bez ojca, mamy bez synów, żona bez męża, uszanujmy to, chwilą skupienia proszę !!!! Chwila dla NICH JK.
152. Dodane przez xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, w dniu - 08-04-2010 00:26
wrazy współczucia dla obu rodzin do teraz nie mogę uwierzyć znałem jednego z nich i 2 godz wcześniej jescze rozmawialiśmy coś strasznego
153. Dodane przez moskal, w dniu - 08-04-2010 00:35
leszku byłeś najlepszy  
kochamy cię inigdy o tobie niezapomnimy sąsiedzi z Lipna.
154. Dodane przez Piotrek, w dniu - 08-04-2010 00:50
Ogromne kondolencje dla rodzin obu ofiar. Oby nigdy już nie dochodziło do takich tragedii.  
 
Wina? Cóż... Jeżdże motocyklami od 10 lat i wydaje mi się że zrzucanie tu winy na kogokolwiek nie ma najmniejszego sensu. Radiowóz włączał się do ruchu. Nie ustąpił pierwszeństwa. Nie mógł zauwazyć? Przecież ocena sytuacji jest podstawowym elementem jazdy samochodem. Podobnie jak ocena szybkości drugiego pojazdu. No i nie od dziś wiemy, że jeździć powinno się z mega ograniczonym zaufaniem. Z drugiej strony motocyklista... ekhm... kierowca motocykla jechał zdecydowanie za szybko i brawurowo (jazda na jednym kole). Gdyby jechał przepisowo, z pewnością by wyhamował. Oczywiści o ile opanował niełatwą technikę skutecznego zatrzymania motocykla, a nie tylko rozpędzania go... Także nie zrzucajmy już winy i nie oceniajmy. Od tego są inni... 
 
A także nie szufladkujmy. Jeśli kiedyś potrąci Cie samochód, powiesz że wszyscy kierowcy samochodów to piraci? To bez sensu... Nie wszyscy motocykliści to piraci. Dla mnie i dla wielu innych, motocykl to wolność, włóczęga i ucieczka. To możliwość pojechania w prawo lub w lewo, teraz lub pojutrze, bez większego celu. To czerpanie radości z jazdy, a nie osiągniętego celu. To ucieczką w przymierzu z asfaltem w stronę zachodzącego słońca...To oczywiście również niewielka dawka adrenaliny, w warunkach w których można sobie na to pozwolic (Na Boga! Nie w terenie zabudowanym pełnym dzieci, pieszych i innych pojazdów, na odcinku o ograniczonej widoczności (znam dobrze i "podziwiam" wspomniane barierki) w godzinach największego ruchu!!!) 
 
Odróżnijmy też motocyklistów od kierowców motocykli. A co do "Patrz w lusterka...", to nie chodzi tu o to że ktoś jest lepszy czy ma większe prawa. Nie czuję sie lepszy bo jeżdżę na motocyklu. Czuje tylko, że trudniej mnie dostrzec niż samochód oraz że z Tobą, kierowco samochodu, nie mam żadnych szans w czasie wypadku. Więc apeluję. Sprawdź dwa razy, gdy będziesz zmieniał pas ruchu. Daj mi szansę przeżyć. 
 
Spoczywajcie w pokoju. Oby nikogo nigdy to już nie spotkało. Pobożne życzenie? Zawswze warto pertraktować na wyrost. Z Tym co na górze również. 
 
Piotrek, lat 27, Yamaha XV535 Virago.
155. Dodane przez real, w dniu - 08-04-2010 01:05
na filmie z elka.tv widać, że radiowóz, nie ma wgniecionych drzwi jak to zwykle ma miejsce przy uderzeniu przez motor, on jest dosłownie wygiety na całej długości jakby się owinął wokoło drzewa, 200 km/h motocyklisty to minimum jakie on musiał mieć :sigh
156. Dodane przez motocyklicznie, w dniu - 08-04-2010 10:52
(...) byl bardzo dobrym motocyklista jezdzil od 10 roku zycia. a to ze ty jezdzisz od 20 lat na WSK czy MZ to nie masz pojecia jak sie jezdzi na dzisiejszych motorach W dzisiejszych czasach to mozna narzekac na tych delikatnie mowiac jeleni ktorzy w -10 po sniegu jezdza na skuterkach to jest brak slow, czy tez smarkaczy bo rodzice kupili mu skutera a on na swiatlach ledwo palcami ziemi dotyka!!!! A najlepsi sa starsi ludzie kupi sobie taki skuterka bo wzieli mu prawko z powodu slepoty i nie moze autem jezdzic i takiego jak widac na dwupasmowce na lewym pasie 50km/h to jest zagrozenie czy tez na 5 gdzie on pojedzie prawym pasem jedzie po biale lini bo nic innego nie widzi metr dookola !!!!!!! NA TAKIE COS MOZNA NARZEKAC A NIE NA MLODYCH LUDZI Z REFLEKSEM (ale czasem bez wyobrazni). Co do patrzenia w lusterka to taka prawda kierowcy aut w wiekszosci przypadkow najpierw wyprzedaja a pozniej patrza w lusterka jak motocyklista jest w zderzaku i pozniej jest oooojjjjjejjjjjjjj przykro mi... Co do jazdy to kierowcy aut (wiekszosc) (...) jak jedzie osobowka to miejsce zrobi ale jak widzi motocykliste to gdzie on mnie wyprzedzi przytrzymam go troche go zwolnie (...) Tak wasnie jezdza kierowcy aut. Ja nie mowie ze motocyklisci sa swieci ale powiedzmy szczerze statystyki pokazuja jasno ile motocyklistow ginie przez auta. Dzisiaj byla wina radiowozu wymusil i takie sa przepisy a przekroczenie predkosci przez motor tez jest wykroczeniem ale nie bylo by tego pewnie gdyby nie nie (...) barierki przez ktore nic nie widac i sa tam potrzebne (...) tak samo jak te slupki (...) za radomickiem w lesie kto odda za naprawe auta jak bedziemy ratowali sobie zycie przed czolowka bo jakis jelen nabierze ochoty na wyprzedzanie!!Gmina nie ma na co siana wydawac niech lepiej rondo wybuduje w lipnie tam jest bardziej potrzebnie niz te barierki i slupki. Przykro mi ze zginelo dwoje ludzi ktorzy byli naprawde uczynni. (...) znalem osobiscie i byl super kumplem (...) pewnie tez dlatego kondolencie dla obu rodzin!!!!!!!!![*]
157. Dodane przez Marek, w dniu - 08-04-2010 01:09
Cudowny ten film radiowy z wypadku. Cóż za zmienność akcji i ujęć! Prawdziwa mistrzowska szkoła filmowa. Zapycha dech w piersiach Spielberg by się nie powstydził. I tak przez dwie minuty...
158. Dodane przez real, w dniu - 08-04-2010 01:18
na YouTube film przy 50 km/h:  
 
Crash test - w trosce o bezpieczeństwo motocyklistów
159. Dodane przez Glina, w dniu - 08-04-2010 01:31
Wyrazy współczucia dla rodzin obu ofiar. 
Prosze nie kłóćmy się kto jest winny a kto nie, to teraz nie ma znaczenia. I motocykliści i policjanci powinni tą tragedię wziąć do serca. Piszę te słowa bo jestem i policjantem i motocyklistą, mam w tym środowisku wielu przyjaciół, wspaniałych ludzi. Dlatego jestem przeciwny dzieleniu i wzajemnym oskarżeniom. Nie mniej faktem jest iz wielu początkujących motocyklistów ponosi fantazja, zwłaszcza tych bardzo młodych a to powoduje takie zdarzenia. 
Dlatego preferuję czopery i spokojna jazdę. Niech kultura na drodze będzie naszym znakiem.
160. Dodane przez kolega, w dniu - 08-04-2010 10:48
(...) spoczywaj w spokoju:(((((((((((
161. Dodane przez Karol, w dniu - 08-04-2010 02:00
Bezpieczny dojazd do celu - droga publiczna; wyścigi - tor wyścigowy. 
Szkoda życia...
162. Dodane przez mieszkaniec lipna, w dniu - 08-04-2010 06:52
To nie wina Policjanta ani Motocyklisty! 
to te ... Barjerki! 
załaniają widoczność i nie widać czy cos nadjezdza! a to ze motocyklista przejezdzal przez krzyzowke z predkoscią 100/h to inna sprawa.
163. Dodane przez Ania, w dniu - 08-04-2010 07:12
Prawda jest taka że każdy broni swojego. Winę ustali ktoś inny, nie Wy ludzie od tego jesteście. Wiem że są różne stereotypy o policjantach ale nie wszyscy są tacy sami. Są też policjanci "normalni".I sądzę że przyklejanie winy temu policjantowi ze względu na to jaki zawód wykonywał jest niepotrzebne. A poza tym teraz należy współczuć rodzinom , straszna tragedia. Motocyklista widocznie nie jechał przepisowo.Jakby jechał policjant napewno by zdąrzył.Nigdy jeszcze nie widziałam by motocyklista jechał normalną prędkością na takim odcinku jak jest np w Lipnie. Nie wiem po co to? by zaszpanować jaką mam maszyne? pssss i oto skutki. Śmierć na miejscu i dodatkowo pozbawienie życia drugiego człowieka... 
 
Kondolencje dla obu rodzin.
164. Dodane przez pablo, w dniu - 08-04-2010 10:47
śmieszne są te wpisy mówiące jakim to dobrym był motocyklistą (...)-odp. (był) taki dobry że zabił nie winnego człowieka . I to on jest wyłcznie winien tego wypadku po 1. złamał przepis o prędkości w terenie zabudowanym.2.jechał na jednym kole co za tym idzie światło motocykla nie było widoczne. A co do tych co pisza że to wina policjanta to ludzie przez których przemawia nienawiść do policji!ciekawe co by mowili jak by ktoś z nich lub ich rodziny miał taka sytuacje!
165. Dodane przez do 156, w dniu - 08-04-2010 07:25
zgadzam się, po co te durne barierki????? 
 
rondo albo światła, bo wyjechać z boku to wyczyn świata w godzinach szczytu. A i okazuje się, że nie tylko w godz. szczytu. To durne skrzyżowanie - przykro mi pisać, ale kiedyś musiało dojść do takiej tragedii, małe kolizje nie działały na sużby odpowiedzialne za ta krzyżówkę :cry :cry :cry :cry :cry
166. Dodane przez Holenderska, w dniu - 08-04-2010 10:46
(...) [*] Kondolencje dla rodziny :(
167. Dodane przez cbr, w dniu - 08-04-2010 08:27
do 156.. Ja się nie zgadzam z tym, że motocyklistów jak widzą to nie puszczają. Ja jeżdzę i spotykam się z życzliwością samochodziarzy tak jak i z ich nieuwagą. Jak mi samochód wyjechał zdążyłem zahamować bo byłem kołami na ziemi, to samo jak nagle zmienia mi pas przed nosem.. Trudno takie są realia, trzeba myśleć za wszyskich z którymi się drogę dzieli. Szkoda mi kolegi, widziałem go nie raz jak jechał i się pozdrawialiśmy. Szkoda, że kolejny sezon się tak zaczął. Policjanta też mi szkoda, to Tragedia a wy się kłócicie. Moje zdanie jest takie, że za wcześnie odkręcił manetkę..niby skrzyżowanie już przejechał. Policjant spojrzał, kilka sekund, barierki ograniczające widoczność, jak wyjechał na drogę to może go zauważył ale już było za późno na reakcje..Więcej rozsądku dla wszystkich. [*]
168. Dodane przez a.a., w dniu - 08-04-2010 11:00
(...) wierzyć mi się nie chce...twoja rodzina będzie miała wspaniałego anioła stróża.. [*]
169. Dodane przez kierowca, w dniu - 08-04-2010 08:37
Panie komendancie Rosiński !!!!!!! najwyższa pora zrobić porządek z motocyklistami na "NASZYCH LESZCZYŃSKICH" drogach!!!!!!!!!!! Poparcie społeczne ma Pan jak w banku :( :(
170. Dodane przez znajoma, w dniu - 08-04-2010 10:45
znałam (...) od dziecka chodziliśmy razem do szkoły wspaniały chłopak zawsze miły uśmiechnięty serdeczny nikt złego słowa nie powie. I taka osoba nie żyje a jeszcze tyle mógł zrobić osiągnąć-szkoda wielka szkoda Współczucia dla jego żony (...) ,synka rodziców brata niestety już go z nami nie będzie i to z czystej głupoty i brawury spoczywaj kolego w spokoju sąsiadka z A.k :cry :cry :cry
171. Dodane przez Tak, w dniu - 08-04-2010 08:39
Ewidentna wina kierowcy radiowozu
172. Dodane przez żal, w dniu - 08-04-2010 08:40
żal Policjanta
173. Dodane przez DO KOM 100, w dniu - 08-04-2010 08:42
KOM 100 POPATRZ W LUSTERKO NA SIEBIE I ODPOWIEDZ SOBIE NA PYTANIE CZY TY JESTEŚ NORMALNY I CZY MASZ MÓZG :cry :( :eek :upset :zzz
174. Dodane przez AQ, w dniu - 08-04-2010 10:43
Motocykliści jak chcecie to się zabijajcie, Wasza wola, ale nie MACIE PRAWA zagrażać innym użytkowinikom dróg, to jest (...). Wyrazy współczucia dla rodzin.
175. Dodane przez TomekR1, w dniu - 08-04-2010 08:56
SZKODA MOTOCYKLISTY,POLICJANTA TEŻ..TYLE,ŻE TA SYTACJA POKAZUJE,ZE NIE WAZE CO BY BYLO I TAK OD RAZU WINA MOTOCYKLISTY.A TO,ŻE RADIOWOZ MOZE SOBIE WYMUSZAC TO NIC.CZASEM SIE ZASTANOWCIE,CHYBA MOTOCYKLISTA,ZE WZGLEU NA GABARYTY POJAZDU NIE JEST SZALENCEM,ŻEBY MIERZYC SIE Z RADIOWOZEM.kAZY Z NAS MA RODZINY ZNAJOMYCH I NIKT NIE CHCE SMIERCI.A MIMO TO ROBICIE Z NAS ZABOJCOW.a POLICJI JAK I UZYTKOWNIKOM SAMOCHODOW WSZYSTKO WOLNO.KOMENTARZE BYLY BY INNE JAK BY ZGINAL TYLKO MOTOCYKLISTA.ALE RAZ SIE ZDAZYLO,ŻE ZGINAL ROWNIEZ CZLOWIEK Z SAMOCHODU I OD RAZU SPRAWY PRZEBIEGAJA INACZEJ.tAK CZY INACZEJ SZKODA LUDZI.ALE TEZ SZKODA ,BO TA SYTACJA POKAZUJE JAKIE PODEJSCIE JEST W STOSUNKU MOTOCYKLISTOW
176. Dodane przez Noil, w dniu - 08-04-2010 09:02
Do wszystkich, którzy winią za ten wypadek policjanta. Skoro biker jechał ok. 140km/h, jak mówią, to przecież ten policjant, widząc daleko motocykl mógł sądzić, że spokojnie zdąży i nikumu nie wymusił pierwszeństwa. Żeby było jasne, nie mam nic przeciwko motocyklistom, ani nie darzę specjalną sympatią policji. Jestem przeciwko głupocie! Zrzucanie winy na policjanta w tym przypadku jest niesprawiedliwe.
177. Dodane przez Sąsiadka..., w dniu - 08-04-2010 10:42
(...) będziemy pamiętać,zawsze zostaniesz z Nami...Kondolencie dla rodziny (...) [*] :cry
178. Dodane przez aroon, w dniu - 08-04-2010 09:07
Skąd był motocyklista?
179. Dodane przez śmieszne, w dniu - 08-04-2010 09:08
jeęli był tak dobrym motocyklistą, to dlaczego się zabił?
180. Dodane przez TOMEK, w dniu - 08-04-2010 09:12
mam nadzieję, że teraz POLICJA na poważnie zajme się tymi piratami drogowymi, jak widać potencjalnymi mordercami!!!
181. Dodane przez xxx, w dniu - 08-04-2010 09:16
do wszystkich co pisza jestem ciekawy czy tez by tak pisali ze ten nie winien czy winien jak by na miejscu policjanta by bylo jego dziecko zona maz czy ktos bliski nie mowie ze nie mozna poszalec ale od tego sa miejsca gdzies gdzie mozna poszalec a nie w terenie zabudowanym kiedys trz mi sie spieszylo bardzo i tez muslalem ze zdaze ale niestety tak tylko myslalem i niedlugo by bylo to samo wiec teraz naprawde sie boje kazdy powinien przezyc taka sytuacje to by sie nauczyl kondolencje dla rodziny
182. Dodane przez tak, w dniu - 08-04-2010 09:18
żal Policjanta
183. Dodane przez kobra, w dniu - 08-04-2010 09:20
prawda jest taka - w polsce jest ograniczenie do 90km/h a w zabudowanym 50km/h. jak ktoś jedzie150km/h to znaczy że mu się życie znudziło i tyle. co mi da patrzenie w lusterka ka z tyłu szleje dawca? i co wymusił policjant? ograniczenie do 50 to do 50 a nie 150. wszyscy właściciele ścigaczy powinni co miesiąc przechodzić psychotesty bo znam ich wielu i pod kopułką to większość z nich nie ma pokolei
184. Dodane przez smutny, w dniu - 08-04-2010 09:21
wina policjanta?a powiedzcie mi "rozsądni motocykliści",jak policjant miał zobaczyć ten motor, który jechał ponad 150km/h, może zobaczyłby jego światło i nie wyjechałby, ale jak? skoro gość jechał na jednym kole i oświetlał niebo?? SPOCZYWAJCIE W SPOKOJU.[*]
reklama
185. Dodane przez P. - kierowca samochodu i moto, w dniu - 08-04-2010 09:35
Dyskusje o winie nie mają już sensu. Dwóch młodych ludzi nie żyje i jest to tragedia. Niech to zdarzenie będzie przestrogą dla wszystkich użytkowników ruchu drogowego. Miejsca na drogach wystarczy dla wszystkich, potrzeba tylko więcej rozwagi i wyrozumiałości. Bądźmy kumplami na drogach, a nie rywalami... Kondolencje dla rodzin!
186. Dodane przez SZOK, w dniu - 08-04-2010 09:39
Tak się składa że znałem dobrze i policjanta i motocyklistę, SZOK, wielkie wyrazy współczucia dla obu rodzin. 
A co do komentarzy (których 3/4 autorów ma IQ z tendencją spadającą jak gospodarka w czasie kryzysu) to myślę ze nie czas na szukanie winnego bo to i tak już nic nie da, ważne żeby osoby które to czytają lub które słyszały o tej tragedii, wyciągnęły odpowiednie wnioski, SZOK
187. Dodane przez lipno, w dniu - 08-04-2010 09:49
świetny policjant najlepszy w Lpnie i w tak okropny sposób musiał zginąć pozostawiając żonę i prześlicznego synka :cry stop motocyklistą którzy nie potrafią jeździć
188. Dodane przez Kolega, w dniu - 08-04-2010 10:04
Podarujcie sobie te sarkastyczne komentarze. Żal chłopaka i szkoda niewinnej ofiary w postaci policjata. W normalny kraju wide "Niemcy" są autostrady na których nie ma 'czołówek" Szczere Kondolencje dla obu rodzin :sigh
189. Dodane przez zal, w dniu - 08-04-2010 10:09
Niech tu sie odzywaja ludzie ktorzy jezdza w terenie zabudowanym 50km/h a nie teraz aniolkow zgrywaja!!! bo kazdy z nas jezdzi jak czubek i jak wioska ma 150m to nawet nie zwolni bo zaraz sie skonczy i takie gadanie teraz. Ja sie nie zgadzam bo ja zwalniam to jest glupie gadanie. Wiec niech sie wypowiadaja ludzie ktorzy nie jezdza autem czy motocyklem....A co do winy to co sie stalo to sie nie odstanie!!!!!!!!!! SZKODA OBU!!!!!!!!!!!
190. Dodane przez Sąsiadka, w dniu - 08-04-2010 10:33
(...) zawsze będziesz z Nami,w naszej pamięci... Kondolencje dla rodziny... [*]
191. Dodane przez z pozdrowieniami dla panów z G, w dniu - 08-04-2010 10:15
Może zamiast modernizować "starą" piątkę wreszcie zbudujecie bezpieczniejszą S5? Ile jeszcze ludzi musi zginąć żebyście ruszyli z robotą?
192. Dodane przez D.S, w dniu - 08-04-2010 10:24
JEDNO WAM POWIEM WINA POLICJANTA BYŁ WŁĄCZAJĄCYM SIĘ DO RUCHU I TO ON MA MIEĆ OCZY SZEROKO OTWARTE I ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ PRZY WŁĄCZANIU SIĘ DO RUCHU TU NIE MA NIC DO TEGO PRĘDKOŚĆ WYMUSZENIE PIERWSZENSTWA JEST WYMUSZENIEM PIERWSZENSTWA A NIE ZGANIANIEM WINY NA PRĘDKOŚĆ MOTOCYKLISTY JAK KTOŚ WŁĄCZA SIE DO RUCHU TO MA OBOWIĄZEK UPEWNIĆ SIĘ CZY ZDĄŻY CZY NIE. A NIE SIE WPYCHAC KOMUŚ PRZED NOS I ZGONIC NA JEGO PRĘDKOŚĆ. PROSZĘ TROCHĘ OBIEKTYWIZMU A NIE TYLKO ZGONIC NA MOTOCYKLISTE KTORY JEDZIE DROGA GŁOWNA BYĆ OBIEKTYWNYM W TEJ SPRAWIE TO JEST PODSTAWA. I OTO BYM PROSIŁ RÓWNIEŻ POLICJANTÓW , PROKURATURĘ I SÓD KTÓRY BYC MOZE BEDZIE TO ROZSTRZYGAŁ.
193. Dodane przez kryminalista, w dniu - 08-04-2010 10:33
szkoda policjanta
194. Dodane przez do 156, w dniu - 08-04-2010 10:47
Miałem ponad 20 motocykli, masz rację, WSK i MZ też. Miałem także wszystkie CBRki f1-f4 oraz 900RR, miałem VTR 1000 i wreszcie miałem słynna hayabuse (suzuki gsx-r 1300), obecnie jeżdże turystykami. Nie piszę tego by się chwalić ale by potwierdzić, że można jeździć motocyklem rozsądnie i unikać niebezpiecznych sytuacji, a przynajmniej nie stwarzać ich samemu. On najwyraźniej szukał niebezpieczeństw, wydawało mu się, że potrafi zapanować nad maszyną ale był w błędzie. Widocznie ty nie masz pojęcia jak się jeździ na dzisiejszych motocyklach. A co do twoich ostrych słów na literę ch na temat kierowców aut, to tym zdaniem pokazałeś swój poziom intelektualny. Dresizm w najgorszym wydaniu.
195. Dodane przez Jakub, w dniu - 08-04-2010 11:05
Opel nie jest mocno zniszczony . Motocyklista nie mógł za tem za szybko jechać . Widziałem zderzenie motoru przy 100 km/h i motor wtedy przejeżdża praktycznie przez środek samochodu.
196. Dodane przez do 195 do jakuba, w dniu - 08-04-2010 11:24
piszesz chlopie o czolowym zderzeniu samochod jedzie 100km/h i motocykl tez 100 wtedy owszem daje to 200km na godzine i makabryczne efekty-tutaj mamy predkosc radiowozu 0km/h czyli uderzenie jest 100km/h a moze i 120 czy 140 to i tak sume predkosci daje niższa niz wypadek o ktorym ty piszesz....a do wszystkich piszacych ze to niby wymuszenie zapytam was o jedno na fotkach widac tez przejscie dla pieszych co byscie pisali gdyby tam szla np matka z dzieckiem i wozkiem? tez byloby to wymuszenie? zal...
197. Dodane przez allman18, w dniu - 08-04-2010 11:29
Ciężko czyta się pewne komentarze. Na sytuację trzeba spojrzeć obiektywnie. Doszło do wypadku, w którym zginęło dwoje ludzi - niepotrzebnie. Zakładając, że motocyklista jechał z prędkością 150 km/h od skrzyżowania do miejsca wypadku przejechał w czasie 4 sekund. Za skrzyżowaniem jest zakręt, tak więc wydaje mi się, że policjant prawdopodobnie go w ogóle nie widział. Po drugie jeżeli jechał na jednym kole, to jego światło nie było na drodze widoczne, więc wg mnie wina motocyklisty jest oczywista. Po trzecie na pewno nie bez winy są tutaj ludzie odpowiedzialni za postawienie barierek, można powiedzieć, że wydali wyrok z opóźnionym zapłonem. Może ta tragedia otworzy trochę oczy władzom z Lipna, chociaż znając radnych i wójta nie sądzę.
198. Dodane przez dario, w dniu - 08-04-2010 11:32
nie mierzcie wszystkich motocyklistów jedną miarą wszędzie zdarzają sie nieodpowiedzialni ludzie
199. Dodane przez 350z, w dniu - 08-04-2010 11:35
Wiem, ze moj komentarz nie zmieni swiatopogladu w kwestii motocyklisci vs. kierowcy puszek. Ale swoje 0,03pln chce dorzucic. 
 
W swietle przepisow winnym tego zajscia byl wymuszajacy pierwszenstwo. I nawet gdyby motocyklista jechal "czysta" na jednym kole i na wstecznym, to dalej wine za zdarzenie ponosilby wymuszajacy pierwszenstwo. Tak stanowi prawo.  
Mozna bawic sie w gdybanie i obwiniac barierki, GDDKiA, pogode, jak i pewnie milion innych rzeczy. Ale realia byly jakie byly. Bylo takie skrzyzowanie i obaj uczestnicy zdarzenia zobowiazani byli do prawidlowej oceny sytuacji. Motocyklista winien ocenic zagrozenie wynikajace ze strony puszek, a kierowca auta powinien ocenic predkosc nadjezdzajacego pojazdu. I nie mowcie mi, ze motocyklista postawil tam moto na kolo. Jezdze (a w zasadzie jezdzilem) na plastiku i nie wierze, zeby akurat tam poszedl na gume.  
Motocyklista musial miec swoje na liczniku. Nie mozna powiedziec, ze nie. Tak jak nie mozna powiedziec, ze kierowca auta nie zawinil. Jak juz pisalem wyzej, w swietle prawa to puszkarz byl winien. Z punktu widzenia moralno/etycznego... coz... prawdopodobnie obaj zawinili :( 
 
Mam nadzieje, ze odpowiednie wnioski zostana wyciagniete przez wszystkich. Zarzadca drogi pomysli jak zmienic to skrzyzowanie, motocyklisci nieco przymkna manetki w newralgicznych miejscach na naszych drogach, a puszkarze zaczna patrzec dookola.  
 
Drodzy kierowcy aut, mowicie, ze nie mozecie patrzec w lusterka bo macie patrzec do przodu... Nie prawda. Kierowca samochodu (dobry kierowca) powinien byc jak pilot mysliwca - w kazdej chwili musi wiedziec co sie dzieje dookola niego, z kazdej strony. Ja jako kierowca auta patrze we wszystkie lusterka, na boki i do przodu. Nie mam z tym problemu. Uczcie sie tego, bo taki nawyk moze uratowac komus zycie (nawet Wam). 
 
Kolejna rzecz. Motocyklisci i samochodziarze ze soba walcza, zamiast sie porozumiewac. Przeciez obie grupy wspoluzytkuja te same drogi. Stykaja sie ze soba dzien w dzien. Jedni jak i drudzi powinni myslec o tej drugiej stronie. Wsiadajac za kolko czy na moto nie odpowiadasz tylko za siebie, ale tez za innych uczestnikow drog. Gdyby takie myslenie sie zakorzenilo, mysle, ze jezdziloby sie nam wszystkim lepiej. 
 
Ostatnia prosba, do Was drodzy wspolforumowicze. Wczoraj wydarzyla sie wielka tragedia. Najsmutniejsza rzecz jaka mogla sie przydarzyc, dotknela dwie rodziny. Pamietajcie o tym w trakcie pisania swoich emocjonalnie przerosnietych wypowiedzi. Liczcie sie ze slowami. 
 
Skladam najszczersze i najglebsze wyrazy wspolczucia rodzinom obydwu panow... To straszne, ze nie ma ich juz z nami. 
 
P.S. Znalem Huberta, niedawno jeszcze rozmawialem z nim wlasnie o sezonie... Ehh... Nadal trudno mi w to uwierzyc...  
 
:(
200. Dodane przez do 199 oraz do 195, w dniu - 08-04-2010 12:07
Gdyby to było tak oczywiste to niepotrzebne byłoby śledztwo.  
do 195- opel nie jest mocno zniszczony? Jest niemalże przełamany na pół, a siła uderzenia była tak ogromna że przewróciła auto na bok. Twoim zdaniem to mało i świadczy że motocykl jechał powoli? Puknij się w główkę
201. Dodane przez RZECZOZNAWCA, w dniu - 08-04-2010 12:13
POLICYJNY OPEL ASTRA JEST ZŁAMANY W PÓŁ MA KSZTAŁT ROGALA POŁAMANY DACH DRZWI WYGIĘTE W PAŁĄK I A NAWET OGROMNE UDERZENIE PRZENIOSŁO USZKODZENIA NA PRZÓD POJAZDU!!! MOTOCYKL MUSIAŁ BY JECHAĆ CONAJMNIEJ 200-250 KM/H ŻEBY PRZEWRÓCIĆ SAMOCHÓD NA BOK
202. Dodane przez 350z, w dniu - 08-04-2010 12:54
No i nie ma sledztwa... Jest postepowanie. Standardowe, takie jak bywa w wypadkach ze smiertelnymi ofiarami. 
 
Panie "Rzeczoznawco"... Daj Pan spokoj.
203. Dodane przez jackallplus, w dniu - 08-04-2010 13:05
100 km/h = 27,7777 m/s 
150 km/h = 41,6666 m/s 
200 km/h = 55,5555 m/s 
Biorąc pod uwagę ciężar motocykla 200 kg + ciężar motocyklisty 80 kg - razem ok 280 kg - i w efekcie przewrócenie radiowozu o masie ok 1200 kg to spodziewać się należy górnej prędkości. 
4 sek to 222 m - żaden człowiek przy ograniczonej widoczności przez słupki w stylu wieś tańczy i śpiewa nie posiada takiej percepcji. 
Czyn motocyklisty biorąc pod uwagę teren zabudowany oraz możliwość wyjazdu pojazdów z dróg bocznych można uznać w tych warunkach za (...).
204. Dodane przez eryk, w dniu - 08-04-2010 13:18
Dramat ... motocykliści , opamiętajcie się ..samochody mają lusterka ... radar jeszcze mało który !!!
205. Dodane przez anma, w dniu - 08-04-2010 13:48
Lechu gdzie jesteś!zostawiłeś rodzinę przyjacioł dobry kumplu, przyjacielu jakże wielka pustka po Tobie zostaje:cry
206. Dodane przez marx, w dniu - 08-04-2010 13:56
Głupia śmierć..kierowcy aut to i mogą patrzeć w lusterka, ale kiedy motor nadjedzie z dużą prędkością to nie zdążymy się nawet zorientować..apel to kierowców 1 i 2 śladów-wolniej.!!!!
207. Dodane przez pol, w dniu - 08-04-2010 14:54
do kom 100.nie w lusterka tylko jedz jak trza (...) jeden z drugim,chcesz ginąc to gin sam,nie zabieraj bliskich innym!
208. Dodane przez jares, w dniu - 08-04-2010 15:02
WINA -MOTOCYKLISTA (...),A POLICJANT NIE ZACHOWAŁ OSTROŻNOŚCI,PRZYKRO MI ALE WINA PO OBU STRONACH,A MOŻE POLICJANT CHCIAŁ ZABLOKOWAC MU DROGE?
209. Dodane przez g, w dniu - 08-04-2010 15:00
Hubert tak mi przykro. . .
210. Dodane przez GWO, w dniu - 08-04-2010 15:12
jedź tak aby się nie dać zabić :cry
211. Dodane przez znajoma Huberta, w dniu - 08-04-2010 15:29
wyrazy współczucia dla obu rodzin.czy to wazne kto był winien?
212. Dodane przez tati, w dniu - 08-04-2010 15:42
Wyrazy głębokiego współczucia,dla obu rodzin!!!!!!!!!!!!!!
213. Dodane przez dd, w dniu - 08-04-2010 15:54
Skąd był ten Hubert?
214. Dodane przez ksssksk, w dniu - 08-04-2010 16:01
szkoda tylko i wyłącznie policjanta dobry człowiek i wspaniały mąż i ojciec gdyby motocyklista dostosował do prędkości jaka obowiązuje w miejscu zabudowanym wszystko by było dobrze ale możemy tylko gdybać
215. Dodane przez do 350 z, w dniu - 08-04-2010 16:28
slyszales slowo precedens? nie jestes prawnikiem, ja tez nie ale to o czym piszesz czyli wymuszenie bez wzgledu na predkosc jadacego głowna to jest wtedy gdy policja idzie na latwizne a gosciu jechal kilka czy kilkanascie procent za szybko...tu mamy kilka razy przekroczna predkosc...znam taki wypadek facet wymusil na 40tce pierwszenstwo, ale nie przyjal mandatu i sad po wnikliwym zbadaniu sprawy i ocenie predkosci jadacego glowna na 105km/h uznal wine tego jadacego glowna!! prawo bywa tez elastyczne pani 350z
216. Dodane przez WRÓG, w dniu - 08-04-2010 16:37
JAK MASZ JEDEN Z DRUGIM PALANCIE JAJA TO SIĘ ŚCIGAJ JAK PRAWDZIWY SPORTOWIEC NA TORZE,A NIE SZPANUJ NA NORMALNYCH DROGACH STWARZAJĄC ZAGROŻENIE.NAWET GDYBY POLICJANT WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO TO NIC NIE UPOWAŻNIA DO JAZDY W ZABUDOWANYM TERENIE Z TAK ZAWROTNĄ PRĘDKOŚCIĄ JAKĄ MIAŁ MOTOCYKLISTA.TAKIM LUDZIOM WYDAJE SIĘ,ŻE SĄ KRÓLAMI ŻYCIA GINĄ NA WŁASNE ŻYCZENIE TYLKO PO CO ZABIJAJĄ INNYCH.TAKI GOŚCIU GDYBY PRZEŻYŁ POWINIEN BYĆ KARANY JAK MORDERCA.SZKODA POLICJANTA.A CO DO MOTOCYKLISTY TO GŁUPICH NIE SIEJĄ SAMI SIĘ RODZĄ.W TYM KRAJU NIC SIĘ NIE ZMIENI JAK SPOŁECZEŃSTWO BĘDZIE NA TAKIE RZECZY TOLEROWAĆ.ZERO TOLERANCJI DLA BANDYTYZMU NA DROGACH I NIE TYLKO !!! :( :( :(
217. Dodane przez tom, w dniu - 08-04-2010 16:50
Nie wincie policjanta - sami wiecie, że ludzie na motorach są bez wyobraźni. Ptzy takiej szybkości - to jest moment, sekunda - nie ma motoru i nagle jest - jeden ruch głową - i nagle trzask . To mogło zdarzyć sie każdemu z nas, nie musiał to być pojazd policyjny. Obu facetów i bardzo żal.
218. Dodane przez BP, w dniu - 08-04-2010 17:11
Abstrahując od przyczyn oraz wniosków wynikających z tego tragicznego wydarzenia proponuję, aby odpowiedzialni oficerowie policji leszczyńskiej przyjrzeli się sposobowi prowadzenia radiowozów przez ich podwładnych, którzy coraz częściej i coraz bezczelniej wykorzystują swoje prawne uprzywilejowanie (powiedzmy uczciwie przewagę!) wymuszając pierwszeństwo podczas wyjazdu z podporządkowanych ulic - pewnie lekkomyślnie sądząc, że zły przykład ich autorstwa nie wpływa na ogólną ocenę pracy policji - o czy przekonujemy się czytając powyższe komentarze. Obu rodzinom składam wyrazy głębokiego współczucia.
219. Dodane przez sc......, w dniu - 08-04-2010 17:55
Leszku spoczywaj w spokoju.Będzie nam Ciebie brakowało [*][*]  
Kondolencje dla rodziny
220. Dodane przez Marcin25, w dniu - 08-04-2010 17:57
Ręce opadają jak czytam komentarze ludzi ktorzy nic nie wiedzą o tej sprawie a drą sie jak by byli i widzieli jak to sie stało nie bronie nikogo przypuszczam ze predkosc motoycklisty i blad policjanta byl przyczyna bo skoro oderzyl w drzwi boczne prosopadle do auta to musialo bys wymuszenie:/ CO do rodzin ... kondolencje nic nie dadzą musicie być silni i zyć dalej .Wasi bliscy na zawszę pozostaną z wami w waszych sercach...wiem co przezywacie wczoraj chowałem niedoszlego szfagra 21 lat:( tez wypadek komunikacyjny
221. Dodane przez do psychicznie chorego nr 100, w dniu - 08-04-2010 18:17
jaka wina policjanta?!! 
znam szczegoly, ewidenty blad motocyklisty, jechal ok 160- 180km/h i na swiecy czyli swiatlo jak sie domyslasz bylo skierowane do gory!!!!! 
a ok 19 to nie jest juz tak widmo!!! sory ale zlamal conajmniej 2 przepisy i zabil Leszka! patrzec w lusterka jaki ty jestes baran poprostu jestes chory!!!!!!!!!!!!!!!!
222. Dodane przez 350z, w dniu - 08-04-2010 18:18
Do kom. 215. 
 
Tyle pomylek w jednym poscie...  
"Byles kiedys w Ameryce? Nie. No widzisz... A ja... znam kogos kto byl" - cytat z "chlopaki nie placza" idealnie oddaje Twoje profesjonalne kwalifikacje do wypowiadania sie w materii prawa. 
 
Otoz jestem prawnikiem, pojecie precedensu jest mi znane. Poczytaj czym sie rozni system prawa stanowionego od 'common law' i jak juz bedziesz znal roznice to pogadamy. 
 
Precedens w polskim prawie nie jest wyrocznia jak w common law. I poki nie ma orzeczenia sadu w tej konkretnej sprawie, to przepisy stanowia jak wspomnialem w poprzednim komentarzu. 
 
Ustawy celowo sa skontruowane tak by prawo bylo elastyczne. Po to stosuje sie m.in. klauzule generalne. Ale pewnie to wiesz, bo znasz kogos kto byl w Ameryce. 
 
Moje allosomy to XY, wiec prosze nie zwracac sie do mnie per 'pani'. 
 
Do tom i jemu podobnych: nie winie policjanta dlatego, ze byl policjantem. Trzymam sie jedynie litery prawa. 
Choc swoja droga, niestety daje sie zaobserwowac problem, ktory poruszyl BP. Warto byloby cos z tym zrobic...
223. Dodane przez Ptak, w dniu - 08-04-2010 18:55
Dla mnie jest jasne,była godz 19 a więc szaro już się robi na ulicach a więc i widoczność jest ograniczona(światła może i miał włączone motocyklista ale świeciły w kosmos bo jechał na jednym kole ).Do tego dochodzi nadmierna prędkość tak więc POLICJANT miał prawo nie zauważyć tego motocykla.Pewnie widział światła samochodu który jechał za motorem i był pewien że zdąży ale motocykla już nie zauważył.Kto jest kierowcą ten rozumie o czym pisze.
224. Dodane przez Ewa, w dniu - 08-04-2010 18:59
Wyrazy współczucia,dla rodziny motocyklisty z Rawicza
225. Dodane przez ksiądz proboszcz, w dniu - 08-04-2010 19:16
POLICJANT ZABÓJCĄ MŁODEGO MOTOCYKLISTY. WINA POLICJANTA JEST EWIDENTNA GDYŻ PRZEPISY O RUCHU DROGOWYM MÓWIĄ WYRAŹNIE ,IŻ SPRAWCĄ WYPADKU JEST TEN KTO WYJEŻDŻA Z PODPORZĄDKOWANEJ I DOPROWADZA DO ZDARZENIA
226. Dodane przez ksiądz proboszcz, w dniu - 08-04-2010 19:28
PONADTO CHCE SIĘ ODNIEŚĆ DO POMYSŁU RONDA W LIPNIE. 
UWAŻAM IŻ STATYSTYKA WYPADKOWOŚCI W TYM MIEJSCU NIE JEST TAK DUŻA ,BY BUDOWAĆ TAM RONDO GDYŻ MOCNO ZAKORKOWAŁ BY SIĘ TAM RUCH I KOREK BYŁBY STAMTĄD DO SAMEGO LESZNA LEPSZYM ROZWIĄZANIEM BYŁY BY ŚWIATŁA KTÓRE DZIAŁAJĄ NA FOTO KOMÓRKĘ TAK JAK W NIEMCZECH I ROCH BYŁBY PŁYNNY
227. Dodane przez ksiądz proboszcz, w dniu - 08-04-2010 19:40
KOLEJNA SPRAWA ZWIĄZANA Z TYM WYPADKIEM TO TO ŻE POLICJANT EWIDENTNIE ZAWINIŁ I ZABIŁ CHŁOPAKA. KOLEJNYM BŁĘDEM JEST TO ,IZ POLICJA ORGANIZUJE NAGONKĘ NA MOTOCYKLISTÓW GDYŻ NIE CHCE PRZYZNAĆ TEGO ŻE TO POLICJANT ZABIŁ NIE ZACHOWAŁ NALEŻYTEJ OSTROŻNOŚCI
228. Dodane przez ryziu25, w dniu - 08-04-2010 19:49
ludzie pomyslcie jesli policjant patrzyl by czy cos jedzie to by go zauwazyl,motocyklista uderzyl w drzwi auta czyli policjant musial juz calym autem wujechac na jezdnie bo motor napewno nie jechal przy krawezniku i nie ma tu znaczenaia predkosc poniewaz wtrakcie wjezdzania samochodem na skrzyzowanie patrzy sie czy mamy wolne. gdyby policjant patrzyl to by sie zatrzymal nawet czesciowo na skrzyzowaniu co uratowalo by zycie chociaz jemu bo napewno nie zostalby uderzony w drzwi!!!
229. Dodane przez SPOŁECZNIAK, w dniu - 08-04-2010 19:51
POLICJANT ZŁAMAŁ PRAWO I ZABIŁ CZŁOWIEKA TAK MÓWIĄ PRZEPISY I NIEMA TU WYJĄTKU. BO BYŁ POLICJANTEM? CO TO MA DO RZECZY ,CHYBA TYLKO TO ŻE WLEPIAŁ MANDATY A SAM NIE ZNAŁ PRAWA KTÓREGO REPREZENTOWAŁ
230. Dodane przez ryziu25, w dniu - 08-04-2010 19:51
wyrazy wspolczucia dla rodzin 
spoczywaj w pokoju hubert!!!
231. Dodane przez kolo, w dniu - 08-04-2010 20:20
Lesyek, spocyzwaj w pokoju
232. Dodane przez anton, w dniu - 08-04-2010 20:44
A ja slyszalem ze ten motocyklista jechal na stojaco ponad 350km/h a potem na swiecy!!! to bzdury!!! jakich malo Policjant wymusil pierszenstwo niezachowal bezpieczenstwa, to z jego winy doszlo do tego wypadku. Bezczelnym jest winic motocykliste, a gdyby motocyklista jechal z predkoscia 60-70km/h to PRAWDOPODOBNIE policjant by przezyl a motocyklista raczej NIE mial by go na sumieniu, (...) a tak mozemy snuc hipotezy bo za szybko jechal itp. Prawda jest taka ze nawet jesli pedzil 200km/h to gdyby dobrze sie rozejrzal napewno by go dostrzegl! :sigh
233. Dodane przez Przerażona bezczelnością komen, w dniu - 08-04-2010 20:35
Ludzie, oni nie żyją... Nie ważne kto zawinił... Nic im nie zwróci życia... [*]
234. Dodane przez leszek uczciwy, w dniu - 08-04-2010 20:51
Policjant to nie maszyna! popelnia bledy! wiec czego tak ludziska szara madrujaca sie maso spoleczna 
probujecie wypisywac glupoty jakoby tylko motocyklista byl winny! policjant zlamal podstawowe prawo o wlaczaniu sie do ruchu(swiete prawo) co do motocyklisty to prosze o wiecej szacunku! Kondolencje dla rodziny Motocyklisty i Policjanta
235. Dodane przez m, w dniu - 08-04-2010 20:54
[*]
236. Dodane przez komisarz, w dniu - 08-04-2010 21:10
policja jest ponad prawem ,a prawo jest rzeczywiście skonstruowane tak by było elastyczne,bo gdyby motocyklista przeżył to odpowiadał by za śmierć policjanta inaczej sytuacja wyglądała by gdyby to motocyklista udażył w pojazd szarego człowieka to wtedy odpowiadał by sprawca który złamał odpowiedni przepis
237. Dodane przez motocyklista z kościana HAYA, w dniu - 08-04-2010 21:24
Teraz na bank będą łapanki na motocykle, mam nadzieje ze tylko w okolicach leszna. Będzie niemiło przejeżdzać przez tą miejscowośc wiedząc ze kazdy patrol policyjny bedzie cie kontrolował. Nie piszcie ze każdy motocyklista to morderca..... bo my motocyklisci moglibysmy wypisywac od wczoraj ze każdy policjanci to morderca motocyklistów, tak nie jest, to był wypadek zrządzenie losu, zabrakła sekunda aby się mineli. Jutro jadę motocyklem zapalić znicz obu PANOM. Oczywiście motocyklem. KONDOLENCJE DLA RODZIN
238. Dodane przez glanc, w dniu - 08-04-2010 21:26
To prawda. Zostawmy to juz czyja to byla wina... Przyczyn moze byc wiele i nie o wszystkich wiemy... 
Co mnie dziwi nikt nie napisal ze Leszek tez byl motocyklistą wiele lat i zawsze uwazał na innych na drodze... Kazdy kto go zna dobrze wie... 
Teraz to juz nie ma znaczenia. Nic nie zwroci im zycia... 
 
Leszku.... spoczywaj w spokoju przyjacielu... bedzie nam ciebie brakowalo [*][*][*]
239. Dodane przez znam, w dniu - 08-04-2010 21:28
Leszku spoczywaj w pokoju tam na górze już nas widzisz... będzie Cię brakowało tu na ziemi :cry :sigh spotkamy się kiedyś (wielki smutek i żal że cię nie ma z nami)kondolencje dla najbliższej rodzinny
240. Dodane przez Ziutek, w dniu - 08-04-2010 21:42
WYPOWIEM SIE CO DO TYCH KOM. CO DOTYCZĄ BARIEREK . PRAWDA JEST PO STRONIE ZE BARIERKI SA ZBYT DALEKO WYSUNIETE I NIE WIDAĆ POJAZDOW ZBLIZAJACYCH SIE. I DOTYCZY TO W WIEKSZOSCI SKRZYŻOWAN . KTOŚ ZAROBIŁ PIENIADZE ZA BARIERKI A LUDZIE GINA . PROPONUJE DOKONAC KONTROLI ALE PRZEZ KIEROWCÓW - FACHOWCÓW
241. Dodane przez Paula, w dniu - 08-04-2010 21:52
Mój mąż był świadkiem tego tragicznego zdażenia i widział ostatnie chwile życie obu Panów , najpierw przejeżdżał obok policjanta , który stał w wyjeździe z komendy i rozmawiał przez telefon , zaraz ujrzał motocyklistę który jechał dosyc prędko ale na dwóch kołach ( nie wiem co za błazen pisze e na jednym!) mąż pomrugał motocykliście światłami żeby zwolnił bo go policja złapie , spojrzał w lusterko ( z ciekawosci czy policjant go zatrzymał) a radiowóz stał juz na jezdni , po czym słychac było ogromny trzask i zdażyła sie ta fatalna tragedia . Nie piszcie że motocyklista zabił policjanta , bo to niestety pan Leszek wyjechał mu na jezdnie ale wina moim zdaniem leży po obu stronach Motocyklista jechał za dużą prędkościa a Policjant nie zachował ostrożnosci. A po drugie o umarłych nie mówi się źle wiec nie piszcie tych bzdur o dawcach nerek czy innych wymysłach że ktoś na świece jechał.... Niech Pan Bóg czuwa nad Ich duszami , Składam najszczersze kondolencje obu rodziną , jest mi niezmiernie przykro , łącze się z nimi w bólu i nie wypisujcie bzdur bo nie jestescie w stanie wyobrazic sobie co przeżywają teraz ich bliscy :(((
242. Dodane przez Oczywiście, w dniu - 08-04-2010 21:56
Policjant zawinił, motocyklista to był anioł a to że jechał 200 km/h nie miało żadnego znaczenia. Tylko że gdyby jechał wolniej to: 
1) POLICJANT BY GO ZAUWAŻYŁ i nie wyjechał na jezdnię 
2) motocyklista zdążyłby wyhamować lub ominąć radiowóz gdyby nawet ten wyjechał (hipoteza bo na pewno by nie wyjechał) 
Polica nie ma się przed czym bronić bo policjant to też człowiek i popełnia błędy.
243. Dodane przez Borys, w dniu - 08-04-2010 22:04
Ewidentna wina włączającego się do ruchu, czyli policjanta.Byłem uczestnikiem analogicznego zdarzenia. Również włączałem się do ruchu. Jeden z prokuratorów rawickich wyraził się w sadzie, iż podczas włączania się do ruchu należy widzieć nawet nadlatujące UFO.Sąd to podtrzymał.Biegli stwierdzili że literatura też tak mówi.Nie ważne , że kierowcy tamtego auta udowodniono jazdę pod wpływem środków odurzających i prędkość 160 km/h.Sąd orzekł współwinę mimo, iż on nie miał nawet prawa znajdować się w takim stanie w ruchu drogowym.Ze szczególnym wiec zainteresowaniem będę śledził finał tej sprawy.
244. Dodane przez mike, w dniu - 08-04-2010 22:07
do 137 popieram
245. Dodane przez Piotr, w dniu - 08-04-2010 22:08
Tępić motocyklistów. Powodują główne zagrożenie dla ruchu. Zda prawko i myśli że jest bogiem na drodze. Dobrze mu tak. powinien być w piekle
246. Dodane przez [*], w dniu - 08-04-2010 22:13
Szczere kondolencje dla rodzin:( 
Teraz juz nie ma sensu kłucic się o to kto zawinił:( 
Już jest za późno. 
Prośba do kierowców tych motocykli ! 
Uważajcie na drogach. Wiele ludzi traci bliskich ludzi!
247. Dodane przez Przykro, w dniu - 08-04-2010 22:22
Takich kierowców motocykli co jeżdżą na jednym kółku to trzeba karac i to bardzo surowo, nawet zabierać prawo jazdy. Do tych co żałują motocyklistę, co by było gdyby przechodził ktos z waszej rodziny?? Motocykliści to święte krowy !!!!!!!!! im wszystko wolno!!!!!! Karać surowo, kilka tysięcy złoty i zabierać prawo jazdy. Do pracy panowie policjanci.
248. Dodane przez a..., w dniu - 08-04-2010 22:23
:cry
249. Dodane przez mike, w dniu - 08-04-2010 22:25
motocykliści troszke rozwagi na tych naszych drogach.Dlaczego tak np. się wbijacie między auta w korku przed skrzyżowaniem to jest głupie,jak ci sie śpieszy to na tor do POZNANIA i takich przykładów jest wile ,takich jak prędkość i wiele innych scen.Ale każdy myśli że zdał egzamin to mu wszystko wolno.
250. Dodane przez ......, w dniu - 08-04-2010 22:38
Dlaczego nie widzisz we mnie już człowieka  
lecz tylko organy na które ktoś czeka?  
Dlaczego gdy tylko mija cię jednoślad  
przeklinasz w myślach tego, kto go dosiadł?  
Dlaczego z zawiścią patrzysz na maszynę  
gdy w pasji i podnieceniu po asfalcie płynę?  
Ja jestem jak ty, choć tylko w połowie,  
Nie robi różnicy mój kask na głowie.  
Ja też chcę przeżyć i dojechać do celu,  
wyjechać cało z tego życia tunelu.  
Chcę znów dzisiaj wrócić do domu, do swoich,  
chcę usta znów poczuć mej pięknej dziewoi,  
chcę móc spokojnie zsiąść ze swej maszyny,  
pozwól mi proszę wrócić do dziewczyny&  
Czemu wzrok twój przykuwa nowych felg polerka?  
Patrzysz nim wszędzie, tylko nie w lusterka&  
A potem końca nie ma tłumaczeniom:  
Ludzkiego życia ci szaleńcy nie cenią!  
Wiesz, nie wszyscy kręcą manetką do bólu,  
jeździmy też wolniej, spojrzyj czasem, królu.  
Masz rację, bywa, że to nasza wina,  
wszak w żyłach nam płynie adrenalina.  
I nie raz zobaczysz wheelie pod światłami  
czy rzadziej też burnout Busą z bajerami.  
Ale zrozum, człowieku, to jest nasze życie!  
Czemu wciąż szybką śmierć nam wróżycie?  
Na drodze zmieszczą się też wasze puszki  
Nie walczmy ciągle o pierwszeństwo dróżki!  
A jednak ciągle widzę na YouTubie filmy  
w których rozbija się co rusz ktoś inny.  
Nie dywaguję czyja to jest wina,  
czy znów zawiniła adrenalina,  
czy wasza duma może i zadufanie  
znów wzbudzą w dziewczynach serc załamanie.  
A gdy widzę rozbity motor, cicho w duszy się modlę  
żeby ten, kto na nim jechał, zasiadł jeszcze w siodle.  
Bo każdy, kto motocykle ceni jest bratem mym szczerym  
Jest bliski jak rodzina, nie ma tu bariery.  
Dla tych, którym szybciej serce bije, gdy suną gromadą,  
dla tych, którzy dla swej pasji życie na szali kładą,  
dla tych, co do kresu wędrówki swej już dzisiaj nie dojadą,  
dla tych, którzy dziś pędzą niebieską autostradą&  
Dla tych piszę ten wiersz i o nich wciąż myślę w modlitwach  
by Najwyższy Jeździec na ulicznych chronił ich gonitwach&
251. Dodane przez Roman, w dniu - 08-04-2010 22:40
ja wcale nie jestem za Policjantami, ani za takim prawem ,że w tym przypadku jest winny policjant, Ten policjant prawdopodobnie widział odcinek drogi który inny pojazd musiałby przebyć jadąc z dozwoloną prędkością jako wolny od pojazdów i wyjechał na drogę główną.I ja to rozumię . 
Sam byłem w podobnej sytuacji, tyle że ja skręcałem w prawo , a tym szybkim pojazdem było auto , które mnie szczęśliwie omineło.  
Jeżeli prawo mówi tak ,iż winny byłby ten policjant, to musiał by nigdy nie wjeżdżać na drogę główną bo zawsze mógłby się pojawić kierowca który pojedzie jeszcze szybciej,a może jjjeszcze szybciej. I jak słysze że kierowcy aut niewidzą motocyklistów , to mnie szlak trafia. Jak ich widzieć jak zjawiają się niewiadomo jak szybko, i niewiadomo skąd. Motocyklisto jeżdzisz po drogach publicznych , stosuj się do przepisów wszystkich jakie obowiązują na tych drogach, a nie wybiorczo. 
 
pozdrawiam i proszę o rozsądek
252. Dodane przez roman do 243, w dniu - 08-04-2010 22:44
może masz rację , że tak sąd potraktował podobną sprawe, ale czy według Ciebie to sprawiedliwe?
253. Dodane przez Igor 111, w dniu - 08-04-2010 23:14
Szanuję motocyklistów, ale takich którzy jeżdżą na turystycznych albo podobnych maszynach a nie znoszę ludzi na ścigaczach, bo to ludzi którzy nie mają za grosz wyobraźni, jeżeli by ją mieli to nie wsiadali by na te rakiety, bo to nie są motory na nasze drogi.  
Nie rozumiem po co ten człowiek jechał na świecy, chyba po to żeby go fotoradar nie złapał.
254. Dodane przez do 350 z, w dniu - 08-04-2010 23:19
wreszcie napisales do rzeczy, faktem jest oczywiscie ze ja nie jestem prawnikiem, byc moze zle uzylem slowa precedens ale wiem doskonale (a Ty w swoim drugim komentarzu piszac "poki nie ma orzeczenia sadu w konkretnej sprawie przepisy stanowią jak wspomnialem w poprzednim komentarzu" przyznales mi racje!!) zgadzamy sie przepis mowi ze nalezy bezpiecznie sie wlaczyc do ruchu, tylko ze i ja i TY wiemy ze tutaj bylo to po prostu NIEMOZLIWE...dlatego jako prawnik powinienes sie zastawnowic co piszesz a nie dawac bezmozgim ludziom pole do pojechania sobie po nic nie winnym czlowieku,bedzie wyrok bedzie winny , bedziemy mogli pisac kto zlamal prawo a TY juz napsiales kto zlamal przepisy dajac plebsowi żer...to tak jakbys napisal o podejrzanym w sprawie ze jest winny!!! a slowo pani to najzwyklejsza literowka co bylo dosc latwe to domyslenia sie ze mialo być tam "panie 350z" ale i tak pozdrwiam
255. Dodane przez sylwia, w dniu - 08-04-2010 23:29
serdecznie wspolczuje obu rodzinom.zostawcie ich juz w spokoju,losu nikt nie zmieni
256. Dodane przez Hubi, w dniu - 09-04-2010 06:45
Jak widzę te wsze komentarze ze dawca i takie tam to mi się (...) chce. 3/4 z was nie stało koło takiej maszyny a co dopiero jechało. Motocykliści nie są źli tylko trzeba 3 razy spojrzeć w lusterko lub w bok a dopiero później ruszać. On mógł jechać nawet 300 km/h a ten policjant po prostu wymusił pierwszeństwo a wszyscy wieszają psy na chłopaku jakby to on był winny masakra...
257. Dodane przez Łukasz, w dniu - 08-04-2010 23:46
Ale co ma pokrewieństwo do orzeknięcia winy? Tego jaka była dokładnie prędkość nie jest w stanie nikt z nas stwierdzić, ale to, że radiowóz wyjechał - akurat tak !! Nie twierdzę, że nie było nadmiernej prędkości, bo była i możnaby ukarać za przekroczenie prędkości jak to chyba raczej większość kierowców wszelkich pojazdów miało okazje doświadczyć. Akurat na wysokości posterunku to już jest dosyć sporo prostej i niejednokrotnie widziałem samochody, które zdecydowanie nie miały 50km/h a nierzadko koło 100km/h. To policjant był tutejszy i przede wszystkim on powinien zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu manewru włączania się do ruchu.. Bardzo mi przykro, ale jestem na 99,9% pewien, że sąd orzekłby winę policjanta jako bezpośredniego sprawcę wypadku. Oczywiście motocyklista również zostałby ukarany, ale co najwyżej za przekroczenie prędkości. Tak jak w wielu komentarzach się pojawiło - zgadzam się - motocykliści są mało widoczni na drodze, albo raczej mało zauważani a to już problem tylko i wyłącznie nas kierowców! 
A analizując sytuację z pozycji motocyklisty, to jeśli nawet jechał na jednym kole, to z zasad fizyki wynika, że nie mógł chamować w tym samym momencie. Czy jadąc jakimkolwiek pojazdem i widząc przeszkodę nie chamujecie? Skoro to motocyklista nagle wynurzył się zza zakrętu a rzekomo radiowóz już by tam stał? Ludzie.. to jest w każdym z nas.. Człowiek za wszelką cenę stara się coś zrobić i wybiera opcję, która przyjdzie mu pierwsza na myśl! A jadąc na jednym kole motocyklista doskonale wie o tym, że kontrola toru jazdy jest całkowicie niemożliwa! Motocyklista napewno nie spodziewał się tej przeszkody, a wierzcie mi na motorze trzeba znacznie bardziej uważać na to co dzieje się na drogach. Hubert był dobrym kierowcą, niejednokrotnie również jeździł na torach w Polsce i doskonale znał zachowanie własnego motoru, który nie był jakimś świeżym nabytkiem!
258. Dodane przez gikser, w dniu - 08-04-2010 23:55
wina jest po obu stronach motocyklista musi sie liczyc czym konczy sie brawura a kierowca auta ze trzeba byc pewny na 100procent za nim sie wyjedzie szkoda dwóch młodych ludzi
259. Dodane przez bn, w dniu - 09-04-2010 00:18
do 241. Dodane przez Paula 
 
zobacz sobie foty z wypadku, przedni błotnik motoru jest cały, a reszta motoru to strzępy - efekt jazdy na 1 kole :upset
260. Dodane przez motocyklista z Kościana, w dniu - 09-04-2010 07:48
PIEKNIE BRAWO !!! LUDZIE PRZECZYTAJCIE KOM NR 250!!! 
PIĘKNE I PRAWDZIWE SŁOWA. SUPER WIERSZ. POZDRAWIAM
261. Dodane przez do lukasz 257, w dniu - 09-04-2010 08:21
chyba sam nie wiesz o co ci chodzi w twoim komentarzu brakuje mi nieco logiki i konsekwencji! skoro kazdy musi wlaczajac sie do ruchu miec pewnosc ze ten manewer wykona bezpiecznie to i motocyklisci musza miec caly czas kontrole nad swoim pojazdem-nie obchodzi mnie ze nie mogl nic zrobic ani zahamowac ani skrecic bo jechal na jednym kole!!! tam mogy przechodzic dzieci przez jezdnie!!! a druga kwestia zgodziles sie tez ze moglo byc tak ze radiowoz wlaczal sie do ruchu gdy motocykllisty jeszcze nie bylo na prostej, ba moglo byc tak ze np jakis samochod po prostu stal na drodze np przepuszczajac pieszych i co wtedy? tez bys pisal ze motocykista nie mogl nic zrobic bo jechal na jednym kole i jest usprawiedliwiony?
262. Dodane przez 350z, w dniu - 09-04-2010 08:22
do kom. 254. 
 
Nie ekscytuj sie tak, gdyz nie przynalem Ci racji. Znacznie znadinterpretowales moja wypowiedz. Napisalem jedynie, ze istnieje taka hipotetyczna mozliwosc, ze sad moze wydac orzeczenie odmienne od standardowej wykladni. Nie znaczy to, ze tak zrobilby w tym przypadku. 
 
Oczywiscie istnieje cos takiego jak domniemanie niewinnosci, ktoremu sam zaprzeczasz twierdzac, ze winny byl motocyklista. 
 
Proponuje uciac te dyskusje, gdyz zaden z nas nie bedzie orzekal w tej sprawie. Wyrazilem jedynie swoja opinie, ktora poparta jest przepisami prawa oraz dotychczasowa wykladnia. 
 
W takich przypadkach najtrudniej o obiektywizm. W razie watpliwosci co do mojego zdania odsylam do przeczytania kom. 199. 
 
Rowniez pozdrawiam. 
 
do kom. 259. 
To Ty zobacz sobie foty z wypadku raz jeszcze i zwroc uwage na przednie kolo, na wgniecenie na feldze, na tarcze hamulcowa - efekt uderzenia w prog samochodu. Moto w momencie uderzenia na pewno byl na dwoch kolach.
263. Dodane przez BONO, w dniu - 09-04-2010 09:13
Prawie wszystkie komentarze są nie na miejscu. 
Zginął młody człowiek, który mógł żyć. 
Los jednak chciał inaczej. 
To już jest tragedią, a wy go osądzacie :( 
Bardzo nieładnie. 
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA CAŁEJRODZINY I BLISKICH. :cry
264. Dodane przez motocyklista, w dniu - 09-04-2010 10:04
do 350Z: 
 
Już raz celowo mijałeś się z prawdą:  
"Otoz jestem prawnikiem". Być może za kilka lat będziesz mógł tak powiedzieć. Teraz na pewno nie. Nie wiem z czego wynika Twoja pewność, że wgniecenie tarcz powstało na skutek zderzenie z progiem samochodu. Elementy nośne obramowanie drzwi mają podobne właściwości konstrukcyjne do progu pojazdu. Jak wyjaśnisz jednomierne wgniecenie górnego obramowania drzwi (nie mam na myśli płata dachu)i progu? Tylko czasem w kolejnym poście nie nazywaj siebie fachowcem od metaloznawstwa! Na pewno biegli ocenią na podstawie fachowych wyliczeń w jaki sposób doszło do zderzenia. Przepraszam, za odejście od tematu, ale komentarze takie jak Pana 350Z zwalają mnie z nóg. 
 
Najszczersze kondolencje dla rodziny Policjanta i Motocyklisty.
265. Dodane przez 350z, w dniu - 09-04-2010 10:36
Do motocyklista (kom. 264) 
 
Nie wiesz - nie pisz. Moglibysmy poruszyc kwestie definicji slowa 'prawnik', lecz to nie czas i miejsce na takie dywagacje. 
 
Nie jestem metaloznawca, ale dobrym obserwatorem. Tylne kolo jest proste, nie ma czachy, przednie kolo wbite w moto, lagi wygiete pod moto, po drzwiach auta widac gdzie byl srodek ciezkosci pojazdu uderzajacego etc. To wszystko i wiecej widac na fotkach. A na pewno zdjecia policyjne sa znacznie bardziej szczegolowe. Masz racje - biegli ocenia jak doszlo zdarzenia. 
Obramowanie drzwi... obawiam sie, ze to najgorsza z mozliwosci jest przyczyna tego wgniecenia. 
To moja opinia. Ale jak juz pisalem, nie mi orzekac w tej sprawie. 
 
Nie wiem co Cie "zwalilo z nog" w moich komentarzach. Obiektywizm?  
 
Wydarzenie straszne, podwojna tragedia, nie odstanie sie... Z szacunku do rodzin ofiar, proponuje zakonczyc te dyskusje.
266. Dodane przez do 350z, w dniu - 09-04-2010 10:46
ja na nikogo nie wydalem wyroku,kloce sie tylko z twierdzeniem ze "oczywista oczywistoscia jest wina policjanta" no i moze troszke oceniam predkosc widzac wgniecenia i majac swiadomosc ze predkosc radiowozu byla rowna zeru....a co do sposobu uderzenia jest jeszcze kwestia ze przeciez to nie sprezynka nie odbije sie i wroci motocykl mogł uderzyc w prog kolem wskutekl tego tylne kolo sie podnioslo i przesuniecie srodka ciezkosci spowodowalo uderzenie "wierzchem" motocykla a wiec siedziskiem i bakiem w gorną czesc radiowozu...a moglo byc i tak ze faktycznie jechan na jednym kole, niemniej 350z ma racje od tego sa biegli...ja tylko krytykuje prawo (tu akurtat jest dochodzienie) ale w ilu przypadkach policja idzie na latwizne i olewa sprawe przypisujac wine z automatu wyjezdzajacym z podporzadkowanej, niezalenie ze na glownej bylo 40 a auto sunelo 100czy wiecej a nic nie bylo widac bo 30 metrow dalej byl łuk a wina i tak wyjezdzajacego... jest to po prostu złe!
267. Dodane przez 350z, w dniu - 09-04-2010 11:03
do kom. 265 
 
Nie bede zaprzeczal co do konstrukcji przepisow. Ale obowiazuja przepisy z aktualnych ustaw. Moze i nie zawsze trafne, ale jakies przeciez musza obowiazywac. 
Ustawodawca zostawia pewne furtki, by moc ocenic przypadek indywidualnie, ale pewne widelki, wytyczne musza byc. Inaczej mielibysmy chaos, bezprawie i samosady.
268. Dodane przez motocyklista, w dniu - 09-04-2010 21:06
Do 350z: 
Masz rację to nie czas i miejsce na takie dywagacje. Chciałem jednak żeby duża liczba czytających komentarze nie była wprowadzona w błąd Twoimi prawnymi gadkami. We wcześniejszym wpisie skłamałeś, że jesteś prawnikiem (bo wiemy, że nie jesteś) - zwróciłem uwagę po to żeby czytający nie byli wprowadzeni w błąd myśląc, że jesteś autorytetem w sprawach prawnych.  
 
Pozostaw organom sądowniczym decyzje prawne, a naukowcom w jaki sposób doszło do zdarzenia.  
 
Obiektywizm w Twoich wypowiedziach? Twoja sugestia jak doszło do wgniecenia górnej części obramowania drzwi świadczy, że nie masz elementarnej wiedzy na temat fizyki. 
 
Proponuję na tym zakończyć.
269. Dodane przez kumpela, w dniu - 09-04-2010 23:37
nie rozumiem po co glupie obwinianie kogos...wypadek byl straszny bo gineli ludzie i zaden z nich tego nie chcial. hubert byl wspanialym czlowiekiem,dobrym kolega, jezdzil od lat na motorze i jezdzil dobrze, na swiecie w wypadkach drogowych ginie mnostwo ludzi i nie tylko motorowerzysci dlatego nie rozumiem dlaczego tak na nich najezdzacie, lubia jezdzic motorami tak jak wy autami, kazdy z was na codzien lamie przepisy nie wierze ze nie...kierowcy samochodow sa czesto zlosliwi dla motorowerzystow wiem to bo mam chlopaka ktory jezdzi motorem i tez czesto nie uwzgledniaja, traktujecie motocyklistow jak gorszych od siebie a to tacy sami ludzi jak wy...bez sensu takie gadanie.wyrazy wspolczucia dla rodzin i bliskich...
270. Dodane przez Tomek, w dniu - 10-04-2010 09:39
Ze zdjęć widać, że motocykl w chwili uderzenia jechał na 2 kołach. Przednie koło uderzyło w próg, opona została wgniecona na połowie wysokości (jakby jechał na jednym kole, to wgniecnie opony było by od dołu na nie na środku wysokości od podłoża), dalej pogięły się tarcze hamulcowe. Lagi cofnęły się do momentu, kiedy koło zaparło się o silnik. Nawiększe zniszczenia są widoczne w miejscu przedniej owiewki i zegarów, a to znaczy, że motocykl zaraz po uderzeniu przednim kołem został momentalnie podniesiony tyłem do góry i całe uderzenie skupiło się na wysokości przedniej owiewki. Dach został wgnieciony ciałem motocyklisty (wgniecenie jest bardzo zaokrąglone, od koła byłoby bardziej punktowe). Myślę, że gdyby nawet motocyklista jechał wcześniej na kole, to w ostatnim momencie, gdy zobaczył wyjeżdżający samochód położył motocykl i zdążył przed zderzeniem ostro przyhamować przednie koło i dlatego maszynę od razu podbiło do góry. Z tego co piszecie, to doświadczony motocyklista więc myślę, że do końca panował nad maszyną. 
 
Wyrazy współczucia dla obu rodzin [*]
271. Dodane przez szczunek, w dniu - 10-04-2010 14:11
I dziwicie się tu, że my młodzi nie przepadamy za policją? Wina kierowcy radiowozu, po jaką cholerę temu motocykliście wyjechali na główną? Szczerze? Nie rozpaczam, że oboje zginęli, Ludzka głupota !! Jak bardzo odpowiedzialnym trzeba być na drodze by nie doszło do tragedii..  
 
 
Młody czy stary wszyscy nie stosują się do ograniczeń prędkości. TYLKO NIELICZNI SĄ ROZWAŻNI.  
 
Ale policja woli karać pieszych i rowerzystów, a pijani kierowcy i również ci na trzeźwo z podwójnym gazem jeżdżą jak chcą. Ewentualnie jeszcze łapią młodego kierowce co nic nie przeskrobał ale mandacik damy bo mlody jestes a jak sie sprzeciwisz to zaraz cos na cb znajdą ;/
272. Dodane przez ewel, w dniu - 15-04-2010 21:21
Ludzie kochani zlitujcie się...  
Wy tu takie brednie wypisujecie a kochajace zmarłych osoby to czytają(  
Uważam, że tak się poprostu nie postępuje. Z całego serca współczuje rodzinam, a zwłaszcza Tobie kochana I....o. Tragedia. Lepiej się pomódlcie, bo sami nie wiecie jaki los jest wam pisany.Mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży, a wy "KOMENTUJĄCY" Zrozumiecie, że rodzinie i przyjaciołom jest bardzo przykro, gdy widzą te wszystkie "opinie".  
Jestem tylko koleżanką, ale trudno mi to wszystko ogarnąć. [*][*][*]
273. Dodane przez Driver, w dniu - 15-04-2010 22:03
Nie zamierzałem się wypowiadać, nie chcę być stronniczy ale parę faktów... gdyby moto jechało 150 czy 200km/h z astry nie wiele by zostało podobnie jak z samego moto... Po drugie latam tą trasą co 2 tygodnie i widziałem już nie raz jak ta astra kozaczyła i panowie kierowcy w astrze... Nie widziałem zdarzenia sądzę jednak, że to kozak w astrze chciał zatrzymać motocyklistę i wybrał najgorszy z możliwych sposobów bo był za dużym kozakiem i za wiele mu się wydawało...
274. Dodane przez A. F., w dniu - 16-04-2010 10:38
Hubert był bardzo spokojnym, inteligentnym chłopakiem. Nie był wariatem, nigdy nikogo nie skrzywdził i nie obraził. Był naprawdę bardzo odpowiedzialnym facetem. W tym dniu zabrakło mu wyobraźni. Popełnił błąd znacznie przekraczając prędkość. Zastanówmy się - przecież każdy z nas ma na koncie błędy, których nie można już naprawić. Szkoda, że obaj zginęli. Proszę nie oceniajcie ludzi, których nie znacie.
275. Dodane przez koko, w dniu - 07-05-2010 03:02
ej Driver z 273 zobacz tutaj (http://www.youtube.com/watch?v=j915jGu4bik) ile zostaje z samochodu przy zderzeniu z motocyklem jadacym z predkoscia 49 km/h i porownaj do tego co zostalo z astry. A dopiero pozniej sie wypowiadaj kozaku.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj