Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Wypadki arrow Śmiertelne zderzenie motocykla z radiowozem w Lipnie
Śmiertelne zderzenie motocykla z radiowozem w Lipnie
  7 kwietnia 2010

foto: Michał Wiśniewski
 
Komentarze (214)
1. Dodane przez zenon sado-maso, w dniu - 07-04-2010 22:01
PO CO KIEROWCA RADIOWOZU, POLICJANT WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO PRZEJAZDU. SAM JEST SOBIE WINNY. :grin :grin
2. Dodane przez Ania, w dniu - 07-04-2010 22:04
WoW :eek
3. Dodane przez do 1, w dniu - 07-04-2010 22:06
debil jesteś
4. Dodane przez 2, w dniu - 07-04-2010 22:10
:?
5. Dodane przez ..., w dniu - 07-04-2010 22:11
Jesteś pusty jak pseudonim którym się podpisałeś. A emotikony na końcu tego płytkiego zdania dają jasno do zrozumienia że jesteś zerem i nie masz o niczym pojęcia. Takich jak Ty powinno się zrzucać ze skały zaraz po narodzinach, żeby oszczędzić ludzkości rozczarowania właśnie takimi tekstami.
6. Dodane przez xx, w dniu - 07-04-2010 22:14
ale jestes glupi normalnie a po co on jechal tak szybko kretynie niewinnie zginol czlowiek nie zaluje takich ludzi co mysla ze wszystko im wolno bo ma motor a zero rozumu
7. Dodane przez xxx, w dniu - 07-04-2010 22:17
czieszysz sie z czyjejs smierci debilu!!!
8. Dodane przez do kom nr 1, w dniu - 07-04-2010 22:18
Jakis ty głupi, zastanów się co piszesz. Leszek spoczywaj w spokoju
9. Dodane przez A......, w dniu - 07-04-2010 22:20
Weź się lecz człowieku... Widać, że nie znasz tego odcinka trasy... kilka metrów od skrzyżowania w stronę śmigla jest dość ostry zakręt, jeżeli motocyklista jechał z taką prędkością jak zeznają świadkowie to ten policjant nawet dokładnie się przyglądając mógł go zwyczajnie nie zauważyć... A druga sprawa to taka, że wyjazd z posterunku jest pod górkę tak więc nawet jeśli było wolne i jechał, to były to ułamki sekund, jak motocyklista w niego uderzył... Kolejną sprawą jest to, że motocyklista poddał się brawurze, Tam jest fotoradar, a z całą pewnością nie miał 50 km/h tylko 150 więcej.... 
 
Wyrazy współczucia dla rodziny tego policjanta :cry  
R.I.P
reklama
10. Dodane przez znajoma do komentarza 1, w dniu - 07-04-2010 22:21
tragedia!!!!!!!! sam jest sobie winien???? jak miał zauważyć takiego szaleńca, który w miejscu zabudowanym pędzi jak na autostradzie. kondolencję dla rodziny, w szczególności dla Olusia :-( 
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
11. Dodane przez zdzichu, w dniu - 07-04-2010 22:22
ale tam jest teren zabudowany 50 obowiazuje typowy dawca nerek a szkoda policjanta
12. Dodane przez [*][*][*], w dniu - 07-04-2010 22:24
Ooo , właśnie!!!!!!!!!
13. Dodane przez gacus, w dniu - 07-04-2010 22:28
wlasnie masz racje kolego po co policjant wymusil pierszenstwo , policjanci mysla ze sa wszystkim na drodze
14. Dodane przez Zycie, w dniu - 07-04-2010 22:31
po prostu szkoda obydwojga. :cry
15. Dodane przez gacus, w dniu - 07-04-2010 22:32
policjant myslał ze zdarzy ale nie udalo sie i tam nie ma pod gorke
16. Dodane przez ble, w dniu - 07-04-2010 22:33
do kom.1. brak słów na twoją głupotę,gość jechał na świecy z ogromną prędkością.policjant mógł nie widzieć światła tylko podwozie motocykla.uważam że ścigacze to zmora polskich dróg i wielkie niebezpieczeństwo.Powinno się ściśle kontrolować kto prowadzi takie pojazdy.Szkoda obu chłopaków.
17. Dodane przez Ania, w dniu - 07-04-2010 22:33
Jak można mówić o wymuszeniu, gdyby motocyklista jechał z dozwoloną prędkością, nie byłoby tego wypadku. Jeśli wszyscy kierowcy mieliby 200 na liczniku, to każdy wyjazd innego kierowcy z zakrętu byłby wymuszeniem. Bo kto jest w stanie zdążyć przed takimi szaleńcami?
18. Dodane przez Rycerz, w dniu - 07-04-2010 22:33
tak jest wiecej ścigaczy na drogach wiecej dzieciaków za ich kierowcami. ludfzie chcecie sie popisywac to macie tory a nie ulice!!!!! :( :( :(
19. Dodane przez giotto, w dniu - 07-04-2010 22:36
Pierwszy , nie ostatni.
20. Dodane przez f, w dniu - 07-04-2010 22:36
do sado maso ja chetnie wymysil bym pierwszenstwa na Twojej mordzie,  
wyrazy wsplczucia dla rodziny 
spoczywaj w Pokoju Kolego [i] 
teraz bedziesz pelnil sluzbe w niebieskim KP
21. Dodane przez D__, w dniu - 07-04-2010 22:40
Prawko Na Motor od 23lat,...i kurs 5 tys..niech sie naucza!!
22. Dodane przez piciaak, w dniu - 07-04-2010 22:43
kondolencje dla rodziny Leszka jesteśmy w ciężkim szoku był moim sąsiadem z młodych lat.Powinno się naprawdę zaostrzyć dostęp do prawa jazdy skoro dochodzi już do takich wypadków gdzie motor kasuje auto i zabija w nim człowieka "kolege" .Leszek spoczywaj w pokoju :sigh
23. Dodane przez szkoda Huberta :(, w dniu - 07-04-2010 22:43
policjan myslal ze jest szeryfem i napewno jak wyjezdzal nie patrzyl w lewo bo po co!!! :cry :cry :cry
24. Dodane przez xxx, w dniu - 07-04-2010 22:45
to wszystko przez durne barierki
25. Dodane przez rozsądny, w dniu - 07-04-2010 22:47
Ludzie przestańcie się wykłucać i oceniać. Osobiście sam znałem Łukasza - policjanta, ale też sam jestem na motorze. Jednak mam ponad 30 lat i nie muszę się przed nikim popisywać. A Łukasz też miał motor. Winę stwierdzi na pewno policja i zostawmy to im. Fakt jest, że młodzi motocykliści przeginają ale nie wieszajmy zaraz psów na wszystkich. My natomiast nie zajmujmy się tu ocenami i krytyką tylko współczujmy rodzinom tragicznie zmarłym. :( :( :(
26. Dodane przez realista, w dniu - 07-04-2010 22:47
JAKIM PRAWEM MOTOR LEŻY PRZY OSI JEZDNI(NA ŚRODKU) SKORO POWINIEN TRZYMAĆ SIĘ PRAWEJ KRAWĘDZI ?!!
27. Dodane przez znajomi, w dniu - 07-04-2010 22:50
Leszku łzy za Tobą wylewamy.Ewa trzymaj się .......
28. Dodane przez 19067, w dniu - 07-04-2010 22:50
Uważajmy wszyscy i patrzmy w lusterka . Współczucia dla obydwóch rodzin tragedia straszna, ;/ ...  
Wniosek jeden nie jedźmijmy szybciej niz nasz anioł stróz potrafi latac ... [*]
29. Dodane przez zal, w dniu - 07-04-2010 22:51
ci którzy piszą policjant, niech piszą że dawca ma tez swoja winne w tym wypadku ... każde życie jest cenne ... najłatwiej obwiniać zmarłych.... a człowieka który pisze ze takie coś się komuś należy to zobaczymy jak zachowa się w obliczu własnej śmierci.... Wyrazy współczucia dla rodziny
30. Dodane przez Olek, w dniu - 07-04-2010 22:51
dlaczego publukujecie tak kretynskie kometarze jak sado maso ! żal słow!
31. Dodane przez Marecki_, w dniu - 07-04-2010 22:53
Współczuje rodzinie motocyklisty i policjanta. Moim zdaniem policjant wymusił pierwszeństwo, gdyż nie zachował należytej uwagi, a jak czytam komentarze, że chłopak na moto jechał 150 czy 200, to w ogóle paranoja!!! Jeżeli ktoś wyrażający takie zdanie, widzi sportowy motocykl, to już na dzień dobry ocenia, że jedzie ponad 100. Chłopak na moto nie miał najmniejszych szans... [*] Kierowcy samochodziarze - odrobina wyobraźni i przewidywania - motocykle są wszędzie!!!
32. Dodane przez xxx, w dniu - 07-04-2010 22:56
Jeśli koleś na motorze przemierzał ok55m/s to ten policjant musiałby być chyba cudotwórcą żeby go dostrzec, więc nie ma mowy o wymuszeniu, po mijając dostosowanie prędkości na tym odcinku drogi.. Być może przez nierozwagę motocyklisty jakieś dzieci teraz w domu płaczą...(*)
33. Dodane przez e............., w dniu - 07-04-2010 23:02
spoczywaj w pokoju Leszku:(
34. Dodane przez Dawid, w dniu - 07-04-2010 23:06
Kolejny przykład bez mózgowej jazdy motocyklisty !! powinien być kategoryczny zakaz jazdy po ulicach ścigaczami, to tak jakby jeździło się po ulicy bolidem formuły1. Wszystkie ścigacze powinny jeździć tylko i wyłącznie po torach do tego przeznaczonych i tam mogą się pozabijać!!
35. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-04-2010 23:08
Straszna tragedia, będzie nam GO strasznie brakowało.Wyrazy współczucia dla żony i synka.
36. Dodane przez obywatel, w dniu - 07-04-2010 23:23
jak mial na imie motocyklista? bardz wazne!
37. Dodane przez Matys, w dniu - 07-04-2010 23:23
Choć kierowca radiowozu prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa to uszkodzenia samochodu wskazują, że prędkość motocyklisty była dużo większa niż dozwolone na tym odcinku 50 km/h. Zauważcie, że kawałek dalej jest przejście dla pieszych!! . Tak przy okazji, apel do wszystkich!!! Nie wypisujcie tych dziwnych kondolencji!!! Są one w tej formie po pierwsze nie na miejscu a po drugie wyrządzacie nimi dużą krzywdę bliskim zmarłego!
38. Dodane przez Skalpel, w dniu - 07-04-2010 23:27
No i glina wymusił nie zachował odpowiedniej ostrożnośći Motocyklista jechał tyle czy tyle to jest nie ważne Przez POLICJANTA kierowce z puszki znowu jednego mniej jest w śród nas :cry
39. Dodane przez dasz, w dniu - 07-04-2010 23:31
Wyrazy współczucia dla rodzin ofiar. 
Winny jest policjant, włączał się do ruchu, ale nie zmienia to faktu, że motocyklista pędził z b.dużą szybkością, widać po stanie obu pojazdów. Policjant widocznie nie zdążył nawet go zauważyć. 
Wniosek z tego podwójny: 
trzeba patrzeć i jeszcze raz patrzeć, no i myśleć i jeszcze raz myśleć. 
 
['] ['] [']
40. Dodane przez kierowca, w dniu - 07-04-2010 23:32
Na 100% zgineli przez barierki ograniczające widoczność na każdym wyremontowanym skrzyżowaniu na drodze nr 5
41. Dodane przez szok, w dniu - 07-04-2010 23:32
W jednym przypadku brawura w drugim niewinność nie jesteśmy od oceniania szkoda jednego jak i drugiego życia.Pamiętajcie że tą tragedię przeżywają dwie rodziny i jest im bardzo ciężko.A wy tu pierdoły piszecie ten zawinił to znów policjant.Ilu ludzi ginie codziennie na drogach w tym przypadku zawiniła bezmyślność i nie mówcie że nie umiał jeździć bo jechać na takim ścigaczu przez taki kawał drogi na jednym kole to nie lada sztuka tylko dlaczego w tym momencie nie pomyślał jakie to może być niebezpieczne.I nie wszystkich motocyklistów wsadza się do jednego worka byłby to samochód to wszyscy by pisali też kto mu dał prawo jazdy.Nie wiemy ale może swoją śmiercią przyczyni się że zostaną uratowane trzy życia tylko szkoda że nie ich własne.Kondolencje dla obu rodzin dwie matki straciły swoich kochanych synów :cry :cry :cry
42. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 07-04-2010 23:33
do Radia Elka -puszczając tak idiotyczne komentarze jak od gościa sado macho ,poniżacie się jako rozgłośnia radiowa.Tracicie w oczach wszystkich odbiorców.Apeluje o troche szacunku dla innych i samych siebie.Nie bądzcie hienami żerującymi na ludzkim nieszczęsciu.A poza tym współczucie dla obu rodzin które straciły swoich bliskich. Mówienie kto winien a kto nie nie wróci dwóch żyć.Pomyślmy jednak jak pomóc rodzinom. Leszku spoczywaj w pokoju. 
Droga Elko-mam nadzieję że puścicie to.
43. Dodane przez kierowca, w dniu - 07-04-2010 23:34
Na 100% zgineli przez barierki ograniczające widoczność na każdym wyremontowanym skrzyżowaniu na drodze nr 5
44. Dodane przez JEŻYK, w dniu - 07-04-2010 23:35
[*]
45. Dodane przez #46, w dniu - 07-04-2010 23:42
Kto wie czy gdyby nie było wysepki to by nie uciekł robiac unik... Po co te wysepki..policjant zablokował mu cała droge.
46. Dodane przez kuba, w dniu - 07-04-2010 23:43
Jeszcze szybciej mogl jechac !!!!!
47. Dodane przez odp, w dniu - 07-04-2010 23:44
do komentarza nr 34 . To jak ktos ma szybki samochod to tez na tor?? ludzie zastanowcie co piszecie. Wszyscy najeżdzają na motocyklistow a sami jezdzą samochodem ze zawrotną predkościu. Nie ma kierowcy chyba na świecie który nie przekroczył predkosci. Sam jezdze na motorze ale potępiam ludzi którzy przesadzaja z predkoscia i stawiaja motoru na jedno koło. Jesli ktos chce wyszaleć sie to na tor który jest w Poznaniu. Kierowcy patrzcie w lusterka i myślcie z wyobraźnią. Nawet jesli motocykl jedzie 70 km/h i samochod mu wyjedzie to motocyklista musi miec duzo szczescia jesli przeżyje wypadek.  
Szczere kondolencje dla rodziny motocyklisty i policjanta
reklama
48. Dodane przez motocyklista, w dniu - 07-04-2010 23:52
Jestem Ciekaw co byście wieśniaki powiedzieli jak by to wasz syn,ojciec lub inna bliska osoba na asfalcie 3 godziny przykryty folią. Nie tylko policjanta rodzina opłakuje, rodzice Huberta pewnie zwariowali z rozpaczy !!!!  
 
Hubert spoczywaj w pokoju +
49. Dodane przez Lusija, w dniu - 08-04-2010 00:02
Osobiście widziałam w ostatnim czasie motocyklistę ,który w tym samym miejscu rozpędził się i jechał na jednym kole -dokładnie w tym samym miejscu-mam tę scenę w oczach do dziś -ale tamten przystopował w pewnym momencie bo samochody zaczęły zwalniać gdyż przejazd kolejowy pod Lesznem był zamknięty.Aż zdziwiłam się ,że ten fakt zauważył. Zawrotna prędkość ,którą widziałam wtedy, pozwala mi sobie wyobrazić to, co stało się dziś-policjant faktycznie miał nikłe szanse na zrobienie jakiegokolwiek ruchu.BARDZO WSPÓŁCZUJĘ BARDZO, BARDZO
50. Dodane przez Karol, w dniu - 08-04-2010 00:17
Dajcie juz spokój Im...Wina leży po obu stronach...Nie piszcie głupot!!!Postawcie sie w sytuacji rodziny, gdy czytają te wasze żenujące komentarze!!! Chłopaki spoczywajcie w spokoju[*]
51. Dodane przez frank, w dniu - 08-04-2010 00:18
tego co jechał motorem powinni skazać pośmiertnie na dożywocie!!!!
52. Dodane przez frank, w dniu - 08-04-2010 00:24
motocyklista nawet jeśli jedzie 70km/h musi mieć mózg żeby przeżyć wypadek - auciaże też, ale ścigacze przedewszystkim!!- patrzcie przed siebie i w lusterka nie jesteście sami na drodze!!pajace jedne- mordercy czasem!!
53. Dodane przez kris, w dniu - 08-04-2010 00:28
MOTOCYLISTĄ BYŁ MÓJ KUZYN ZE STRONY ŻONY, TYLE CO WCZORAJ RANO Z NIM ROZMAWIAŁEM, NIE WAŻNE KTO ZAWINIŁ, WAŻNE ŻE ICH JUŻ Z NAMI NIE MA, NADAL TO DO MNIE NIE DOCIERA
54. Dodane przez KN78, w dniu - 08-04-2010 00:33
REST IN PEACE HUBERT
55. Dodane przez dodkdkd, w dniu - 08-04-2010 00:52
Lusija 
Jak na jednym kole w stronę Leszna??? 
Przy takiej prędkości nie idzie się wpakować w łuk na jednym kole-co za głupoty!!! 
Jak motocyklista miał zrobić unik? To nie auto że najpierw skręcisz kierownicą a potem pomyślisz o tym, tu trzeba najpierw pomyśleć a potem zbalansować ciałem motocykl. 
DURNE KOMENTARZE A CZEMU, A PO CO SZKODA TEGO I TAMTEGO:((( 
ŻENADA 
Motocyklista mógł nawet jechać 50km/h i tak wszyscy bście pisali że to jego wina bo jeździ na ścigaczu. 
Nie jeden z Was nie potrafi jeździć tak jak jeździł On. 
 
A propos komentarza: Niech się wyszaleje na torze- 
A jak wjechać na ten tor??? 
Myślisz że to tak jak kupić gumę do żucia? 
 
JAK MACIE COŚ PISAĆ-PRZEMYŚLICIE TO!!!
56. Dodane przez rrr, w dniu - 08-04-2010 10:57
jezeli ktos jezdzi motocyklem na jednym kole to raczej zna swój sprzet i wie na ile moze sobie pozwolic poza tym taka jazda raczej nie daje mozliwosci jazdy z niewiadomo jaka predkoscia jak pisza inni 200 ludzie zaraz ze scigacz to 200 przez lipno jezdza taz auta np.porsche czy bmw i zapewniam was ze tez tyle tylko ze maja 4 kola i nie zwracaj tak na siebie uwagi kazdy kto ma prawojazdy ma prawo do poruszania sie pojazdem czy to motocykl czy samochod i kazdy z nas łamie przepisy a zwlaszcz te odnosne predkosci jesli ktos by sie przyjzal tej miejscowosci to kazdy czy to sam. czy motoc. po minieciu skrzyzowania przyspiesza bo ma widok na koniec zabudowan i prosta droge do przejazdu kolej. Jezeli byłby to policjant po słuzbie swoim autem po cywilu i np.wyjezdzał by ze stacji benz.czy kto kolwiek, bylby winien wymuszenia bo jest tam znak stop jezdzal na droge z pierwszenstwem powinien sie upewnic czy moze właczyc sie do ruchu brame dalej obowiazuja te same zasady i nie ma znaczenia czy radiowoz zdezyl sie z motocyklem czy zdezylby sie z samochodem poprostu kazdy jest z nas zaznaczony i nie zna dnia ani godz.wypadki chodza po ludziach i zazwyczaj w najmniej przewidywalnym momecie znalem tego policjanta sam tez byl motocyklista i zapewne ani jeden ani drugi nie mogł tego przewidziec wina tu jest w tym momecie mało wazna jeden mial jeszcze cale zycie przed soba a drugi osierocil dziecko kondolecie dla rodzin obu panów
57. Dodane przez Mati, w dniu - 08-04-2010 10:49
(...) spoczywaj w pokoju. Ewa trzymaj się. Również motocyklista niech spoczywa w pokoju. Pomódlmy się za nich!!!
58. Dodane przez Kierowca, w dniu - 08-04-2010 07:20
Przepraszam może się mylę, ale nie widzę żeby w radiowozie wybuchły poduszki powietrzne. Czyżby służba ruchu drogowego jeździła nie sprawnymi samochodami? A może ktoś oszczędza na zdrowiu i życiu policjantów, a radiowozy w ogóle nie są wyposażone w poduszki?
59. Dodane przez kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, w dniu - 08-04-2010 08:14
policja jest temu wina i tyle :sigh :cry :cry :( :?
60. Dodane przez do kom 57, w dniu - 08-04-2010 08:17
poduszki nie wystrzelily bo pewnie pasy nie byly zapiete cala taka filozofia.
61. Dodane przez ika, w dniu - 08-04-2010 08:26
wspólczucia dla rodziny i bliskich :cry :cry :cry :cry :cry :cry
62. Dodane przez j@ras, w dniu - 08-04-2010 08:34
żal mi tego policjanta......i tylko jego aaa i moze autora 1 kom. burak totalny. a co do motocyklisty to też brak słów...wiadomo jak przestrzegają przepisów motocyklisci
63. Dodane przez leszek, w dniu - 08-04-2010 10:44
jak można zauważyć (...) jadącego z prędkością 150 km/h, który w pojawia się w terenie zabudowanym wyjeżdżając z za zakrętu? Nikt nie jest wróżką! Co z tego że spojrzał w lewo, gdy po 2s. był tam już motocykl, którego wcześniej nie było? Ludzie sami wiecie jak jeżdżą mądrale na dwóch kółkach, ilu ich zginęło przez głupotę i brawurę, ilu zabiło niewinnych ludzi??????? 
Współczuję rodzinie policjanta, ale też rodzicom tego "..." - może pozostali zastanowią się dosiądą swój motocykl.
64. Dodane przez do kierowca, w dniu - 08-04-2010 08:52
po prostu czujnik od poduszki czolowej nie zostal naruszony-gdybys sie znal nie pisalbys glupot-ale brawo chciales sprowokowac bo musisz odreagowac gdzies ze zone cie (...) mam nadzieje ze czujes sie lepiej
65. Dodane przez KoleS, w dniu - 08-04-2010 08:53
Ja mialem taka sama sytuację nie dawno i ja przejechałem długoś auta a koles ma scigu byl przy mnie tylko na szczescie udało sie wychamowac jemu 15cm od mojego auta. Wiec niech sie nie wypowiada kto takiej sytuacji nie mial bo naprawde to sa ułamki sekundy ten policjant nie mial szans go zauważyć albo wogole. Kondolencje dla rodzin zmarłych
66. Dodane przez yamaha, w dniu - 08-04-2010 09:03
Jeżdrzę na motorze nie miesiąc,nie rok tylko znacznie dłużej i każdemu mogło się to zdarzyć, nawet przy prędkości 40km/h. Ale błagam, to że mamy 80,100,czy 150KM w manetce nie wyciskajmy tej mocy w obszarach zabudowanych, musimy jeździć tam normalnie!!!Ja też mam rodzinę, dzieci, ale nieraz przed domem jak lecą chłopaki ponad 100km/h to najchętniej wziąłbym im prawo jazdy. A swoją drogą kierowcy lekceważą jednoślady !!! i to zazwyczaj my musimy na nich uważąć!!! Pozdrawiam motocyklisów i szczere kodolencje do rodzin zmarłych :( :( :(
reklama
67. Dodane przez Zenek, w dniu - 08-04-2010 09:03
Już dawno jest wiadomo że w Lipnie powinno być rondo. Wtedy by nie dochodziło na tym ruchliwym skrzyżowaniu do wypadków gdyż rondo wychamowało by piratów.
68. Dodane przez Kierowca, w dniu - 08-04-2010 09:12
Uderz w stół a nożyce się odezwą, do kom.64 przepraszam twoim zdaniem trzeba uderzyć przodem samochodu aby poleciały poduszki na kierownicy i desce? widać że Ty nie masz pojęcia jak to działa, a już tym bardziej o zwykłych prawach fizyki
69. Dodane przez ona, w dniu - 08-04-2010 09:13
TRAGEDIA,TRAGEDIA I JESZCZE RAZ TRAGEDIA-wyrazy wpółczucia dla obydwu rodzin-zginęli młodzi ludzie ...
70. Dodane przez do marecki, w dniu - 08-04-2010 09:15
zastanowilbys sie co piszesz...nikt z gory nie zaklada ze na scigaczu to zaraz 150km/h ale chlopie popatrz na skutki tego wypadku!! takie wypadki zdarzaja sie codziennie w lesznie rawiczu koscianie gostyniu!!! zderzaja sie samochody i nikt nie ginie, bo jada nawet jesli z przekroczona predkoscia to o 10 czy 20km/h...zarzucisz mi teraz ze dwa samochody to nie samochod i motocykl? i owszem zgodze sie z Toba tylko nie do konca- o ile kierowca motocykla jadac te 10 czy 20km/h szybciej czyli okolo 70km/h ma male szanse by wyjsc z tego bez obrazen, to akurat wtedy kierowca osobowki ma potezne szanse by wyjsc o wlasnych siłach!!! tu mamy tak potezne zderzenie ze ginie osoba z samochodu!!! i nie jest to wypadek czolowy gdzie mozna zsumowac predkosci czyli np motocykl 70 plus samochod 70 daje 140km/h tylko mamy wypadek czolowo-boczny czyli predkosci auta nie ma zostaje tylko predkosc motocykla!! i jak widac po skutkach nie moglo to byc ani 50 ani 70 pewnie bylo to duzo powyzej 100km/h a taka predkosc w terenie zabudownym to przesada nie oszukujmy sie
71. Dodane przez Anula, w dniu - 08-04-2010 09:24
Zenon! Ciebie to śmieszy?!! Trochę szacunku!!!
72. Dodane przez rafal, w dniu - 08-04-2010 09:29
ludzie co wy wogule pisecie oboje sa winni motocyklista winien brawury i szybkosci nadmiernej a policjant wymuszenie pierwszenstwa a z tego co kojaze to nawet nie wolnu mu jechac w tamta strone wiec dlaczego pojechal (wydaje se policjantom naszym ze im wszystko wolno jednak nie zawsze to idzie w parze z rozumem.
73. Dodane przez OZON, w dniu - 08-04-2010 09:31
Uszkodzenia pojazdu jednoznacznie wskazuja ,że motocykl znacznie przekroczyl dopuszczalna predkosc na tym odcinku-przy 50km/h nic by sie nie stało i radiowóz goscia by przepuscił najzwyczajniej w świecie.Ewidentnie kierowca samochodu zachowal środki ostrozności wymagane by właczyć sie do ruchu a prędkosc zgubiła motocykliste a przy okazji życie stracil policjant-mam nadzieje ,ze teraz policja zrobi porzadek z tymi którzy majac ścigacza nie potrafia szanować przepisów i sa zagrożeniem dla wszystkich innych uczestników ruchu-szkoda tylko ,ze dopiero teraz i w takich okolicznosciach.Co do komentarzy motocyklistów i nr1 to brak słow warto poczytac kodeks drogowy i warto myśleć a nie pisać głupoty o winie policjanta-tak na marginesie to radiowóz stoi w takim miejscu które jednoznacznie wskazuje na to ,ze policjan był pewien ,ze nikomu nie wymusza bo doskonale widział droge-to tez wskazuje na wine szybkosci motocyklisty
74. Dodane przez OZON, w dniu - 08-04-2010 09:35
Zastanaiwa mnie też 8 fotka...takie dziwne uszkodzenia czy aby motocyklista nie jechał na "jednym kółku" bo raczej hełmem takich uszkodzen nie zrobił-bo łepetyne by mu urwało-warto poogladac nim jakiś tam baran motocyklista znowu cos "mądrego" napisze
75. Dodane przez vellman, w dniu - 08-04-2010 09:46
Wyrazy wspólczucia dla rodzin. Niech to tragiczne zdarzenie będzie przestrogą dla wszystkich kierowców.
76. Dodane przez glina, w dniu - 08-04-2010 09:55
Proszę przstańcie. Ta tragaedia powinna być przyczynkiem do przemyśleń co niektórych motocyklistów jak i policjantów. O winie niech zadecydują biegli to oni określą prędkość, i inne parametry jakie miały wpływ na to zdarzenie. 
Zwróćcie tylko uwagę na 2 aspekty najważniejsze w tym wszystkim.1. miejsce uderzenia to drzwi kierowcy 
2. siła uderzenia tak wgnieść próg i drzwi za pomocą motocykla.... 
Reasumując prawdopodobnie policjant nie był wstanie zauważyć motocykla a ten pędząc z nadmierną prędkością nie miał żadnych szans na reakcję. 
Ja jestem i policjantem i motocyklistą i nie oskarżam żadnej ze stron bo to nic już nie da. Obaj nie żyją. Niech to będzie przestroga dla innych.
77. Dodane przez do kom 34, w dniu - 08-04-2010 10:43
dom komentarza 34 
W Polsce jest tylko jeden tor. Gdzie mieliby się podziać ci wszyscy motocykliści ?
78. Dodane przez Kierowca- Ona, w dniu - 08-04-2010 10:45
Powiem tak ta trasa nr.5 jest masakryczna. Jestem kierowcą i jak mam przejechac skrzyżowanie w Lipnie to po drodze zmawiam zdrowaśke. Oprócz tego że motocyklisci jeźdżą bardzo szybko to kierowcą aut tez sie to zdarza. Czasem żeby przejechać to skrzyżowanie od strony Goniembic trzeba sobie postać nawet 15 min. Uważam ze zdecydowanie powinno tam być rondo które nie tylko umożliwiło by przejechanie tej że krzyżówki ale i spowolniło by kierowców jadących w kierunku poznania i wrocławia a barierki które tam są faktycznie skracają pole widzenia. JA APELUJE!!!! LUDZIE ZRÓBCIE TAM RONDO. APELUJE TEZ DO POLICJI PROSZĘ PATROLUJCIE CZASEM MNIEJSZE WIOSKI A NA 100% UZBIERA WAM SIE TROCHE KANDYDATÓW DO MANDATÓW.
79. Dodane przez DO KOM.74, w dniu - 08-04-2010 10:48
JAK BYŚ CZYTAŁ WSZYSTKO OD POCZĄTKU TO BYŚ WIEDZIAŁ ŻE JECHAŁ NA JEDNYM KOLE A NIE GODZINAMI PRZESIADUJESZ NAD FOTKAMI.A TAK PO ZA TYM SZKODA TAK MŁODYCH LUDZI NIE WAŻNE KTO ZAWINIŁ SMUTNE ŻE ICH NIE MA.I NIE MÓWCIE ŻE WSZYSCY MOTOCYKLIŚCI JADĄ BEZ WYOBRAŹNI.BO TEN AKURAT ZAPOMNIAŁ O BEZPIECZEŃSTWIE I KOSZT TEGO JEST STRASZNY.ALE MI NA PRZYKŁAD GOŚCIU NA ŚCIGACZU BYĆ MOŻE URATOWAŁ ŻYCIE GDY ZAJECHAŁ DROGĘ KIEROWCY SAMOCHODU BO BY WE MNIE WJECHAŁ JA JAK JA ALE CO BY BYŁO Z DZIECKIEM TAK ŻE WSZĘDZIE TRZEBA MYŚLEĆ NAWET IDĄC.NIECH SPOCZYWAJĄ W POKOJU WIECZNYM I DAJCIE JUŻ SPOKÓJ TEMU MOTOCYKLIŚCIE WY SIĘ WYSILACIE A ON I TAK WAS NIE SŁYSZY
80. Dodane przez ictdi, w dniu - 08-04-2010 10:54
Gdyby jechał ponad 100km/h to uszkodzenia samochodu były by dużo większe http://www.youtube.com/watch?v=Ygm6irGpyko&feature=related (1:07) (1:19)
81. Dodane przez KRYSTIAN, w dniu - 08-04-2010 11:13
SPOCZYWAJ W POKOJU LESZKU
82. Dodane przez keke, w dniu - 08-04-2010 11:23
Prawda niestety jest jedna-był to błąd człowieka,a błędy popełnia każdy z nas
83. Dodane przez Bartek, w dniu - 08-04-2010 11:30
Z Leszkiem chodziłem do podstawówki a z Hubertem na studia. Porażony jestem tą tragedią. Głębokie kondolencje dla rodzin zmarłych.
84. Dodane przez Kolega Karol., w dniu - 08-04-2010 11:34
Spoczywaj w pokoju Leszku. Niezapomnimy Twego uśmiechu, radosci z życia. Dlaczeo Ty?
85. Dodane przez do ictdi, w dniu - 08-04-2010 11:39
owszem wkleilem twoj link i obejrzalem film i nie ma tam podanych predkosci to po 1.po drugie 3/4 tamtych wypadkow gdzie motocykle powjezdzaly do srodka dotyczy starych samochodow oraz widac wyraznie dzieje sie to poza terenem zabudowanym ( a wiec predkosci mogly byc po 150 czy wiecej - w mysl zasady wszedzie pojade szybciej o troche) i jest jedna dobrze obrazujaca fotka moim zdaniem podobne zdarzenie a wiec teren zabudowany oraz podobnej klasy samochody (z podobnego rocznika)czyli fiat siena i ewidentnie motocyklista zginal a samochod osobowy mimo ze mocno uszkodzony to smiem twierdzic ze kierowca i pasazer/pasazerowie zyją..wiec obalam Twoja teorie ze tu nie moglo byc powyzej 100km/h Mogło!!!
86. Dodane przez woj, w dniu - 08-04-2010 11:44
Czy nie możecie sobie zainstalować w kompach programu do poprawiania błędów ortograficznych,przecież nie musicie ogłaszać światu swoimi postami że jesteście analfabetami.Kondolencje dla rodzin zabitych [*] [*] :cry
87. Dodane przez do kierowca 58 i 68, w dniu - 08-04-2010 11:46
a gdzie ja napisalem ze trzeba uderzyc czolowo by wybuchla poduszka? napsialem ze widocznie czujnik nie zostal trafiony, ktos tu jeszcze madrze zauwazyl ze sa samochody majace czujniki ze poduszka nie zadziala jesli pasy sa niezapiete- smiem twierdzic ze ta astra az takich zabezpieczen nie ma, ale akurat uderzenie jest scisle w bok i jest wielce prawdopodobne ze jak juz napsialem czujnik nie zostal trafiony!!! jestem gotow sie z toba zalozyc ze w twoim samochodzie jest tak samo walne cie w boczne drzwi i poduszka czolowa nie zadziala a jedynie kurtyny boczne o ile takowe masz...mysle ze skoro sie znasz rozumiesz slowo czujnik poduszki ktory wysyla impuls w momencie uderzenia w niego, wiec nie blaznij sie
88. Dodane przez maly, w dniu - 08-04-2010 12:05
te auto jeszcze bylo przewrocone
89. Dodane przez hoho, w dniu - 08-04-2010 12:10
Kondolencje dla rodzin zabitych. Spoczywajcie w pokoju.
90. Dodane przez OZON, w dniu - 08-04-2010 12:50
do kom. 79 tylko tyle ,że takie zeznanie stwierdzenie wyklucza jaka kolwiek wine policjanta -tak na marginesie sprawa nie jest jeszcze zamknieta więc jesli swiadkowie to widzieli to mamy kolejny przykład śmierci przez skrajny debilizm motocyklisty-szkoda tylko poniósł smierc policjant. Licze na to ,ze moze po tym wypadku będzie bezpieczniej na drogach i moze zwiekszy sie liczba represji bo chyba tylko tak moze policja w tym chorym kraju cos wyegzekwowac na drogach
91. Dodane przez gogo, w dniu - 08-04-2010 13:25
Kondolencje dla rodziny policjanta. To wielka szkoda stracić bliską osobę, tóra niczym nie zawiniła!!! Hej motocykliści WIĘCEJ WYOBRAŹNI "POMYŚLCIE, ŻE I WY MACIE RODZINY I ONI RÓWNIEŻ WAS NIE CHCĄ STRACIĆ"
92. Dodane przez znam,, w dniu - 08-04-2010 13:34
Spoczywaj Leszku w pokoju tam już bramy niebieskie są otwarte i czekają........Mniej zła zobaczysz na tym świecie... :cry :cry :cry kondolencje dla obu rodzin!!!
93. Dodane przez mała, w dniu - 08-04-2010 13:42
współczucia dla rodziny trzymaj sie ewa z synkiem...
94. Dodane przez motocyklista, w dniu - 08-04-2010 13:43
dla całej braci motocyklowej: tylu powrotów co wyjazdów... a to co sie stało znowu przypomina nam o tym że na dwoch kółkach musimy 5 razy bardziej uważać na to co dzieje sie na drodze niz w puszkach. Jeśli jedziecie samochodem to spójżcie czasem dwa razy, bo szkoda czyjegoś życia...
95. Dodane przez pawel, w dniu - 08-04-2010 13:46
panie swiec nad jego dusza .znalem leszka byl to super gosc zawsze usmiechniety.
96. Dodane przez motocyklista 1985, w dniu - 08-04-2010 13:54
tragedia i dla rodziny policjanta i dla rodziny motocyklisty i nawet jezeli wina lezy po obu stronach (policjant wymusil pierwszenstwo - motocyklista jechal duzo za szybko) prosze nie osadzac wszystkich urzytkownikow 2 kolek jedna miara - nie kazda blondynka jest glupia i nie kazdy motocyklista to wariat ... chociaz sam przyznam ze niestety wiekszosc ... moje kondolecje dla rodzin
97. Dodane przez Zwierzak, w dniu - 08-04-2010 14:24
Jak by nie patrzył, to wina leży po stronie motocyklisty. Bo jak się nie ma wyobraźni i jedzie się z taką prędkością, to prędzej czy później musi się skończyć tragicznie. 
Jak większości jest mi szkoda chłopaka, ale to świadczy o jego brawurze i nic nie może go usprawiedliwić.
98. Dodane przez rob, w dniu - 08-04-2010 14:25
DO WIADOMOŚCI WSZYSTKICH ZWŁASZCZA TYCH OCENIAJĄCYCH MOTOCYKLISTÓW. POTRAFICIE TYLKO WYTYKAĆ PALCAMI MOTOCYKLISTÓW I WSZYSTKICH Z GÓRY OCENIAĆ ZA WYPADKI, KTÓRE NIE ZAWSZE SĄ Z ICH WINY. ZOBACZCIE ILU KIEROWCÓW SAMOCHODÓW POWODUJE WYPADKI !!! NO ZOBACZCIE !!! GINĄ CAŁE RODZINY !!! I CO TACY JESTEŚCIE MĄDRZY !!! W SAME ŚWIETA WIELKANOCNE W POLSCE ZGINĘŁO PONAD 27 OSÓB I NIE Z WINY MOTOCYKLISTÓW !!! MOTOCYKLISTOM BYŚCIE PRAWOJAZDY ROBILI ZA 5 TYŚ. A SAMI ZAKŁADACIE ALUSY I PONAD 100 W TERENIE ZABUDOWANYM TO NORMA, WYPRZADZEALI NA TRZECIEGO LUB PIATEGO. NIE WIEM CO GORSZE, TO, CZY JAZDA NA JEDNYM KOLE. NO O CZYM WY PISZECIE !!! SĄ WARIACI MOTOCYKLIŚCI ALE I SĄ WARIACI SAMOCHODOWI I TO OOOO WIIEEEELUUU WIĘCEJ !!!! MOJE KONDOLENCJE DLA RODZIN POSZKODOWANYCH.
99. Dodane przez m, w dniu - 08-04-2010 14:26
Jeżdzę motocyklem i niestety musze powiedzieć, że wielokrotnie zdarzało się iż samochód wyjeżdżający z podporządkowanej wymuszał pierszeństwo i zajeżdzał mi drogę. To, że mogę o tym pisać nie wynika z tego, że jeżdżę z prędkością określoną przepisem tj. 50km/h. Dojeżdżając do skrzyżowania z drogą podpożadkowaną zwalniam często nawet do 30km/h i dlatego tylko żadnej puszki (i siebie przy okazji) nie skasowałem. Gdybym jeździał 50km/h trudno byłoby wyhamować przed autem, które wyjeżdza 10m przede mną . Kierowcy aut po prostu nie widzą motocyklistów i porędkość z jaką porusza się motocyklista o tym nie decyduje skoro nie widzą przy 30km/h jak i przy 200km/h. Jest coś takiego co nazywa się ślepotą uwagową. Oni patrzą tylko czy nie jedzie samochód i nie zauważają motocykla bo go nie oczekują. Zamiast narzekać na motocyklistów należałoby edukować kierowców aut. Niech popatrzą sekundę dłużej i liczą się z tym, że mogą zobaczyć motocykl jadący 50km/h. Jestem pewnien, że wielu dzięki temu przeżyje.
100. Dodane przez Nero, w dniu - 08-04-2010 14:27
Leszek odszedł na wieczną służbę... 
Cześć Jego pamięci! 
Kondolencje dla rodziny
101. Dodane przez Andrze-Rawicz, w dniu - 08-04-2010 14:33
Rozwodzenie się nad winą nic nie zmieni. Zginęły dwie osoby i koniec.  
Leszek był moim kolegą i z tego miejsca składam kondolencje całej rodzinie oraz rodzinie policjanta Łukasza. Mały apel do wszystkich, którzy będą na pogrzebie - Proszę nie przyjeżdżajcie na motocyklach. Poprosiła mnie o to rodzina, żeby nie powiększać bólu po stracie Leszka.
102. Dodane przez Sebastian, w dniu - 08-04-2010 14:37
współczuje wam i rodzinie moje i rodziny kondolencje :sigh :sigh :sigh :cry :cry :? :?
103. Dodane przez Kierowca, w dniu - 08-04-2010 14:47
do 87. moja mizerna wiedza w temacie czujników jest taka, że czujnik jest schowany w karoserii samochodu(nie jest na wierzchu przecież) i uderzenie powoduje przeniesienie naprężenia poprzez karoserię ewentualnie silny wstrząs karoserii, znów fizyka, a uderzenie w tym przypadku było b.silne i raczej w części karoserii bliżej przodu, no i oczywiście nie zapięcie pasa mogło spowodować nie zamknięcie obwodu SRS. A co kolega twierdzi na auta koziołkujące bokiem i dachujące, na 100 wypadków na pewno otwierają się wszystkie poduszki, nie tylko boczne kurtyny.
104. Dodane przez ..., w dniu - 08-04-2010 14:57
Przykro mi Hubert :( :sigh Bardzo.. 
Będę o Tobie pamiętać
reklama
105. Dodane przez pRo., w dniu - 08-04-2010 15:06
Ten 1' wpis to kpina. Ci co to potępiają-racja im. Nie każdy "uwielbia" policje. Ale to zginął człowiek. Może i wymusił pierwszeństwo. Sam sobie winien. Ale nie wyjechał...-nikt nie umie powiedziec jak by się potoczyło to dalej. Może by ruszył za nim w pościg. Mógł zginąć nawet wtedy. CZy to ma jakieś znaczenie. Szacunek'-niech spoczywa w spokoju. narazie.
106. Dodane przez mała, w dniu - 08-04-2010 15:27
do kom.101 już sie nie mogę połapać Leszek to policjant?a nie Łukasz!!! 
coś się chyba pomyliło.....  
Pani Ewuniu jesteśmy z Wami!!!
107. Dodane przez scig, w dniu - 08-04-2010 15:35
MlODY LECIAŁ JAK DZIK I TAKA PRAWDA-KAŻDY WIE JAK JEZDZIŁ. PRZESTANCIE OBWINIAC POLICJANTOW BO TO JEST SMIESZNE.KONDOLENCJE DLA RODZIN.
108. Dodane przez jaga, w dniu - 08-04-2010 16:03
Leszek [*] 
:sigh
109. Dodane przez ..., w dniu - 08-04-2010 16:04
Przykro mi obydwóch panów. Niech spoczywają w spokoju :(
110. Dodane przez emo, w dniu - 08-04-2010 16:07
byłam świadkiem kilku wypadkow z udzialem motocyklistow i naprawde jadacego motocykla z bardzo duza predkoscia nie widac pojawia sie zbyt szybko i inni uczestnicy ruchu nie sa w stanie zareagowac jesli go juz zobacza maja za malo czasu na reakcje .Dlatego apel do wszystkich motocykliwstow zwolnijcie bo was naprawde nie widac zblizacie sie zbyt szybko!!!! miejcie swiadomosc tego .BO TARAGEDNIA STAJE SIE UDZIALEM WSZYSTKICH BLISKICH i juz wtedy nie ma znaczena kto byl winny :(
111. Dodane przez MARIUSZ, w dniu - 08-04-2010 16:13
W TYM CHORYM KRAJU DOPIERO PO JAKIEJS TRAGEDJI ZASTANAWIAMY SIE CO BYLO PRZYCZYNA TAKIEJ SYTUACJ?GINA LUDZIE NAJCZESCIEJ MŁODZI KTORZY POWINNI JESZCZE ZYC!!! MOZE WRESZCIE ZNAJDA SIE MADRZY FACHOWCY OD DROG ZBUDUJA NAM BEZPIECZNE RONDA PRZJSCIA DLA PIESZYCH KONKRETNE BITUMICZNE DROGI A NIE TYLKO BIORA KASE I PIERDZA W STOŁKI! NIE MA TAKICH STRASZNYCH DROG JAK U NAS! GŁUPOTA PANUJE PRZY MODERNIZACJACH CHOCIAZBY ODCINKA DROGI W LIPNIE! MOZE TERAZ KTOS ZASTANOWI SIE TAM NP. NAD RONDEM KTORE SPOWOLNI CO NIEKTORYCH!SERDECZNE KONDOLENCJE DLA RODZIN POSZKODOWANYCH ZAL I SMUTEK!!!!!!!!
112. Dodane przez to do was, w dniu - 08-04-2010 16:24
zgadzam sie z andrze-rawicz najlepiej osądza sie innych jeszcze w dodatku przed monitorem po co piszecie jak nie macie o niczym pojęcia to bez sensu . a co do prawka niech będzie od 18 po co to zmieniać kolega na motorze miał ok. 28 wiec jaki z tego morał ( rozwaga i jeszcze raz rozwaga )??? . kondolencje dla obydwu rodzin
113. Dodane przez Karina, w dniu - 08-04-2010 16:29
Powinna nam dac do myslenia smierc tych chlopaków!!!!! A sami wszyscy wiemy ze szaleja i kierowcy aut i motocyklów!!!!!!!!Wyciagnijmy wnioski a nie oskarzajmy!!!!!!!!!!!!!!!!!! Współczucia i kondolencje dla dziewczyny Huberta. Kochana bedzie z toba zawsze!!!!!!!!!!!
114. Dodane przez zenon, w dniu - 08-04-2010 16:39
przyjedziemy motorami i już. To wina Policjanta, burak!!!!!! Jeżdzić nie umie, a teraz spoczywaj w pokoju. Wyjechał na główną i tyle!!!!!!!!!
115. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 08-04-2010 16:42
Straszne nieszczęście dla obu rodzin. Tak propo jakby przeanalizować wypadek to bym wymienił stromy wyjazda na drogę ograniczajcy pole widzenia około 20% następnie "chore barierki" ograniczające widoczność o 50% oraz prędkość motycyklisty czyli 30%. Więc widzimy zero szansy na reakcję. A to że każdy "jedzie" na ścigacze to nic dziwnego, każdy wie że każdej nocy droga nr 5 staje się miejscem pokazówek tego rodzaju motycyklistów. Mało że fotoradar ostry łuk pózniej niebezpieczne skrzyżowanie i jeszcze komenda policji to i tak ktoś znów chciał coś pokazać i nie wyszło mu. :(
116. Dodane przez do kierowca, w dniu - 08-04-2010 16:43
pani kolego zadne auto jeszcze nie stanelo w poprzek i nie pokozilkowalo po swoim pasie do przodu...zawsze jest przyczyna powodujaca skutek czyli np zderzenie z innym autem czy wjazd do rowu przytarcie o drzewo i inne takie i to wtedy nastepuje uruchomienie czujnikow w wiekszosci przypadkow...poblize przodu samochodu to nie przod samochodu, teraz nie mam czasu ale wieczorem powklejam panu kierowcy kilka linkow tu z poratlu elka.fm ze zdjeciami z kolizji gdzie poduszki nie wybuchly...teraz podlapales ze poduszki nie zadzialaly bo policjant nie zapial pasow? nie wydaje mi sie by ten model astry mial takie cos jak odciecie poduszki wskutek niezapietych pasow ale moge sie mylic...natomiast wrocmy do tematu naszej polemiki ktorym bylo to ze policja ma niesprawne auta-otoz ja sie upieram ze tam poduszka jest i jest sprawna tylko wskutek uderzenia bocznego nie zostaly odpowiednio mocno uderzone czujniki i nie wystrzelila, sam napsiales ze czujniki sa ukryte i nie moze byc tak ze przy czolowym przypadkowym uderzeniu np.w garazu o sciane z predkoscia 20-30 km wybuchaja, czy np auto sie stoczy z podjazdu i uderzy w sciene,lub jak na filmiku z youtube-przechodzi babcia przez pasy uderza parasolką samochod za kare ,ze ledwo wyhamowal przed nia i poduszki wybuchają!!
117. Dodane przez Łukasz, w dniu - 08-04-2010 17:15
Sam jeżdżę motorem i trochę znałem motocyklistę.Chciałbym zaapelować do kierowców samochodów żeby zaczęli zwracać uwagę na jednoślady, bo ludzie my mamy do 100km/h około 3-4 sekund.Kierowcy zacznijcie trochę przewidywać co morzę zdarzyć się za chwile,albo nie wsiadajcie do auta.Szczere wyrazy współczucia dla dziewczyny Huberta
118. Dodane przez Kasia, w dniu - 08-04-2010 17:16
:cry :cry :cry :cry :cry
119. Dodane przez asia, w dniu - 08-04-2010 17:23
akurat najmniej ważne w tej chwili jest to, czyja była to wina! Przecież nikomu to życia nie wróci! Straszna tragedia! Kondolencje dla rodzin!!  
Iwonka - bądź dzielna!!
120. Dodane przez adi, w dniu - 08-04-2010 17:30
szkoda obydwóch  
współczucia dla rodziny :cry
121. Dodane przez XXX, w dniu - 08-04-2010 17:38
SAM PAN JESTEŚ BURAK PANIE ZENONIE I TO MDLĄCY!!!!!!!!
122. Dodane przez komrex, w dniu - 08-04-2010 17:58
kondolencje dla obu rodzin zmarłych :sigh
123. Dodane przez kolega Grzegorz, w dniu - 08-04-2010 18:02
najporządniejszy policjant w całym województwie... :cry 
Jeszcze wczoraj po służbie mieliśmy wypić razem piwo... gdy to zobaczyłem, nie mogłem w to uwierzyć... ;(( 
 
Leszku spoczywaj w pokoju (*) :cry :cry :cry
124. Dodane przez maja, w dniu - 08-04-2010 18:06
ludzie, przestancie...!  
nie kazdy kto ma motor jezdzi jak dupek! 
nie kazdy kto jest/ byl policjantem jest cwaniakiem, bo moze wszystko! 
stalo sie! teraz kazdy kto tam przejedzie bedzie pamietal, zeby 5 razy spojrzec i ruszyc! zeby uwazac, bo to jest najistotniejsze! mozna 5 tysiecy razy jechac ta sama droga, ale za 5 001 razem mozna na niej spoczac! 
czlowiek uczy sie na bledach, nie ktore sa krzywdzace dla innych! nikt nie ma na to wplywu, wiec chociaz teraz dajmy spokoj i pozwolmy by pamiec o nich byla jak najlepsza!  
spoczywajcie w spokoju! 
kondolencje dla rodziny! 
 
szerokiej drogi dla pozostalych!
125. Dodane przez taber, w dniu - 08-04-2010 18:21
Łukasz powiem tylko jedno - prędkość :sigh . Brak wyobraźni Tego motocyklisty mówi sama za siebie. Dobrze, że na przejściu przed krzyżówką nie było pieszych, bo by było jeszcze gorzej. Przyłączam się do kondolencji dla rodzin policjanta i motocyklisty. :cry
126. Dodane przez Marcin, w dniu - 08-04-2010 18:28
Szok  
 
Pamięć o wspólnych latach w liceum nigdy nie zaginie Hubert. 
 
Najszczersze wyrazy współczucia dla rodzin obydwu.
127. Dodane przez Anastazjaa, w dniu - 08-04-2010 18:53
Ludzie!!! jak wy smiecie oceniac ich. Uwazacie ze wy jestescie bez winy, troche pokory. Jesli juz tak sie stalo nalezy tylko wspolczuc i pomagac tym rodzinom. A nie jak wy obstawiac kogo to jest wina. Bo jesli macie czelnosc nazywac ich debilami to wybaczcie ale TO WY NIMI JESTESCIE!! Ciekawe czy wy zawsze jezdzicie przepisowo i rozgladacie sie na wszystkie strony, kazdemu to sie moglo zdarzyc, przykro mi ze tak to sie skonczylo, ale takie jest juz zycie. A wy zlozcie im kondolencje a nie oceniajcie ich.. bo zachowujecie sie jak ostatnie (...)!! Wyrazy wspolczucia dla obu rodzin :(
128. Dodane przez lukasz, w dniu - 08-04-2010 18:38
sam ialem taki przypadek spojrzalem w lusterko pusto zaczelem wpprzedzac a niewiem skad znalaz sie wariat na motorze troche wyobrazni motocyklisci nie jestescie sami na drogach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kondolencje dla rodziny policjanta i motocyklisty
129. Dodane przez xyz, w dniu - 08-04-2010 18:49
koleś za ten komentarz pierwszy powinien dostać w ryja... a motocyklista mógł jechać jeszcze szybciej te 150 czy ile to on tam miał było jeszcze za mało... takiemu nie idzie wymusić pierwszeństwa on pojawia się jak rakieta patrzysz w lewo jest pusto a za chwilę masz już go przy sobie za swoją głupotę zginoł tylko szkoda policjanta
130. Dodane przez xyz, w dniu - 08-04-2010 18:54
policjant pewnie nawet go nie zauważył patrząc w lewo motocyklista pewnie był jeszcze przed krzyżówką w Lipnie więc go nie widział nie żałuję motocyklistów którzy sieją brawurę trzeba wiedzieć gdzie można przydusić niech się wychlustają wszyscy...
131. Dodane przez Zenobiusz, w dniu - 08-04-2010 19:11
Winny policjant, który powinien mieć oczy dookoła siebie jak to oni nazywają. Oni sami policjanci szydzą i wlepiają mandaty i nic sobie nie robią z ludzkiej krzywdy jeśli wpadną zimą do rowu i itp. Twierdzą że nie dostosowali prędkości do panujących warunków, a tu sam wyjechał z podporządkowanej!!!!! ZABIŁ NIEWINNEGO CZŁOWIEKA!!!!!! Umią tylko innych obarczać , że nie umią jeździć, a tu mamy wczorajszy obraz,. I kto tu powinien dostać mandat???? :grin :grin 8) 8)
132. Dodane przez ina, w dniu - 08-04-2010 19:19
kondolencje dla obu rodzin.SPIESZMY SIE KOCHAC BLISKICH TAK SZYBKO ODCHODZA +
133. Dodane przez budzik, w dniu - 08-04-2010 20:31
Lesiu życie jest zbyt piekne żeby je stracic wiem że byłeś ale teraz napewno jesteś najszcześliwszy na tym ^świecie^. Ewcia .... buziak wielki dla Ciebie,wiem że dasz sobie rade. Nie widzielismy sie tyle czasu ...... ale wiedz, że pamietam o Tobie. A Lechu ....... obiecuje Ci ( wiesz ze w kosciele na basie grałem;) nie bedzie dnia, żebym nieprzypomnial Temu tam do góry, aby dbał o Niego ................ buziak Ewcia
134. Dodane przez BAR, w dniu - 08-04-2010 19:25
Swieć Panie nad ich duszami 
 
Wielkie wyrazy współczucia dla rodzin i przyjaciół Leszka i Huberta. 
Teraz wina jest najmniej istotna!  
[*][*][*]
135. Dodane przez ja, w dniu - 08-04-2010 19:28
Ludzie to nie miejsce i czas żeby się oczerniać itp.Zginęło dwoje ludzi.Zostały nam tylko wspomnienia po nich.Tragedia dla ich rodzin i znajomych którzy ich znali.To był wypadek nikt tego nie planował.Kondolencje dla rodzin.Policjant był wiecznie uśmiechniętym człowiekiem który chciał każdemu pomóc.Motocyklisty nie znałem ale pewnie ocenią go Jego znajomi.Pamiętajmy i nich......
136. Dodane przez bandit, w dniu - 08-04-2010 19:28
Jadąc na motocyklu 120-130km\h nie macie pojęcia ile puszek mnie wyprzedza chcąc udowodnić że są...!!! 
Debile są wśród motocyklistów jak i w autach :sigh  
szkoda gliny mógł go nie widzieć przez te barierki, jeździmy żeby było nas więcej a nie mniej 
lewa w górę 
:cry :cry :cry
137. Dodane przez do xyz, w dniu - 08-04-2010 19:28
Ogarnij się koleś, policjant wymusił pierwszeństwo i poniósł za to karę......
138. Dodane przez janek, w dniu - 08-04-2010 19:36
Współczucia dla rodzin. Na pewno mniej by było wypadków spowodowanych brawurą i przekroczniem prędkości gdyby gęściej fotoradary były ustawiane i nie tylko puste atrapy ale działające 24h. Tyczy się to także do kierowców samochodów. A motocykle powinny mieć tablice również z przodu. Proponuję kilka radarów chociażby w Lesznie na wiadukcie, Alejach Jana Pawła oraz Konstytucji i może jeszcze na Krasińskiego( jeździ tam często taki pirat jakimś srebrnym nissanem 350z lub infiniti - nigdy nie zdążyłem przyjżeć się co to. Ciekawe kiedy kogoś sprzątnie z któregoś przejścia dla pieszych?).
139. Dodane przez gość, w dniu - 08-04-2010 19:48
ja również nie żałuję motocyklisty...sam sobie winien. tylko szkoda,że przez swoją głupotę skrzywdził innych :( prędkość była o czym świadczy stan radiowozu... 
szczere współczucia dla rodziny policjanta :cry
140. Dodane przez gosia, w dniu - 08-04-2010 19:59
skąd był Hubert? prosze napiszcie?
141. Dodane przez polo, w dniu - 08-04-2010 20:00
ja powiem tylko tyle żal wszystkich co gina tylko zawsze policja to świete krowy bo nigdy nie jest jego wina tylko zawsze tej drugiej osoby co by nie bylo ale jak jest zdeżenie cieżarowki z osobowka to zawsze twierdza ze to tir winny a pojecia o jezdzie nie maja tak zwane miśki tak że niech ktoś sie za nich wezmie przy takiej tragedi choc tu napewno przemowila predkośc niech im ziemia lekka bedzie
142. Dodane przez kolega z rawicza, w dniu - 08-04-2010 20:02
współczucia dla rodziny HUBERTA! Znałem go i wiem że był dobrym motocyklistą! jestem głęboko poruszony!
143. Dodane przez XnieznajomyX, w dniu - 08-04-2010 20:03
Współczucie dla Rodzin:( :cry :cry :cry :cry :cry :cry  
 
Ale motocyklista ty byś mógł uważać ma racje ktoś kto napisał że nie jec hał 50km ale 150km zgadzam się z tobą :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
144. Dodane przez ja..., w dniu - 08-04-2010 20:14
jakby motocyklniści jeżdzili wolniej(na tych"ścigaczach")to napewno nie było by takich tragicznych wypadków,większość nich to mordercy i samobójcy bo jak inaczej nazwać jadącego motorem 100-150 km/h jak nie więcej,na jednym kole wśród innych pojazdów, w terenie zabudowanym,stwarzającego zagrożenie życia dla siebie i innych najpierw niech się pożądnie naucząna takich motorach jeżdzić a nie ładowąć du...., czuć śię panem ulicy,i szpanować nie żałuje tego motocyklisty, a dla rodziny policjanta kondolencje. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 :sigh :sigh
145. Dodane przez xxx, w dniu - 08-04-2010 20:16
do 129. i 130. za wolno patrzysz i twoja mózgownica zbyt wolno odbiera - idź na badania !!! 
jechałem tam dzisiaj - nie sposób nie zauważyć nadjeżdżającego pojazdu od tej strony, od zakrętu do miejsca wypadku jest ponad 150m!!! 
 
może cyfry do ciebie przemówią skoro piszesz taaaakie bzdety:  
150m i 150 kmh  
czyli w 1 sekundę przejechał ponad 40 metrów 
policjant miał ponad 3 sekundy na bezpieczne włączenie się do ruchu  
jeżeli 3 sekundy dla ciebie to za mało to idź na badania psychomotoryczne bo jesteś zagrożeniem dla innych !!!
146. Dodane przez rad, w dniu - 08-04-2010 20:17
:?
147. Dodane przez ccc, w dniu - 08-04-2010 20:25
wina po stronie policjanta wymusił niewazne ile jechał motocyklista sam miałem podobny przypadek wyjerzdzajac z parkingu tylko ze to pedziło auto a policja mnie ukarała.takie przepisy.a podniusł koło bo pewnie sie ratował.
148. Dodane przez xXxXx, w dniu - 08-04-2010 20:58
No i jest nie śmiesznie. [*] ; ( :roll
149. Dodane przez Mateusz, w dniu - 08-04-2010 21:03
Motocyklista jakiś nie normalny .. teraz się zaczął sezon i skutki są !! Szkoda tylko że inne osoby muszą na tym stracić bo jakiś wariat nie umie się opanować !! :upset Mógł jeszcze szybciej jechać bo mam motor jestem super gość .. no i skończył :eek Jak by umiał jezdzić to by nie zapierdzielał na takiej drodze !! Szkoda słów !!
150. Dodane przez przykre, w dniu - 08-04-2010 21:18
No motocyklista Hubert kilka lat temu miał wypadek na "rydzyńskiej'...ledwo uszedł z życiem....teraz mu się nie udał...I NIE PISZCIE ZE JEŹDZIŁ Z GŁOWA!!!!!tamten wypadek go jednak niczego nie nauczył i nadal szalał....
151. Dodane przez ROMAN, w dniu - 08-04-2010 21:19
MAM MOTOR 150 KONI DIABEŁ ZPIEKIEŁ RODU, ALE CZEBA MIEC ROZUM WSIADAJAC NA TAKI MOTOR.A BARDZO KORCI ZEBY DAC WIECEJ GAZU ALE CZEBA WIEDZIEC GDZIE.BRON BOZE W MIEJSCU ZABUDOWANYM.WINE DZIELE PO POLOWIE.DO KIEROWCOW MOTOCYKLI WIECEJ ROZUMU :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
152. Dodane przez [*], w dniu - 08-04-2010 21:20
oo moze własnei tak było podniusł koło bo chciał sie ratowac ale to nie Im nie Mi i nie Wam jest dane ich oceniac oskarzac i osadzac... 
 
Golden Life - zycie, choc piekne, tak kruche jest
153. Dodane przez Motocyklista, w dniu - 08-04-2010 21:25
a potem każdy mówi że motocyklisci są winni i zawsze powodują wypadki...  
To jest dobry przykład kto jest winny w wypadkacz z udziałem MOTOCYKLI !!! kierowcy nie zwracają wogle uwagi na motory i inne pojazdy jednosladowe :( :( Naprawde uważajcie troche tymi samochodami motor nie zatrzyma sie w 5 metrów ... 
kondolecie dla rodziny [*]
154. Dodane przez sss, w dniu - 08-04-2010 21:29
:cry
155. Dodane przez Magdalena i Artur P, w dniu - 08-04-2010 21:29
Dla Leszka[*] :cry Wyrazy współczucia dla rodziny.
156. Dodane przez pkpk, w dniu - 08-04-2010 21:35
Ja w jego wieku miałem motor 125ccm bo na innego nie bylo mnie stać a ty miales wszystko a nie masz juz nic
157. Dodane przez jadąc ok 150 km/h pokonał 83,3, w dniu - 08-04-2010 22:07
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA RODZIN TRAGICZNIE ZMARŁYCH, kierowca motocykla uderzył silnikiem w tego policjanta, przód motocykla czyli błotnik i lagi są całe gdyby uderzył czołowo to nic by z nich nie pozostało. Policjant włączył się do ruchu to fakt ale motocyklista jadąc ok 150 km/h pokonał 83,3334 metry w 2 sec, JAKIE MIAŁ SZANSE POLICJANT??? Nawet Hondy na prostej nie było widać!!!!
158. Dodane przez madzia, w dniu - 08-04-2010 22:10
weźcie się ludzie ogarnijcie! Teraz tak piszecie,że policjant winny..,a jakby tam był ktoś z waszej rodziny to co?!  
Bo po koleś na motorze szalał? kto normalny jeździ 160km/h na jednym kole?! raczej nikt.. zabił tylko niewinnego człowieka.  
Może i wyjechał, wymusił pierwszeństwo, ale to i tak nie jego wina...  
patrzył, nie widział nikogo to wyjechał,a po kilku sek. ukazał mu się gostek na motorze.. no to sorry...  
 
Leszek [*]  
:(
159. Dodane przez górowianka, w dniu - 08-04-2010 22:24
w dzień wypadku na antenie elki zapraszali motocyklisci do Głogowa gdzie odbyła się zbiórka krwi,a za trzy godziny taka tragedia i to z udziłem właśnie kierującego motocyklem ,bezmuślność,brawura i ludzka głupota ,rozumiem :jeden lubi samochody inny motory ale pomyślcie ,że ktoś jedzie obok Was i chce dojechać do domu - do rodziny,kondolencje dla rodzin .za szybko od nas odeszli.stanowczo za szybko!!!
160. Dodane przez tirowiec, w dniu - 08-04-2010 22:40
Ludzie opanujcie się stała się tragedia a wy głupoty wypisujecie po prostu na drodze trzeba mieć dużo pokory każdy z nas jest uczestnikiem ruchu (pieszy,rowerzysta,motocyklista,tir,auto osobowe)jeżeli zaczniemy się nawzajem szanować na drodze to będzie wszystko o.k WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA RODZIN
161. Dodane przez aga, w dniu - 08-04-2010 22:42
Ja zawsze myślałam, że prawo jazdy otrzymują ludzie dorośli, odpowiedzialni. Dla mnie każdy człowiek, który w terenie zabudowanym jedzie 120-150 km/h jest głupcem nie szanującym innych użytkowników drogi. Szkoda mi tylko niewinnych ludzi, którzy giną przez takich szaleńców. 
I nie brońmy go, że inni też jeżdżą tam 200 km/h.  
Szkoda mi tylko rodziców chłopaka. Całe życie pilnowali, żeby nic mu się nie stało, a on taki numer im wykręcił.  
Boże spraw, żebym ani ja, ani nikt z moich bliskich nie spotkał na drodze takich nieodpowiedzialnych kierowców.
162. Dodane przez DO Rycerz, w dniu - 08-04-2010 23:15
To nie zależy od tego ile kierowcy ścigaczy maja lat, czy ma 18 czy 40 i tak chce się popisać, pokazać ile ta jego maszynka wyciągnie i jak umie jechać na jednym kole ! No to jak to się mówi "sezon na warzywka się zaczął" ! 
Kondolencje dla rodzin obu Panów ![*][*]
163. Dodane przez Łukasz, w dniu - 08-04-2010 23:36
Ale co ma pokrewieństwo do orzeknięcia winy? Tego jaka była dokładnie prędkość nie jest w stanie nikt z nas stwierdzić, ale to, że radiowóz wyjechał - akurat tak !! Nie twierdzę, że nie było nadmiernej prędkości, bo była i możnaby ukarać za przekroczenie prędkości jak to chyba raczej większość kierowców wszelkich pojazdów miało okazje doświadczyć. Akurat na wysokości posterunku to już jest dosyć sporo prostej i niejednokrotnie widziałem samochody, które zdecydowanie nie miały 50km/h a nierzadko koło 100km/h. To policjant był tutejszy i przede wszystkim on powinien zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu manewru włączania się do ruchu.. Bardzo mi przykro, ale jestem na 99,9% pewien, że sąd orzekłby winę policjanta jako bezpośredniego sprawcę wypadku. Oczywiście motocyklista również zostałby ukarany, ale co najwyżej za przekroczenie prędkości. Tak jak w wielu komentarzach się pojawiło - zgadzam się - motocykliści są mało widoczni na drodze, albo raczej mało zauważani a to już problem tylko i wyłącznie nas kierowców! 
A analizując sytuację z pozycji motocyklisty, to jeśli nawet jechał na jednym kole, to z zasad fizyki wynika, że nie mógł chamować w tym samym momencie. Czy jadąc jakimkolwiek pojazdem i widząc przeszkodę nie chamujecie? Skoro to motocyklista nagle wynurzył się zza zakrętu a rzekomo radiowóz już by tam stał? Ludzie.. to jest w każdym z nas.. Człowiek za wszelką cenę stara się coś zrobić i wybiera opcję, która przyjdzie mu pierwsza na myśl! A jadąc na jednym kole motocyklista doskonale wie o tym, że kontrola toru jazdy jest całkowicie niemożliwa! Motocyklista napewno nie spodziewał się tej przeszkody, a wierzcie mi na motorze trzeba znacznie bardziej uważać na to co dzieje się na drogach. Hubert był dobrym kierowcą, niejednokrotnie również jeździł na torach w Polsce i doskonale znał zachowanie własnego motoru, który nie był jakimś świeżym nabytkiem!
164. Dodane przez koleżanka, w dniu - 09-04-2010 00:00
Leszku byłeś świetnym policjantem,wspaniałym człowiekiem i znakomitym kumplem ...
165. Dodane przez uuu, w dniu - 09-04-2010 08:23
ludzie jakie wy tu glupoty piszecie masakra to ze ona tak jechal bo on tamto ten to zrobil ludzie!!!!! stalo sie!!! najgorsze jest to ze dwoch ludzi zginelo... i to ze policja robi dochodzenie kogo wina nie wazne ile jechal motocykl wymusil radiozow...
166. Dodane przez Adam Ł, w dniu - 09-04-2010 09:10
A ja myślę tak - gdyby na naszych skrzyżowaniach, nie instalowało się takiej ilości chorych barierek, które znajdują się dokładnie na wysokości oczu kierowcy samochodu osobowego, to policjant zdążyłby zauważyć z daleka pędzącą maszynę, a motocyklista zdążyłby zauważyć zbliżający się i wjeżdżający na jezdnię radiowóz - i wszyscy by żyli! A tak, tylko ten na górze wie co zawiniło naprawdę... Dla mnie i tak jest dziwne, że na tym skopanym skrzyżowaniu tak rzadko "coś się dzieje". W zasadzie jest ono przyjazne chyba tylko trochę dla pieszych... Dla nas niech to będzie ostrzeżenie i niech ten wypadek skłoni każdego kierowcę do refleksji... Wyrazy współczucia dla obu rodzin!!!!
167. Dodane przez WALDAS, w dniu - 09-04-2010 09:18
PRACOWAŁEM Z LESZKIEM NA SHELLU ZANIM JESZCZE WSTĄPIŁ W SZEREGI POLICJI.BYLIŚMY SERDECZNYMI KUMPLAMI.WIEM ŻE BYŁ ROZSĄDNYM CZŁOWIEKIEM.ZAWÓD POLICJANTA TRAKTOWAŁ JAKO PASJE I ŻYCIOWE MOTTO "SŁUŻYĆ I POMAGAĆ INNYM".ZGINĄŁ PEŁNIĄC SŁUŻBĘ!!!!!!!! CHWAŁA JEGO PAMIĘCI SZCZERE KONDOLENCJE DLA RODZINY I PRZYJACIÓŁ :cry :cry :cry
168. Dodane przez Radziu, w dniu - 09-04-2010 09:25
żal mi was wszystkich. Jeżeli ktoś znał któregoś z nich niech wspomina go takim jakim był a nie jak zginął. Najmniej potrzebne rodzinie to takie wpisy "Kto zawinił" Strata najbliższych boli. Kondolencje dla rodzin.
169. Dodane przez ktoś, w dniu - 09-04-2010 10:28
komentarzy jak nigdy i jak zwykle same kłótnie co jest nie potrzebne ludzie zginęli a wy wygadujecie jeden przez drugiego kto zawiniła kto nie weźcie sie OGARNIJCIE bo tak naprawdę nikt nie wie jak to wyglądało a wszystko to sa domysły .. kondolencje dla obu rodzin :(
170. Dodane przez xx, w dniu - 09-04-2010 11:10
ludzie nie wiecie jak było a wypisujecie takie bzdury policjant wymusił pierwszenstwo wyjezdał z posesji to musi patrzec a nie zwala na motocykliste ze szybko jechała mogł jechac a jego nie zwalnia z tego ze niech patrzy a n ie teraz policja jak policja broni swojej dupy!!!
171. Dodane przez ktoś, w dniu - 09-04-2010 12:47
wina jest obu policjant wymusił a motocyklista leciał jak głupi gdzie mu sie spieszyło wspułczucie dla obu rodzin :cry :x :( :cry :cry :?
172. Dodane przez m, w dniu - 09-04-2010 12:53
obydwóch wina wyspułczusie dla rodzin przez wymuszenie i jazdę na jednym kole nieżyje dwóch niewinych ludzi takie moje zdanie 
:cry :cry
173. Dodane przez .............................., w dniu - 09-04-2010 13:21
Gdy wsiadasz na motor musisz liczyć się z tym co Cię możę spotkać ,widocznie nie którzy tego nie wiedzą.... Wspłczucia dla rodzin... Tylko dlaczego teraz niewinni cierpią. :cry :cry :cry :cry  
 
 
P.S. Pamietajcie że życie jest tylko jedno i szanuj je na tyle ile mozesz. 
Kochajmy ludzi bo tak szybko odchodzą:(
174. Dodane przez gość., w dniu - 09-04-2010 13:27
jak widzę takie komentarze typu "nie szkoda mi motocyklisty, sam jest sobie winien albo nie szkoda mi motocyklistów niech wychlustają się wszyscy????" co to ma w ogóle być ludzie którzy to piszą chyba mają serce z kamienia i nie wiedzą co to współczucie.. Motocyklista to też człowiek. Nie ważne kto czym jechał.. zginęli oboje, i należy im się szacunek. Nich odpoczywają w spokoju [*] Kondolencje dla rodzin zmarłych.
175. Dodane przez SKALPEL_GSXR, w dniu - 09-04-2010 13:51
Macca Squad - Zwolnij [*]
176. Dodane przez bet, w dniu - 09-04-2010 14:16
Niektorzy powinni zastanowic sie nad tym co pisza... Jezeli macie zamiar pisac takie bzdety to lepiej powstrzymajcie sie od komentarzy,..do 137 komentarza; jezeli twoim zdaniem za wymuszenie pierwszenstwa ŚMIERC to odpowiednia kara to skad ty sie wziołes... brak słow na to aby opisac twoj (...)...tacy jak ty powinni miec zakaz jakich kolwiek komentarzy... zreszta pan z pod 1 komentarza tez nie zabłysnoł.Pewnie wsrod tych wszystkich komentarzy znajda sie jeszcze inne debilne uwagi takich madrych jak ci dwaj ...Ludzie darujcie sobie zgineło dwoje ludzi czy wazne jest to kto był winny???Moim zdaniem nie ... wspołczuje rodzinom napewno jest im teraz bardzo ciezko...
177. Dodane przez ona, w dniu - 09-04-2010 14:47
To jest bardzo smutne,że zginęły dwie osoby. Współczuję bardzo rodzinom, dzieciom i dziewczynie Huberta.Wiem co przezywa, przeżyłam to samo.
178. Dodane przez hylcia212, w dniu - 09-04-2010 14:56
[*] wielka tragedia...
179. Dodane przez Tomek, w dniu - 09-04-2010 15:09
Wszyscy zaluja policjanta nie rozumiem tego ..... ewidentnie radjowoz jest winny a wy wszyscy obwiniacie motocyklistę moze jechal za szybko ale to nie jego wina ludzie ogarnijcie sie.Ładny przyklad daje policja jak to sie wymusza pierwszenstwo mysla ze im wszystko wolno bo sa policjantami !!! sam jestem motocyklista i wiem jak to jest ;p
180. Dodane przez znajomy kk, w dniu - 09-04-2010 15:22
Teraz to ich osądzi sam Pan Bóg i to on wie jak było naprawdę!!!Amen 
Kondolencje dla obu rodzin!
181. Dodane przez lll, w dniu - 09-04-2010 17:15
Szkoda Cię Hubert [*]
182. Dodane przez REX, w dniu - 09-04-2010 17:42
Jeżdżą na ścigaczach jak kretyni, myślą że wszysko im wolno, tylko mi szkoda bezwinnego policjanta...!!!
183. Dodane przez ju, w dniu - 09-04-2010 17:44
to była wina obojga jeden jechał za szybko a drugi nie patrzał na drogę i wymusił pierszeństwo :sigh
reklama
184. Dodane przez jadwiga, w dniu - 09-04-2010 18:05
NIE WAM WSZYSTKIM OCENIAC KTO JEST WINNY, TERAZ JUZ NIKT SIE NIE DOWIE I NIE MA CO GDYBAC!!!!  
KONDOLENCJE DLA OBU RODZIN
185. Dodane przez glina, w dniu - 09-04-2010 18:42
Żenujące komentarze zwłaszcza te które przyznają winę policjantowi bo wymusił. Nie pisze tak dlatego, że sam jestem z branży. Nie znam miejsca bo jestem z innej miejscowości. Prędkość obowiązująca to 50? - tak. Motocyklista jechał szybciej?- tak, Jechał na jednym kole? - chyba tak opisują to świadkowie, ponadto uszkodzenia pojazdu jednoznacznie na to wskazują. Motocyklista powinien zachować szczególną ostrożność mając na uwadze, że jak widzę niedaleko jest wysepka, przejście dla pieszych i co najważniejsze wyjazd z posesji budynku komisariatu i może nie tylko tak? - tak. Z takiego miejsca podobnie jak w pobliży straży pożarnej trzeba mieć zawsze na uwadze to, że w każdej chwili może ktoś dość szybko wyjeżdżać. Komentarze chyba zbyteczne. Jakby jechał na dwóch kołach i w "okolicach 50" do tragedii na pewno by nie doszło nawet gdyby policjant go zauważył w ostatniej chwili. Dla zagorzałych motocyklistów polecam obliczyć sobie albo poszukać jak szybko przemieszcza się pojazd z prędkością ok 100-150 km/h i jak szybko pokonuje odcinek 100 m. Cześć ich pamięci.
186. Dodane przez XXXXXXXXX, w dniu - 09-04-2010 19:32
NAJLEPSZY POLICJANT!!! ZAWSZE USMIECHNIETY I SERDECZNY!!! :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
187. Dodane przez Tomasz Budzianowski, w dniu - 09-04-2010 19:38
Chodziłem z Leszkiem do liceum... :-( Moje wyrazy kondolencji dla rodzin.... [']
188. Dodane przez :(:(:(:(:(:(, w dniu - 09-04-2010 19:45
NAJLEPSZY POLICJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
ZAWSZE USMIECHNIETY I SERDECZNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh  
nie moge w to uwierzyc! :( :(
189. Dodane przez wrrrrrrrrrrrrr, w dniu - 09-04-2010 20:19
ewidentna wina motocyklisty wezcie sobie wyobrazcie ze wyjezdza do was karetka na sygnale z podporzadkowanej w terenie zabudowanym i kierowca karetki widzi wolna jezdnie a po wjechaniu na glowna z lewej nagle wjezdza motor w kierowce karetki z predkoscia 150 lub 200 km na godz.
190. Dodane przez znajoma z Leszno czuje Blussaa, w dniu - 09-04-2010 20:24
będzie Cię brakowało Leszku na koncertach z cyklu Leszno czuje blussa....[*] :cry
191. Dodane przez prent, w dniu - 09-04-2010 21:01
nie obwiniac ich. ich juz niema. mozecie tylko byc wiecej uwazac ale zadne z was nie zna dnia i godziny :?
192. Dodane przez :/, w dniu - 09-04-2010 21:49
Po pierwsze skąd wiecie ile tak naprawdę jechał motocyklista? Po drugie w kodeksie jest napisane co trzeba zrobić włączając się do ruchu. A po trzecie gdyby samochodem wyjechał zwykły człowiek,a nie policjant sprawa była by już dawno zamknięta, a brzmiało by to tak KIERUJĄCY SAMOCHODEM NIE USTĄPIŁ PIERWSZEŃSTWA NADJEŻDŻAJĄCEMU MOTOCYKLOWI.A że był to policjant to będą bronić (...). Panowie policjanci przyznawać się do swoich błędów, a nie zwalać winę na kogoś!!! :(
193. Dodane przez 444444444444, w dniu - 09-04-2010 21:24
niewszyscy motocyklisci sa tacy ja tez jezdze motocyklem ale niescigawka i nielamie przepisów wiec niepiszcie ze wszyscy motocyklisci to dawcy
194. Dodane przez brak słów ;(, w dniu - 09-04-2010 21:58
znałam Leszka tylko jako policjanta i wiem na pewno: był POLICJANTEM Z POWOŁANIA. A takich teraz mało. Dlatego Bóg wziął go do siebie. Też chciał mieć super stróża prawa. WSPÓŁCZUCIA dla rodziny. (...)
195. Dodane przez Motocyklista, w dniu - 10-04-2010 01:47
Ludzie,odpuscie sobie komentarze w stylu "prawko od 23 lat , niech sie naucza!".Myslicie ze wszyscy motocyklisci sa tacy sami, ze wszyscy jezdzimy jak wariaci, ze tylko dawcy nerek? Prawda jest taka ze nie popieramy glupich, i niebezpiecznych zachowan na jezdni ktorych dopuszczaja sie motocyklisci,przez ktore to zdarzaja sie tragedie takie jak ta.Apeluje aby nie traktowano nas na jedno kopyto - ze wszyscy jestesmy ZLI, bo tylko (...) umiemy.A katamaraniarze co , wszyscy z wyobraznia jezdza?
196. Dodane przez do Łukasz z kom 117, w dniu - 10-04-2010 00:39
Co mnie obchodzi że masz przyspieszenie do 100 w 3 sekundy, skoro w terenie zabudowanym jest 50 km. Mam mocne orurowane auto i mam gdzies to co piszesz, chcesz sie zabic prosze bardzo wal w moje auto - ja wyjde z tego calo. Tylko oszczedz niewinnych kamikadze.
197. Dodane przez ja, w dniu - 10-04-2010 00:44
Znałam Leszka,był moim sąsiadem.Był wspaniałym człowiekiem,zawsze na jego twarzy gościł uśmiech,był serdeczny dla wszystkich.Nie mogę uwierzyć,że już Go nie ma!To była chwila i tak dobry człowiek odszedł od Nas.Ogromny żal wypełnia nasze serca :cry Wyrazy współczucia dla całej rodziny,a w szczególności dla żony i synusia!Leszek będzie czuwał nad Wami!
198. Dodane przez ja, w dniu - 10-04-2010 01:12
Leszek był wspaniałym człowiekiem,zawsze na jego twarzy gościł szcery uśmiech.Przykre jest to że już nigdy tego nie zobaczymy.Spoczywaj w pokoju.Ogromne wyrazy współczucia dla rodziny.Będzie się Wami opiekował z góry! :cry
199. Dodane przez natalia, w dniu - 10-04-2010 11:06
szkoda mi tego motocyklisty :cry :cry :cry :cry :cry
200. Dodane przez do motocyklistów, w dniu - 10-04-2010 12:43
Czytam te wasze wypowiedzi ,że kierowcy aut mają bardziej uważać i "przewidywać" ,że za chwile pojawi się pewny siebie motocyklista który jazdę przy dużych prędkościach i na jednym kole ma w jednym palcu , a motocykliści co nie mogą przewidywać ,że ktoś może popełnić błąd ,nie zauważyć ,nawet wymusić pierwszeństwo. Nie ma rady na drodze są ,byli i będą doświadczeni i mniej doświadczeni , jedź zawsze tak by móc w razie zagrożenia wyhamować lub przyspieszyć !!!
201. Dodane przez DO wszystkich, w dniu - 10-04-2010 14:23
On chciał zatrzymac tego scigacza a nie wymusic pierwszeństwo
202. Dodane przez Anna, w dniu - 10-04-2010 14:24
Wyrazy współczucia dla rodziców bo Im odebrano dzieci i dla żony Policjanta i jego Dziecka.Teraz to już nieistotne kto winien,tak naprawdę to tylko Bóg wie jak było naprawdę,my tylko możemy przypuszczać. :(
203. Dodane przez XXL, w dniu - 10-04-2010 15:00
Jeżeli lubił jeździć motocyklem na jednym kole to powinien pracować jako klaun w cyrku :grin swoją bezmyślnością pozbawił człowieka życia i osierocił rodzinę :sigh kierowcy motocykli mają rozum tylko w momencie egzaminu z prawa jazdy a po jego zdaniu rozum znika :cry :cry
204. Dodane przez żal, w dniu - 10-04-2010 15:04
idiota na motocyklu sam się prosił do pachu więc niech idzie :grin takich będzie więcej - APEL nie zabierajcie ze sobą niewinnych :sigh szczerze współczuję rodzinie policjanta który zginął przez imbecyla
205. Dodane przez maciej, w dniu - 10-04-2010 16:22
sprawa jest prosta motocykl miał pierwszeństwo i tyle policjant nie zachował należytej ostrożności nie ustąpił pierwszeństwa nadjeżdżającemu motocykliście i proszę ZABIŁ JEGO I SIEBIE kondolencje dla rodzin tragicznie zmarłych
206. Dodane przez tomek, w dniu - 10-04-2010 20:10
3maj sie Iwonka
207. Dodane przez tomek, w dniu - 10-04-2010 20:30
sam jesyes idiota i imbecyl! Hubert mial pierwszenstwo mimo wszystko! moim zdaniem obaj byli sobie winni ale niech nikt nie obraza zmarłych!!!
208. Dodane przez i, w dniu - 10-04-2010 22:13
PROSZĘ PRZESTAŃCIE DODAWAĆ TE KOMENTARZE TO DO NICZEGO NIE PROWADZI. NIE WAŻNE JUŻ NIC OBAJ SĄ NIEWINNI NIE MA PO CO SIĘ DOSZUKIWAĆ WINY. HUBCIU ZAWSZE JEŹDZIŁ OSTROŻNE NIGDY NIE KIEROWAŁ SIĘ BRAWURĄ TO POPROSTU STRASZNA TRAGEDIA DLA OBU RODZIN I DAJCIE JUŻ SPOKÓJ PROSZĘ
209. Dodane przez '''', w dniu - 11-04-2010 19:09
[*] SERDECZNIE WSPÓŁCZUJĘ :cry :(
210. Dodane przez daria, w dniu - 12-04-2010 13:34
niedawno straciłam siostre w wypadku znam tą póstkę żal rozpatrz.łzy długo nie przestaną płynąć.składam szczere kondolencje rodzinom zmarłym i życze dużo sił by to przetrwać. :cry :cry :cry
211. Dodane przez junior, w dniu - 13-04-2010 20:34
z reguły nie lubie miec doczynienia z policja ale to co sie stało to jest coś strasznego ,głębokie wyrazy wspułczucia dla rodziny zabitego policjanta. :sigh :sigh :sigh
212. Dodane przez a, w dniu - 14-04-2010 11:07
moim zdaniem winni byli obydwoje motorem jechał jak wariat a policjant wymusil pierszenstwo
213. Dodane przez Sąsiadka, w dniu - 11-10-2010 11:38
To już pół roku jak Ciebie z Nami nie ma Leszku...
214. Dodane przez Sąsiadka, w dniu - 07-04-2011 11:44
Dzisiaj to juz rok jak cieie z nami nie ma...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
 

reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj